coinex
راهنمای خرید تکراتو

رندر ویوو ایکس فولد قدرت طراحی این گوشی را به رخ می‌کشد

اخیرا تصویری از رندر ویوو ایکس فولد با رزولوشن بالا منتشر شده که مشخصات ظاهری و سبک طراحی گوشی را به تصویر می‌کشد. این گوشی از فردا رسما کار خود را آغاز می‌‌کند؛ البته فعلا فقط در بازار چین.

افشاگر معروف، Ishan Agarwal اخیرا با همکاری MySmartPrice، رندر ویوو ایکس فولد را منتشر کرده که زیبایی این گوشی را به رخ می‌کشد.

رندر ویوو ایکس فولد

همانطور که در رندر ویوو ایکس فولد مشاهده می‌کنید، این گوشی در دو تنوع رنگی مشکی/خاکستری و آبی طراحی شده است. اینطور که به نظر می‌رسد، پنل‌های پشتی گوشی تاشوی ویوو از طراحی خمیده برخوردار هستند.

رندر ویوو ایکس فولد قدرت طراحی این گوشی را به رخ می‌کشد

گفته می‌شود که این گوشی از نمایشگر 6.53 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 20:9 برخوردار است. این گوشی برای جایگاه نصب دوربین سلفی، از سبک طراحی سوراخ پانچ بهره می‌برد.

نمایشگر داخلی این گوشی هم 8.03 اینچی AMOLED با نسبت تصویر 4:3.5 است که از نرخ نوسازی 120 هرتز و رزولوشن 2K پشتیبانی می‌کند. مکانیسم تاشوی Vivo X Fold از باله‌های لولا با استانداردهای هوافضا برخوردار است.

ماژول دوربین در پنل پشتی این گوشی، یه یک لنز اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.75 مجهز است. لنزهای 48 مگاپیکسلی اولترا واید، 12 مگاپیکسلی پرتره و 8 مگاپیکسلی پریسکوپ با زوم اپتیکال 5x و زوم دیجیتال 60x هم در کنار لنز اصلی قرار دارند و تنظیمات دوربین را تکمیل می‌‌کنند. یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی هم در نمای جلویی گوشی قرار دارد.

از دیگر مشخصات ویوو ایکس فولد باید به تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 با رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی اشاره کرد. انتظار می‌رود که رم این دستگاه از نوع LPDDR5 و حافظه آن از نوع UFS 3.1 باشد. این گوشی به باتری 4600 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ 66 وات مجهز است. باتری ویوو ایکس فولد همچنین از شارژ وایرلس 50 واتی نیز پشتیبانی می‌‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره رندر ویوو ایکس فولد چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر