;
coinex

بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس

طرح صیانت دوباره بررسی می‌شود؛ اما این بار در صحن علنی مجلس. بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس خواست نمایندگان بوده‌ که در ادامه به جزییات آن می‌پردازیم.
اخباری که پیش از این بسیار مورد توجه قرار گرفته بود توییتی بود که جلال رشیدی کوچی، نماینده مردم مرودشت، درباره طرح صیانت نوشته بود. این نماینده با گلایه خواسته بود تا طرح صیانت در صحن علنی مجلس بررسی شود و نه در کمیسیون مشترک. البته رشیدی کوچی پس از چندی توییت خود را حذف کرد.

رشیدی کوچی توییت زده بود: «هیئت رئیسه محترم مجلس، شما قسم خوردید تا به آیین نامه پایبند باشید و به آن عمل کنید. طبق آیین نامه شما باید تقاضای لغو بررسی طرح صیانت در کمیسیون مشترک را در همان جلسه‌ای که تقاضا تقدیم شد، اعلام وصول و در جلسه بعد به رای می‌گذاشتید. مردم ایران منتظر اقدام شما هستند.»

بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس

معین‌الدین سعیدی، نماینده چابهار به جلسه غیر علنی امروز نمایندگان مجلس درباره طرح صیانت اشاره کرد و گفت: «در این جلسه تصمیم گرفته شد که این طرح به صحن مجلس بازگشته و در صحن بررسی شود.» 

بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس

جلیل رحیمی جهان آبادی نماینده خراسان نیز در خصوص خبر بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس گفت:

قبلا این طرح در کمیسیون مشترک بررسی می‌شد که با انتقادات شدید مردمی و گروه‌های مختلف فعال در عرصه مجازی مواجه شده بود.

همچنین جلال رشیدی کوچی عضو کمیسیون مشترک حمایت از حقوق کاربران در فضای مجازی در مطلبی در صفحه توییتر خود نوشت: «طرح ⁧‫صیانت‬⁩ با رای قاطع نمایندگان، من‌بعد به جای بررسی در کمیسیون مشترک، در صحن مجلس و توسط 290 نماینده بررسی خواهد شد.»

هفته گذشته نامه درخواست 185 نماینده مجلس به منظور  بازگشت طرح صیانت از کمیسیون مشترک به صحن مجلس به هیات رئیسه مجلس تحویل داده شد.

در ادمه باید منتظر آن باشیم که در صحن علنی مجلس چه تصمیمی در خصوص طرح صیانت گرفته می‌شود؛ آیا این رای به تصویب نهایی نمایندگان مجلس می‌رسد؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره بررسی طرح صیانت در صحن علنی مجلس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر