coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

ویوو ایکس نوت با اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما رونمایی شد

ویوو در رویداد دیروز خود از گوشی‌ تاشوی ویوو ایکس فولد، تبلت ویوو پد و گوشی پرچمدار ویوو ایکس نوت رونمایی کرد. ویوو با معرفی این دستگاه‌ها، قدرت خود را به رخ سامسونگ و شیائومی می‌کشد.

ویوو بزرگ‌ترین رویداد 2022 خود را برگزار کرد و در آن، دستگاه‌های قدرتمندی را به نمایش گذاشت. در این رویداد از گوشی ویوو ایکس نوت رونمایی شد که ساختاری بزرگ‌تر از گوشی‌های معمولی دارد و به همین دلیل هم در سری Note دسته‌بندی می‌شود.

خرید بلیط هواپیما

این گوشی با تکنولوژی‌های جدید و نوآورانه به میدان آمده تا جایگزینی برای سری NEX باشد. Vivo X Note یک گوشی با نمایشگر بزرگ 7 اینچی است که این روزها در کمتر گوشی هوشمندی دیده می‌شود. این گوشی از مشخصات رده‌بالایی برخوردار است و قطعا اندازه بزرگ آن برای کاربرانی که به نمایشگرهای بزرگ نیاز دارند، خوشایند خواهد بود.

مشخصات ویوو ایکس نوت

این گوشی به نمایشگر 7 اینچی E5 AMOLED Samsung با رزولوشن +Quad HD مجهز است. بنابراین، شکی نیست که از وضوح تصویر بالایی بهره می‌برد. پنل نمایشگر این گوشی توانسته امتیاز +A را از DisplayMate دریافت کند. نمایشگر ویوو ایکس نوت همچنین از روشنایی 1500 نیت و پوشش 112 درصدی DCI-P3 پشتیبانی می‌کند.

ویوو ایکس نوت با اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما رونمایی شد

احتمالا از یک گوشی پرچمدار انتظار دارید که سنسور اثر انگشت آن در زیر نمایشگر باشد. خوشبختانه گوشی بزرگ ویوو هم به سنسور اولتراسونیک در زیر نمایشگر مجهز است و کاربر می‌تواند دو اثرانگشت را به‌صورت همزمان روی گوشی ثبت کند.

اما درباره بخش تامین قدرت ویوو ایکس نوت باید گفت که به سیستم روی تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1، رم 8 گیگابایتی و خافظه ذخیره‌سازی 256 گیگابایتی مجهز است. این گوشی در یک نسخه دیگر با رم 12 و حافظه 256 گیگابایتی عرضه می‌شود. اما نسخه رده‌بالاتر ویوو ایکس نوت با رم 12 و حافظه 512 گیگابایتی به بازار می‌آید.

سیستم روی تراشه این گوشی از یک واحد پردازش امنیتی هم بهره می‌برد که برای بهینه‌سازی قابلیت‌های امنیتی و حریم خصوصی گوشی طراحی شده است. این گوشی برای خنک شدن از یک مخزن بخار و شیت گرافیتی بهره می‌برد.

ویوو در طراحی Vivo X Note از تکنولوژی iQOO استفاده کرده تا بتواند از یک الگوریتم MEMC برای بهینه‌سازی فریم ریت برای اجرای بازی‌ها بهره بگیرد. این سیستم بدون اینکه فشار روی پردازشگر گرافیکی Adreno 730 و بدون نیاز به آن اجرا می‌شود.

تنظیمات دوربین ویوو ایکس نوت

پنل پشتی این گوشی به یک ماژول دوربین با چهار لنز دوربین مزین است. لنز اصلی این گوشی 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN1 با اندازه 1/1.3 اینچ است. این دوربین از تنظیمات زایس و پوشش ضد انعکاس هم بهره می‌برد. یک لنز پریسکوپ با طول کانونی 125 میلی‌متر، زوم اپتیکال 5x و زوم دیجیتال 60x هم روی این ماژول قرار دارد. یک دوربین اولترا واید 48 مگاپیکسلی هم برای این تنظیمات گوشی در نظر گرفته شده است. اما لنز چهارم، 12 مگاپیکسلی است که از زوم متوسط و عکاسی پرتره با زوم 2x پشتیبانی می‌کند.

ویوو ایکس نوت با اسنپدراگون 8 نسل 1 رسما رونمایی شد

مشخصات باتری

ویوو ایکس نوت از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند که ظرفیت استاندارد در میان گوشی‌های پرچمدار محسوب می‌شود. اما برخی انتظار داشتند که این گوشی با اندازه بزرگ‌تر، باید به باتری 5500 یا 6000 میلی‌‌آمپرساعتی مجهز می‌شد. در هر صورت، باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی این گوشی با تکنولوژی شارژ سریع 80 وات و شارژ وایرلس 50 واتی شارژ می‌شود.

قیمت ویوو ایکس نوت

نسخه مجهز به رم 8 و حافظه 256 گیگابایتی این گوشی با قیمت 940 دلار عرضه می‌شود. اما دو مدل دیگر با رم 12 گیگابایتی۷ با برچسب قیمتی 1020 و 1100 دلار به فروش می‌رسد. Vivo X Note در رنگ‌های آبی، مشکی و خاکستری طراحی شده و فروش رسمی آن از 15 آوریل (26 فروردین) آغاز می‌شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ویوو ایکس نوت چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizchina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر