;
coinex

دوج کوین با استارلینک ایلان ماسک همکاری می‌کند، اما چگونه؟

بنیاد دوج کوین در راه تلاش برای استفاده از ماهواره‌های استارلینک است تا کاربران بتوانند تراکنش‌های مربوط به ارز خود را بدون نیاز به اینترنت و به صورت آفلاین انجام دهند. با این خبر همراه ما باشید تا با جزئیات همکاری دوج کوین با استارلینک آشنا شویم.

بنابر گزارش cryptopotato توسعه‌دهندگان بنیاد دوج کوین، اخیرا مقاله‌ای را منتشر کرده‌اند که در این مقاله به استفاده از فناوری رادیو دوج (RadioDoge) همراه با شبکه ماهواره‌ای استارلینک اشاره کرده‌اند. با کمک فناوری رادیو دوج و استارلینک، تراکنش‌های دوج کوین بدون اینترنت انجام خواهند شد. به نظر شما نتیجه همکاری دوج کوین با استارلینک چگونه خواهد بود؟

همکاری دوج کوین با استارلینک

مدیر محصول در بنیاد دوج کوین به نام تیموتی استبینگ (Timothy Stebbing) و یکی از مهندسان رده بالای بنیاد دوج کوین به نام میچی لومین (Michi Lumin) در مسیر انجام دادن تراکنش‌های دوج کوین به صورت آفلاین، قرار گرفته‌اند. انجام تراکنش‌ها به صورت آفلاین نیازمند یک ماهواره استارلینک خواهد بود. این ماهواره توسط ایلان ماسک در جهان ساخته شده است. حتما می‌دانید که ماسک جزو طرفداران درجه یک دوج کوین به شمار می‌آید، بنابراین به نظر می‎‌رسد از هیچ کمکی در این مسیر دریغ نکند.

دوج کوین

در این پروژه از فناوری رادیو موج استفاده خواهد شد که روشی ارزان و قابل اعتماد است که با کمک ماهواره استارلینک می‌تواند دسترسی افراد بدون اینترنت را امکان‌پذیر کند. از عناصر مهمی که برای آسان شدن مسیر این پروژه به آن نیاز خواهد بود، کیف پول گیگاولت است. از این کیف پول برای یکپارچه‌سازی با شبکه دوج کوبن استفاده می‌شود تا تراکنش‌های مبتنی بر اینترنت انجام شود.

مراحل انجام پروژه «حذف نیاز به اینترنت در تراکنش‌های دوج کوین»

استارت این پروژه توسط دو توسعه دهنده اصلی آن زده شده است. اولین فاز پروژه «آفلاین انجام دادن تراکنش»، فاز Libdogecoin است. در این فاز، یک کتابخانه برنامه‌نویسی می‎‌شود و یا یک زیربنا برای ایجاد پروژه‌های دوج کوین برای اعتبارسنجی و تشکیل آدرس‌ها و تراکنش‌ها، در نظر گرفته می‌شود. بنابر اظهارات آنان، آدرس‌های دوج کوینی که با این کتابخانه ایجاد شده‌اند، ارز خود را با موفقیت در شبکه اصلی دریافت کردند.

به گفته تیم توسعه‌دهنده، فاز اول، تنها 0.1 درصد از مسیر این پروژه است. آن‌ها چالش اصلی پروژه را در فراهم کردن امکان برقراری ارتباط بین کیف پول گیگاولت و رادیو دوج می‎‌دانند، همچنین توانایی Libdogecoin در انجام کارهای سنگین هم چالش اصلی به شمار می‌آید. اولین رادیو دوج در هفته گذشته به راه افتاد و از آن برای آزمایشات بعدی استفاده خواهد شد.

این تیم توسعه دهنده ادعا دارند که این هفته شاهد ارسال اولین تراکنش‌های Libdogecoin به رادیو دوج خواهیم بود که این کار توسط ماهواره استارلینک به شبکه آزمایشی دوج ارسال می‌شود. آن‌ها معتقدند که فناوری جدید دوج کوین باعث افزایش پذیرش جهانی آن خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد همکاری دوج کوین با استارلینک چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر