;
coinex

طرح فروش بدون قرعه کشی خودروهای زامیاد ؛ با خودروها آشنا شوید!

طرح فروش بدون قرعه کشی خودروهای زامیاد از روز چهارشنبه 24 فروردین ماه آغاز شد. اما تفاوت قیمت کارخانه و بازار این خودروها چقدر است؟ برای اطلاع از جزئیات با ما باشید.

با وجود تمام اعتراضات نسبت به کیفیت پایین ساخت خودروهای داخلی و میلیاردها تومان بدهی و زیان انباشته، شرکت‌های تولید کننده خودروهای ایرانی همچنان طرح‌های فروش خود را اجرا می‌کنند. در روز گذشته نیز طرح فروش بدون قرعه کشی خودروهای زامیاد با چهار محصول خود آغاز گردید.

طبق اطلاعات موجود از این طرح، قرعه کشی بین ثبت نام کنندگان صورت نمی‌گیرد و آنها حداکثر تا ۹۰ روز می‌توانند خودروهای خود را تحویل بگیرند. به علاوه، فروش شرکت زامیاد تا تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه می‌یابد.

طرح فروش بدون قرعه کشی خودروهای زامیاد

طرح فروش فوق العاده و بدون قرعه کشی 4 محصول زامیاد به نام‌های نیسان تک‌سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال، نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال و پادرا پلاس آغاز شده است و این خودروها زیر قیمت بازار به متقاضیان عرضه می‌شود. در زیر تفاوت قیمت بازار و قیمت این طرح فوق العاده را مشاهده می‌کنید:

نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال نیسان دوگانه سوز آپشنال نیسان تک‌سوز آپشنال پادرا پلاس
قیمت کارخانه ۲۸۸ میلیون و ۱۲۲ هزار تومان ۲۸۵ میلیون و ۳۲۲ هزار تومان ۲۵۸ میلیون و ۷۲۶ هزار تومان ۳۰۰ میلیون و ۸۹۱ هزار تومان
قیمت بازار ۳۲۸ میلیون تومان ۳۲۷ میلیون تومان ۲۹۵ میلیون تومان ۳۲۶ میلیون تومان

با توجه به ارقام بالا می‌توان رانت برندگان طرح سایپا را محاسبه کرد. در زیر، اختلاف قیمت بین کارخانه و بازار محصولات زامیاد را برای شما همراهان تکراتو ذکر کرده‌ایم:

  • خریداران برای خرید نیسان دوگانه سوز آپشنال با لاستیک رادیال از بازار می‌بایست حدود ۴۰ میلیون تومان بیشتر از کارخانه هزینه کنند.
  • نیسان دوگانه سوز آپشنال در بازار حدود ۴۲ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه به فروش می‌رسد.
  • نیسان تک‌سوز آپشنال در بازار حدود ۳۶ میلیون تومان گران‌تر از کارخانه فروخته می‌شود.
  • متقاضیان برای خرید پادرا پلاس از بازار نیز باید حدود ۲۵ میلیون تومان بیشتر از قیمت کارخانه پرداخت کنند.

در نهایت، افراد متقاضی این خودروها می‌توانند با مراجعه به وب‌سایت فروش محصولات سایپا، پس از ثبت اطلاعات شخصی و دریافت کد کاربری و رمز عبور، نسبت به ثبت‌نام و انتخاب نوع خودرو اقدام کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره این طرح فروش بدون قرعه کشی خودروهای زامیاد چیست؟‌ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر