;
coinex

بهترین خودروهای تسلا 2022 [معرفی ماشین های جدید تسلا به همراه قیمت]

تسلا یک کمپانی خودروسازی آمریکایی بوده که تولید کننده خودروهای برقی و قطعات خودرو است، با تکراتو همراه باشید تا به معرفی بهترین خودروهای تسلا 2022 بپردازیم.

کمپانی تسلا هر ساله به معرفی بهترین ماشین‌های خود می‌پردازد، این خودروها که نوعی از خودروهای الکترونیکی هستند، هر کدام ویژگی‌ها و آپشن‌های منحصر به فرد خود را دارند.

اولین خودروی برقی تولید شرکت تسلا، ماشین تمام برقی تسلا رودستر است. این خودرو نخستین خودرویی است که از باتری یون لیتیمی در بازه بیشتر از 320 کیلومتر معادل 200 مایل برای هر شارژ استفاده می‌نماید.

از ویژگی‌های مهم خودروهای شرکت تسلا قابلیت رانندگی خودکار یا همان اتو پایلوت است. این شرکت مدعی است که این قابلیت می‌تواند احتمال تصادف را در جاده‌ها کاهش دهد.

در ادامه با ما همراه باشید تا به بررسی و معرفی بهترین خودروهای تسلا 2022 بپردازیم.

بهترین خودروهای تسلا 2022

شرکت تسلا موتور در آوریل سال 2017 با پیشی گرفتن از شرکت جنرال موتورز آمریکا ارزشمندترین شرکت خودروسازی در بازار بورس سهام در آمریکا که همان نزدک است، شد.

پس از رسیدن تسلا به مقام ارزشمندترین شرکت خودروسازی، ارزش کل سهام تسلا به رکورد 52 میلیارد و 700 میلیون دلار رسید و از ارزش سهام 49 میلیارد و 600 میلیون دلاری جنرال موتورز بالاتر رفت. علت این حجم از رشد سهام، افزایش محبوبیت خودروهای الکتریکی، بهبود عمر باتری‌های آن‌ها و افزایش تقاضای خریداران برای خرید این نوع خودروها بوده‌ است.

بهترین خودروهای تسلا 2022
بهترین ماشین های تسلا در سال 2022

در سال 2021 این شرکت با اختلاف بسیار زیاد، بزرگترین شرکت تولیدی جهان و بزرگترین شرکت خودرو سازی جهان شد و مجموع درآمدش حدود 800 میلیارد دلار تخمین زده می‌شود. علاوه بر آن قرار است امسال جدیدترین خودروهای تسلا در سال 2022 رونمایی و به بازار عرضه شوند. در ادامه می‌توانید با بهترین ماشین های تسلا در سال 2022 آشنا شوید.

بهترین ماشین های تسلا در سال 2022

کمپانی تسلا انقلاب وسایل نقلیه الکتریکی در دنیای امروز است، زیرا وسایل نقلیه با سوخت به دلیل تأثیر آن بر آب و هوا از بین می‌روند. این شرکت نیروی پیشگام در بازار خودروهای الکتریکی در سراسر جهان است.

با وجود اینکه تسلا به عنوان بهترین سازنده خودروهای الکتریکی در جهان و همچنین ماشین‌های این کمپانی به عنوان بهترین خودروهای تسلا 2022 در جهان شناخته می‌شوند اما رقبای دیگری نیز دارد و این به معنای نبود هیچ‌گونه رقیب در بازار خودروهای برقی نیست.

تسلا فقط به دنبال طراحی ظاهری فوق‌العاده یا به کارگیری مانتورهای برقی در اتاقک داخلی نیست، پر فروش‌ترین ماشین تسلا مثل یک خانه سیار است که به راحتی تعداد هفت نفر را در خود جای می‌دهد، علاوه بر آن تمامی این خودروها دارای سیستم های تک رانندگی است.

تسلا مدل Y

خودروی تسلا مدل Y یکی از انواع ماشین‌های کراس‌اوور کمپانی تسلا موتورز که به عنوان بهترین خودروهای تسلا 2022 شناخته می‌شود. تاریخ عرضه و رونمایی این خودروی پر طرفدار تسلا با کمی تاخیر انجام شد.

این خودرو در سال 2019 طی مراسمی رونمایی شد و در سال 2020 به بازار جهانی عرضه شد. این خودرو در 3 طرح به بازار عرضه شده و یکی از رقیبان سر سخت بی ام و پورشه ماکان است.

بهترین خودروهای تسلا 2022
جدیدترین خودروهای تسلا در سال 2022

مدل Long Range کی یکی از چند طرح خودروی تسلا مدل Y است، سرعتی شگفت انگیز دارد و می‌تواند در 4.4 ثانیه از 0 به 60 مایل بر ساعت برسد. این میزان از زمان به اندازه 0.4 ثانیه نسبت مدل 3 از خودروهای تسلا که یک سدان بوده، طولانی‌تر و بیشتر است.

تسلا مدل Y بسیار پرشتاب و سریع است، این مدل که یکی از بهترین ماشین های تسلا در سال 2022 بوده، به عنوان سریع‌ترین خودروهای تسلا شناخته می‌شود.

اما برخی از کارشناسان می‌گویند به دلیل قرار گیری در رده خودروهای شاسی بلند نمی‌تواند به آن اندازه که باید شتاب بگیرد.

تسلا مدل X

خودروی شاسی بلند تسلا مدل X بر اساس مدل سدان از این برند ساخته شده است. موتور‌های الکتریکی مدل X می‌توانند با شتاب بالایی از چرخ محرک عملکر فوق‌العاده‌ای از این خودروی الکترونیکی فراهم کنند.

بهترین خودروهای تسلا 2022
قیمت ماشین های تسلا

این خودروی تمام برقی، بیشتر برای خانواده با تعداد افراد بالا و همچنین مسافرت مناسب است، این خودرو سه ردیف صندلی دارد و که علاوه بر ویژگی‌های شاخص در حیطه خودروهای الکترونیکی و تمام برقی دارای تکنولوژی بسیار پیشرفته و همچنین سرگرمی برای سنین مختلف است.

کابین داخلی خودروی تسلا مدل X  از صفحه نمایش طراحی جدید و همچنین فرمان مربع شکل به سبک خودروهای F1 بهره می‌برد. علاوه بر آن طراحی درب‌های این خودرو نیز بسیار شگفت انگیز بوده و این مدل از خودروهای تسلا بسیار گران قیمت است. این خودرو را می‌توان یکی از بهترین خودروهای تسلا 2022 دانست.

تسلا مدل S

خودروی تسلا مدل S اولین خودروی تمام برقی ساخته کمپانی تسلا موتورز است. تولید و عرضه خودروی تسلا مدل S که به عنوان اولین خودروی تسلا شناخته می‌شود در سال 2012 صورت گرفت و به عنوان یک خودروی لوکس روانه بازار شد.

بهترین خودروهای تسلا 2022
بهترین ماشین های تسلا در سال 2022

موتور این خودروی برقی در عقب آن کار گذاشته شده و محوری که نیرو به آن منتقل می‌گردد نیز محور عقب خودرو و همچنین قدرت موتور تسلا مدل اس 762 اسب بخار است.

شتاب این خودروی تمام برقی بسیار بالاست و برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت به 2.4 ثانیه بیشتر نیاز نخواهید داشت.

طراحی بسیار مقاوم این خودرو بیشترین مقاومت در تصادف‌های جاده‌ای را از خود نشان می‌دهند. این خودرو برای امنیت بالا در هنگام تصادف از هر طرف به گونه‌ای طراحی شده که ریسک چرخیدن و چپ کردن آن بسیار پایین است و همچنین به عنوان بهترین خودروهای تسلا 2022 نیز در بین کارشناسان خودرو شناخته می‌شود.

تسلا مدل 3

تسلا مدل 3 به عنوان یکی از پر فروش‌ترین  و محبوب‌ترین خودروهای تسلا شناخته می‌شود. این خودرو که فروش بسیار بالایی دارد در سال 2018 تولید و عرضه شد و در سال 2022 به عنوان بهترین خودروهای تسلا 2022 شناخته می‌شود.

تسلا مدل 3 در قالب سه تیپ استاندارد رنج پلاس، لانگ رنج و پرفورمنس در بازار جهانی عرضه شده است. این خودرو یک موتور برقی محور عقب به قدرت 283 اسب بخار دارد. مدل لانگ رنج نیز دارای موتور عقب به قدرتی نزدیک 250 اسب بخار و موتور جلو به قدرت 197 اسب بخار است.

بهترین خودروهای تسلا 2022
قیمت ماشین های تسلا

همچنین نسخه پرفورمنس تسلا مدل 3 دارای موتوری به قدرت 283 اسب بخار در محور جلو است. شتاب صفر تا صد این نسخه به ترتیب معادل 5.3 و 4.4 و 3.2 ثانیه برآورد می‌شود و حداکثر سرعت این نسخه‌ها نیز به ترتیب از مدل پایه تا پرفورمنس، معادل 225، 233 و 260 کیلومتر بر ساعت خواهد بود.

برد حرکتی نسخه پایه برابر با 402 کیلومتر، نسخه لانگ رنج 518 کیلومتر و مدل پرفورمنس برابر با 481 کیلومتر در ازای یک مرتبه شارژ برآورد می‌شود. یک گیربکس تک سرعته نیز وظیفه انتقال نیروی موتور برقی به چرخ‌ها را در تمامی تیپ‌های خودروی تسلا مدل 3 بر عهده دارد.

تسلا مدل رودستر

خودروی تسلا مدل رودستر به عنوان پرچمدار این کمپانی خودرو سازی شناخته می‌شود و همچنین لقب سریع‌ترین خودروهای تسلا را نیز از آن خود کرده است. این مدل که هنوز اطلاعات دقیقی از آن در دسترس نیست به عنوان بهترین خودروهای تسلا 2022 شناخته می‌شود.

بهترین خودروهای تسلا 2022
بهترین ماشین های تسلا در سال 2022

تسلا رودستر می‌تواند در کمتر از 2 ثانیه به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت برسد و شتاب صفر تا 160 کیلومتر این خودوری تمام الکترونیکی نیز برابر با 4.2 ثانیه است. خودروی تسلا مدل رودستر می‌تواند در 8.8 ثانیه یک مسافت 400 کیلومتری را طی کند. ماشین تسلا قادر است با یک بار شارژ، حدود 1000 کیلومتر مسافت را طی کند.

همان‌طور که از نامش پیداست، تسلا رودستر از قابلیت جدا شدن سقف نیز بهره‌مند است. این ویژگی علاوه بر کاربرد بالایی که دارد می‌تواند در جذب مخاطب نیز بسیار بالا عمل کند. این خودرو همچنین یکی از بهترین ماشین های تسلا در سال 2022 است.

آن چیزی که از خودروهای نسل جدید و همچنین خودروهای برقی نسل جدید انتظار داریم، پیشرفتگی و بالا بودن سطح امنیت این خودروها در برابر انواع حوادث جاده‌ای و همچنین حوادث طبیعی است. علاوه بر آن قیمت خودروهای الکترونیکی نیز نظر مخاطب را برای خرید خودرو بسیار جذب می‌کند. قیمت ماشین های تسلا در رده خودروهای گران قیمت قرار می‌گیرد.

جدیدترین خودروهای تسلا در سال 2022 شامل مدل‌های معرفی شده بوده و بهترین ماشین های تسلا در سال 2022 مدل تسلا رودستر و مدل Y و همچنین مدل 3 است.

قیمت ماشین های تسلا در بازار آمریکا بسیار گران قیمت است اما با توجه به امکاناتی که ارائه می‌دهند ارزش خرید را دارد. با این حال، برای یک ایرانی خرید یکی از بهترین خودروهای ایرانی خیلی به صرفه‌تر است.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره بهترین خودروهای تسلا 2022 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر