;
coinex

اولین تریلر فصل سوم انیمه شیطان کش (Demon Slayer) را ببینید

اخیرا اولین تریلر فصل سوم انیمه شیطان کش با نام Swordsmith Village در Ufotable منتشر شده است. تریلر جدید این انیمه چند ماه پس از پایان Entertainment District Arc منتشر خواهد شد.

یکی از بهترین و جذاب‌ترین سریال‌های انیمه‌ای که در ژاپن تولید شده، Demon Slayer نام دارد. این انیمه با پخش هر قسمت، توانست محبوبیت بیشتری در بین بینندگان کسب کند. فصل اول این سریال در ماه آوریل 2019 توسط Ufotable منتشر شده بود. با توجه به محبوبیت زیاد، فصل دوم انیمه Demon Slayer، ساخته و پخش شد. در آخرین قسمت فصل دوم سریال اعلام شد که با یک فصل جدید باز خواهند گشت. با این خبر همراه ما باشید تا اولین تریلر رسمی فصل سوم انیمه شیطان کش را مشاهده کنیم.

فصل سوم انیمه شیطان کش

اگر طرفدار سریال‌های انیمه باشید، حتما نام «Demon Slayer» برای‌‌تان آشناست و به احتمال زیاد فصل‌های اول و دوم آن را مشاهده کرده‌اید. Demon Slayer بدون شک جزو بهترین و پرفروش‌ترین انیمه‌های سینمایی تاریخ به شمار می‎‌آید. این انیمه بر اساس مجموعه مانگایی با نام «Demon Slaye» به دست کویوگارو گوتوگه (Koyoharu Gotouge) نوشته شده و کشور سازنده این انیمه ژاپن است.

انیمه Demon Slayer

همانطور که گفتیم نمایش انیمه Demon Slayer از سال 2019 آغاز شد و همچنان هم ادامه دارد. تاکنون دو فصل از این سریال پخش شده است. در قسمت آخر فصل دوم، استودیو سازنده این سریال تایید کرد که این انیمه، فصل جدیدی هم خواهد داشت.

تریلر فصل سوم Demon Slayer

در 16 آوریل 2022 تیزر رسمی Demon Slayer Season 3 توسط Ufotable پخش شد. این تریلر طولانی، در ابتدا بهترین لحظات از دو فصل قبلی این سریال را نشان می‌دهد، سپس دید اولیه نسبت به فصل سوم را به نمایش می‌گذارد. مدت زمان این تریلر 2:48 دقیقه است. در ادامه این تیزر را مشاهده می‌کنیم:

تریلر فصل سوم Demon Slaye با ساختن شمشیر جدید هوتارو (احتمالا برای تانجیرو) شروع می‎‌شود. در صحنه بعدی این تریلر، میتسوری کانروجی و مویچیرو توکیتو، هاشیراها را نشان می‌دهد که نقش مهمی در قوس دهکده شمشیرساز دارند. در صحنه‌های آخر نیز تانجیرو را مقابل تصویر می‌بینیم که از شمشیر جدید خود در مبارزه‌هایش استفاده می‌کند.

برای طرفداران این انیمه، دیدن این تریلر بسیار لذت بخش است و هیجان آن‌ها را برای پخش رسمی فصل سوم Demon Slayer بیشتر می‌کند. تاکنون در مورد زمان پخش فصل جدید آن، خبری منتشر نشده است ولی با توجه به زمان پخش فصل‌های قبل، انتظار می‎‌رود در نیمه دوم سال 2023 قسمت‌های فصل جدید شروع شود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد فصل سوم انیمه شیطان کش چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (7 نظر)

    عرررررررررررررررررررررر . بی صبرانه منتظرممممم

    پاسخ

    اقا قضیه چیه تانجیرو هی شمشیرشو از دست میده این دفه از دس بده اون یارو سازنده شمشیر گردن تانجیرو رو میزنه دفه قبلم عین وحشیا افتاده بود دنبالش می خواست بکشتش

    پاسخ

    اوتاکو ها همه باهم عررررررررررررررررررررر 🤹‍♀️🎨

    پاسخ

    فصل سوم انیمه شیطان کش تو راه

    پاسخ

    باوو من شنیدمم زنیتسو با اینوسکه توش نیستن درستههه؟؟؟؟

    پاسخ

    دقیق یادم نمیاد ولی فک کنم تو این قوس رفته بودند به شهرهایی دیگه‌ای برای ماموریت و همراه تانجیرو نیستند

    پاسخ

    وایییییییث

    پاسخ