;
coinex

تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer [+داستان]

تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer مشخص شد. انیمه شیطان کش طی مدت اخیر از پرطرفدارترین انیمه‌ها بوده و حالا اخباری در مورد تاریخ پخش فصل 3 شیطان کش منتشر شده است.

دنیای انیمه‌ها اگرچه شاید به اندازه فیلم و سریال یا انیمیشن‌ها شناخته شده نباشد، اما طرفداران پرشمار و خاص خود را دارد. در سال‌های اخیر برخی عناوین خاص انیمه‌ها و به طور خاص انیمه‌های سریالی به خوبی در جلب نظر مخاطبان چه انیمه بازارن حرفه‌ای و چه هنردوستان عام موفق بوده است.

انیمه شیطان کش یکی از آنهاست که توانسته بسیار موفق عمل کند و طرفداران بسیاری به دست آورد. اگر شما هم از طرفداران این انیمه محبوب هستید خبر خوبی برای شما داریم و آن هم مشخص شدن تاریخ انتشار فصل سوم شیطان کش است.

با بررسی داستان فصل 3 سریال Demon Slayer و همچنین تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer مشخص در ادامه با ما همراه باشید.

تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer

با پایان فصل دوم انیمه Demon Slayer، با انتشار تیزری کوتاه، ساخت فصل سوم تایید شد.

انیمه Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba یکی از محبوب‌ترین انیمه‌های حال حاضر محسوب می‌شود که بر اساس مجموعه مانگایی به همین نام نوشته کویوگارو گوتوگه (Koyoharu Gotouge) است. شروع این انیمه از سال 2019 میلادی بوده است.

پس از آن نیز در سال 2020 میلادی، انیمه سینمایی شیطان‌کش: کیمتسو نو یائیبا – قطار موگن (Demon Slayer: Kimetsu no Yaiba – The Movie: Mugen Train) روی پرده سینماها اکران شد. این انیمه سینمایی به پرفروش‌ترین انیمه سینمایی تاریخ و همچنین پرفروش‌ترین فیلم ژاپنی تاریخ تبدیل شده است.

تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer

استودیو انیمه‌سازی یوفوتیبل پیشتر اعلام کرده بود که انیمه Demon Slayer برای فصل سوم در دست ساخت است. این استودیو تایید کرد که فصل سوم انیمه شیطان کش براساس آرک داستانی Swordsmith Village ساخته خواهد شد.

همچنین یک تصویر هنری به اشتراک گذاشته است که می‌توانید در توییتر یوفوتیبل این تصویر را مشاهده کنید. تیزری نیز از این اعلامیه در توییتر پخش شده است.

اعلام ساخت فصل سوم انیمه Demon Slayer و همچنین تاریخ پخش فصل 3 شیطان کش اتفاق غافلگیرکننده‌ای نیست. این انیمه ‌به‌خصوص آرک داستانی Entertainment District با تحسین زیادی مواجه شد تا جایی که توسط بیش از ۱۵۰ هزار کاربر My Anime List نمره ۸/۹۱ از ۱۰ را در این وب‌سایت دریافت کرده است.

فصل 3 انیمه شیطان‌کش قرار است قوس داستانی روستای سورداسمیث را دنبال کند که در داخل مانگا وجود دارد.

فصل سوم این سریال زیبا آماده شده است و تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer برای علاقه مندان به این سریال قرار است به زودی اعلام شود. به نظر می‌رسد فصل سوم در سال 2022 پخش خواهد شد ولی ممکن است به دلیل شرایط بیماری کووید 19، پخش این سریال به سال 2023 کشیده شود.

بیشتر بخوانید:

بهترین انیمه های عاشقانه

بهترین انیمه های سریالی

داستان فصل 3 سریال Demon Slayer

داستان فصل اول با پسری به نام تانجیرو آغاز شد که در دهکده‌ای ذغال سنگ، هیزم و چوب می‌فروشد. اما زمانی که به خانه باز می‌گردد متوجه می‌شود که خانه و خانواده وی به دلایلی مورد حمله دیوها یا شیاطین قرار گرفته‌اند و تنها فرد باقی مانده، خواهرش نزوکو است که او هم تبدیل به یک شیطان شده است.

تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer

در این شرایط تانجیرو تصمیم میگیرد خواهرش را برای مداوای احتمالی به دکتر نشان دهد، ولی در راه با شیطان کشی به نام گییو تومیوکا روبرو می‌شود. گییو در ابتدا قصد دارد نزوکو را بکشد اما از آنجا که تصمیم راسخ تانجیرو و میل و اراده نزوکو برای حفاظت از برادرش را می‌بیند، تصمیم میگیرد تانجیرو را را برای آموزش مبارزه با دیوها به نزد شیطان کشی بازنشسته به نام اوروکوداکی بفرستند.

در ادامه به تانجیرو شمشیر سیاهی داده می‌شود. تانجیرو تصمیم می‌گیرد به راه خود ادامه دهد و نزوکو را داخل جعبه‌ای قرار می‌دهد و بر دوش خود حمل می‌کند.

تامایو باور دارد که می تواند طلسم شیطان نزوکو را باطل کند اما این کار نیازمند این است که تانجیرو خون دوازده کیزوکی را که از شیاطین بسیار قدرتمند و یاران اصلی موزان هستند جمع آوری کند.

تاکنون 2 فصل از این سریال جذاب و دیدنی پخش شده است و همه منتظر مشخص شدن تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer هستند تا ببینند در ادامه چه رخ می‌دهد.

تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer

داستان فصل 3 سریال Demon Slayer این انیمه روستای شیمشیرساز نام دارد. در این فصل دو هاشیرا به نام‌های مویچیرو توکیتو و میتسوری کانروجی حضور دارند. کانروجی، هاشیرا عشق، به تانجیرو توضیح می‌ دهد که او به گروه شیطان کش پیوست تا کسی را برای ازدواج پیدا کند.

در زادگاهش، مردان از او دوری می‌کردند، زیرا تراکم عضلانی او بسیار بالاتر از حد معمول انسان است و او را بسیار قوی‌‌تر از آنچه به نظر می‌‌رسد نشان می‌دهد.

توکیتو، هاشیرا مه، خاطرات خود را از دوران کودکی خود از دست داده است، خاطراتی که به آرامی در طول نبرد او با گیوککو، به او باز می‌گردند.

در این مطلب به بررسی تاریخ پخش فصل 3 شیطان کش پرداختیم. فصل اول و دوم این سریال جذاب پخش شده و نوبت به فصل سوم آن رسیده است. طرفداران این سریال بسیار مشتاق هستند تا تاریخ انتشار فصل سوم شیطان کش را بدانند و بتوانند از تماشای آن لذت ببرند. از این رو، به محض اعلام شدن تاریخ پخش فصل سوم، این مطلب را آپدیت می‌کنیم.

در نهایت، به تمامی انیمه بازان پیشنهاد می‌کنیم تماشای بهترین انیمه های 2022 و بهترین انیمه های اکشن را دنبال کنند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما در مورد تاریخ پخش فصل سوم Demon Slayer چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (17 نظر)

    هعی الان چندماهی هست که از کیریسمس سال 2023 گذشته ولی هیچی عللام نشدهههه🥺💔

    پاسخ

    من فکر کنم قراره 10 دسامبر 2022 بیاد (^o^)

    پاسخ

    مویچیرووووووووووووووووو

    پاسخ

    از یه جا خوندم شاید آذر 2022 بیاد

    پاسخ

    واقعا عالیه اما یه چیزی اینطوری که من میبینم می خوان تمام هاشیرا هارو بفرستن اون دنیا هاشیرای اتش که مرده اون یکی هم دستشو بریدن حتما هاشیرا های بعدی رو یه بلایی سرشون میارن یعنی یکی هم سالم نمیمونه

    پاسخ

    من مانگا رو خوندم داخل مانگا کاگایا اوبویاشیکی که رئیس سپاه شیطان کشا بود میمیره. همه ی هاشیرا ها هم میمیرم به جز سانمی و تومیوکا ولی سانمی دوتا از انگشت هاشو از دست میده و تومیوکا یکی از دستاش رو

    پاسخ

    یابو هشدار اسپویل بزار

    پاسخ

    هیچی هنوز اعلام نشده ای بابا این چه وضعیه آخه

    پاسخ

    تنها چیزی که ازش میترسم اینه که قبل از تموم شدن این انیمه بمیرمಥ_ಥ

    پاسخ

    هیق …. منم !

    پاسخ

    طرفدارا وان پیس چی بگن

    پاسخ

    من اما میخوام تمام انمیه های جهان بیبنم بعد بمیرم 🥺💔✊

    پاسخ

    من اما میخوام تمام انمیه های جهان بیبنم بعد بمیرم 🥺💔✊

    پاسخ

    شما در واقع باید بگی تمام انیمه هایی که ارزش دیدن دارن رو ببینم
    در ضمن این لفظ بمیرم رو استفاده نکنید چرا اش رو نمیشه گفت.

    پاسخ