;
coinex

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین [آموزش تصویری]

ساخت توکن یکی از مهم‌ترین و لذت‌بخش‌ترین کارها برای اغلب سرمایه‌گذاران است. با آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین با تکراتو همراه باشید.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین یکی از موضوعات جذابی است که ما در این نوشتار درباره آن بحث می‌کنیم. با پیشرفت علم و فناوری، دنیای رمزارزها هم تا حد زیادی توسعه یافته است. به همین دلیل هم افراد بسیاری به سمت این بازار روی آورده‌اند و در تلاش‌اند که با سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال، برای خود درآمدی کسب کنند.

اگر شما در جزو این دسته از افراد بوده و قصد سرمایه‌گذاری در ارزهای دیجیتال را دارید، بهتر است نحوه ساخت توکن را نیز بدانید. این موضوع می‌تواند به تسریع موفقیت شما کمک بسزایی کند. به همین دلیل هم ما تصمیم گرفتیم به شما درباره این موضوع اطلاعاتی ارائه دهیم. اگر می‌خواهید بدانید که چگونه می‌توان توکن BEP20 را ساخت، تا انتها همراه ما باشید و از این اطلاعات به بهترین شکل استفاده کنید.

اگر با دنیای رمزارزها آشنایی داشته باشید، احتمالاً نام بایننس اسمارت چین را بدانید. بایننس اسمارت چین یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید که شما می‌توانید برای ساخت توکن از آن‌ها استفاده کنید. اگر شما به دنبال یک پلتفرم با کارمزد کم هستید که در کمترین زمان بتوانید تراکنش‌ها را انجام دهید، بایننس اسمارت چین انتخابی عالی برای شماست. پس برای این‌که نحوه ساخت توکن در این برنامه را بدانید، ما را تا انتها همراهی کنید.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

اکنون وقت آن می‌رسد که اطلاعاتی درباره آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین کسب کنید. توکن‌های BEP20 یکی از محبوب‌ترین توکن‌های موجود در بازار است که ساخت آن بسیار آسان است. با مطالعه این نوشتار، هرکسی می‌تواند این توکن‌ها را ساخته و خریدوفروش کند. پس اگر شما هم می‌خواهید توکن‌هایی با استاندارد BEP20 ایجاد کنید، به این اطلاعات توجه فرمایید. نکته جالب‌توجه درباره این توکن‌ها این است که تا حد زیادی به استاندارد اتریوم ERC20 شباهت دارد.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

یکی از مهم‌ترین سؤالاتی که ممکن است برای شما پیش بیاید، این است که پلتفرم بایننس اسمارت چین چیست؟ برای پاسخ به این سؤال، می‌توانید نگاهی به نوشتار مربوط به کیف پول بایننس اسمارت چین بیندازید. در این نوشتار، یاد می‌گیرید که برای ساخت کیف پول BSC باید چه کارها و چه مراحلی را طی کنید.

نکته دیگری که ممکن است برای شما ابهام‌آمیز باشد، این است که نحوه ساخت توکن NFT چگونه است؟ ما در این نوشتار برای شما توضیحات کامل در این زمینه را می‌دهیم. علاوه بر این، آموزش ساخت توکن NFT در اوپن سی (OpenSea) و راریبل (Rarible) هم می‌تواند در این زمینه به شما کمک شایانی داشته باشد.

بعد از این‌که درباره ساخت توکن اطلاعاتی کسب کردید، وقت آن می‌رسد که درباره نحوه فروش آن‌ها نیز بدانید. به همین منظور، برای شما می‌گوییم که چگونه NFT بفروشیم؟ بدین ترتیب، می‌توانید راه‌های تبلیغ و مارکتینگ کالکشن توکن ان اف تی را مشاهده می‌کنید.

چگونه بر بستر BSC توکن BEP20 بسیازیم؟

اکنون وقت آن رسیده که درباره آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین اطلاعاتی کسب کنید. همان طور که پیش‌ازاین نیز گفتیم، BEP20 به‌عنوان استاندارد توکن پلتفرم بایننس اسمارت چین (BSC) شناخته می‌شود. شاید برای شما جالب باشد که بدانید بایننس اسمارت چین یک بلاک‌چین قابل برنامه‌ریزی است که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی کرده و با EVM نیز سازگار است. این امر موجب می‌شود که این شبکه یک انتخاب بسیار خوب برای ساخت برنامه‌های غیرمتمرکز باشد.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

همان طور که می‌دانید، شما برای تعامل با بلاک‌چین به یک توکن نیاز خواهید داشت. توکن مربوط به بلاک‌چین BSC هم استاندارد BEP20 را دارد که شما باید از این توکن برای پرداخت تراکنش‌ها استفاده کنید. این پرداخت برای هزینه‌های گاز در بلاک‌چین اتریوم در نظر گرفته می‌شود. درواقع، می‌توان این‌گونه گفت که استاندارد BEP20 نمونه توسعه‌یافته و ارتقا یافته ERC-20 در بلاک‌چین اتریوم است.

همان طور که پیش‌ازاین هم گفتیم، این موضوع به شما و سایر کاربران، امکان ایجاد و ساخت اپلیکیشن‌های غیرمتمرکز (DApps) را در بایننس اسمارت چین می‌دهد. این کار با استفاده از ابزار فعلی اتریوم امکان‌پذیر است.

در این نوشتار، ما نحوه ساخت توکن روی بستر بایننس اسمارت چین با استفاده از استاندارد توکن ERC-20 را برای شما توضیح می‌دهیم. سپس به شما یاد می‌دهیم که چگونه با استفاده از Remix آن را در شبکه آزمایشی بایننس اسمارت چین راه‌اندازی و اجرا کنید. سپس تأیید و درنهایت، نحوه ورود توکن به این زنجیره را برای شما عزیزان به طور کامل شرح می‌دهیم.

در این راهنما، ما آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین را برای شما فراهم کرده‌ایم. اگر شما هم می‌خواهید با استفاده از این راهنما در پلتفرم بایننس اسمارت چین، توکنی با استاندارد BEP20 را ایجاد کنید، این مطلب می‌تواند برای شما جذاب باشد.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

اجرای پیشنهاد توکن BEP-20

مهم‌ترین موضوعی که درباره آموزش ساخت ارز دیجیتال بر بستر BEP-20 باید بدانید، اجرای پیشنهاد توکن در این بلاک‌چین است. لازم به ذکر است که یک توکن به عملکردها و موارد خاصی نیاز دارد تا بتواند با سایر حساب‌ها به‌خوبی تعامل داشته باشد. همان طور که در پیشنهاد رسمی BEP ذکر شده است، برای ساخت توکن درخواست دهید. ما توصیه می‌کنیم برای این‌که بهتر عملکردهای این استاندارد را بشناسید، مطالعات کافی در این زمینه انجام دهید.

بااین‌حال، شاید برای شما سؤال پیش بیاید که چگونه باید این پیشنهاد را ارسال کنیم؟ برای پاسخ به این سؤال، خوب است بدانید که در دنیای واقعی، برای ساخت هر توکن و هر شخصی به شیوه متفاوتی این پیشنهاد را ارسال می‌کند که می‌تواند به شما در این حوزه کمک کند. برای مثال، بیشتر توکن‌ها سعی می‌کنند مالکی قرارداد توکن را به یک آدرس دیگر ارسال می‌کنند.

برای این‌که بهتر آموزش ساخت ارز دیجیتال بر بستر BEP-20 را درک کنید، ما پیشنهاد استفاده از این استاندارد را می‌دهیم. برای این‌که بهتر با نحوه کار توکن‌ها و شیوه ساخت آن‌ها آشنا شوید، می‌توانید این تمرین را بیشتر از قبل گسترش داده و به آن جامه عمل بپوشانید. با ادامه آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین همراه ما باشید.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

برای این‌که بتوانید توکن BEP-20 ایجاد کنید، با چند پیش‌نیاز مواجه خواهید بود که باید آن‌ها را برطرف کنید. اولین مورد این است که مدار سالیدیتی (Solidity) شما باید 0.5.16 یا بیشتر از آن باشد. علاوه بر این، شما به Remix IDE هم نیاز خواهید داشت که باید آن را فراهم نمایید. بعدازاین که کدنویسی توکن خود را در Remix انجام دادید، زمان تست کردن آن فرارسیده و بعد هم می‌توانید آن را در یک شبکه عمومی راه‌اندازی کرده و در اختیار سایر افراد قرار دهید.

برای این‌که نحوه ساخت توکن روی بستر بایننس اسمارت چین را بهتر درک کنید، می‌توانید Remix را باز کنید و بعد از آن هم یک فایل برای ساخت توکن جدید را ایجاد نمایید. بعدازاین مرحله هم می‌توانید برای ساخت توکن BEP-20 دست ‎به‌کار شوید. بعد هم می‌توانید مجوز خود را وارد کرده و نسخه سالیدیتی توکن که در آن نوشته شده است را اضافه نمایید. البته ما از آخرین نسخه 8 برای این کار استفاده کرده‌ایم.

سپس شما می‌توانید یک قرارداد جدید اضافه کرده و آن را توکن جدیدی به شمار بیاورید. در مرحله بعد، شما باید متغیرها و عملکردهایی که برای اجرای توکن BEP-20 نیاز داریم را به این توکن اضافه کنیم. برای این کار، باید مقادیر هر یک از این عملکردها را به توکن بدهیم.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

قدم بعدی برای آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین این است که پیشنهاد را مطالعه کنید. اگر شما این پیشنهاد را بخوانید، متوجه می‌شوید که متغیرهایی که باید به توکن اضافه کنید با برخی از عملکردها نام یکسانی دارند. این را می‌توان یک مزیت در نظر گرفت. این هم به این دلیل است که در سالیدیتی نسخه 8 و بالاتر از آن، متغیرهای عمومی به طور خودکار می‌توانند عملکردهای توکن را ایجاد کنند.

کار بعدی که برای آموزش ساخت ارز دیجیتال بر بستر BEP-20 باید بدانید، این است که شما باید نام سازنده توکن را نیز اضافه کنید. در این مرحله، شما باید سایر جزئیات مربوط به توکن، یعنی نام، نماد و سایر موارد این‌چنینی را نیز اضافه کنید. بعد هم می‌توانید مقدار مشخصی از توکن‌ها را ضرب و ایجاد کنید. قدم بعدی هم این است که توکن‌های ایجادشده را به صاحبان اصلی آن‌ها برگردانده و برای آن‌ها انتقال دهیم.

اکنون می‌توانید برای تعریف عملکردهایی که برای توکن‌ها ضروری هستند، آغاز بکار کنیم. به یاد داشته باشید که این عملکردها به‌صورت متغیر هستند و شما می‌توانید آن‌ها را به توکن‌هایی که ایجاد می‌کنید، اضافه نمایید. همه این متغیرها برای نسخه‌های سالیدیتی 8 به بالا در نظر گرفته می‌شوند.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

GetOwner

یکی از مهم‌ترین بخش‌های نحوه ساخت توکن روی بستر بایننس اسمارت چین که اهمیت زیادی دارد، گزینه getOwner است. در این متغیر، آدرس صاحب توکن BEP-20 را مشاهده می‌کنیم. در این ویژگی، متغیر مربوط به مالک که در مقداردهی اولیه وارد کره بودیم را نشان می‌دهد.

انتقال آدرس

کار دیگری که درباره آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین باید انجام دهید، انتقال آدرس است که اهمیت ویژه‌ای در این حوزه دارد. با استفاده از گزینه Transfer شما می‌توانید مقدار مشخصی از توکن‌ها را به یک آدرس خاص انتقال دهید. توجه داشته باشید که از هر آدرسی که شما انتقال می‌دهید، مبلغی کسر شده و به حساب دیگری در آرگومان اضافه می‌شود.

فرم انتقال (transferFrom)

یکی دیگر از موضوعاتی که درباره ساخت توکن با آن مواجه می‌شویم، فرم انتقال یا همان transferFrom است. با استفاده از این فرم‌ها می‌توانید مقدار مشخصی از توکن‌ها را از یک آدرس به آدرس دیگری منتقل کنید. این روش با شیوه فوق تفاوت دارد؛ این بدان معنی است که با استفاده از این روش، شما می‌توانید توکن‌ها را از طرف یک شخص و حساب دیگر، به شخص دیگری انتقال دهید. این امر موجب می‌شود که دست شما برای این کار بازتر باشد.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

برای انجام این کار، هزینه‌ای از طرف شخص گیرنده در نظر گرفته شده است. علاوه بر این، تمام تماس‌های لازم برای این انتقال هم از همین هزینه کسر می‌شود. یک مثال استفاده از این روش، قرارداد هوشمندی است که از ظرف شما، توکن‌ها را انتقال می‌دهد و یا هزینه‌ها را شارژ می‌کند.

تأیید (approve)

یکی دیگر از عملکردها و متغیرهایی که برای شناخت نحوه ساخت توکن روی بستر بایننس اسمارت چین بهتر است از آن اطلاع داشته باشید، تأیید تراکنش‌هاست. این گزینه اهمیت زیادی در آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین دارد، به کاربران و به یک حساب این امکان را می‌دهد که برای چندین بار، مقدار مشخصی توکن را از یک حساب دیگر برداشت کنند.

این گزینه، شباهت زیادی به بخش transferFrom دارد که به کاربران این امکان را می‌دهد تا با استفاده از یک حساب، به حساب‌های دیگری توکن انتقال دهند.

Mint

نکته دیگری که درباره نحوه ساخت توکن روی بستر بایننس اسمارت چین باید بدانید، گزینه Mint در آن است. با استفاده از این گزینه، صاحب توکن این امکان را دارد که مقدار خاصی از توکن‌ها را ایجاد کرده و آن‌ها را به حساب خود منتقل کند. این امر موجب افزایش کل عرضه توکن خواهد شد.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

سوزاندن (burn)

گزینه دیگری که در روند ساخت توکن با آن مواجه می‌شوید، سوزاندن (burn) است. این گزینه به کاربران و صاحبان توکن این امکان را می‌دهد تا مقدار مشخصی از توکن‌های حساب خود را سوزاند و از بین ببرد. همان طور که می‌دانید، این عملیات عرضه کل توکن‌ها را کاهش می‌دهد.

اجرای قرارداد توکن با استفاده از Remix

تا به اینجا با نحوه کدنویسی توکن‌های جدید آشنا شدید. اکنون وقت آن می‌رسد که به شما اطلاعاتی درباره نحوه اجرای آن‌ها ارائه دهیم. در این آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین ما از Remix استفاده می‌کنیم.

توجه داشته باشید که قبل از شروع کار، شما باید پیش‌نیازهای خود را فراهم کنید. اولین چیزی که در این امر نیاز دارید، یک مرورگر است که روی آن هم کیف پول متا ماسک را نصب کرده باشید. این کیف پول به شما کمک می‌کند که تراکنش‌های اجرای قرارداد توکن با استفاده از Remix را ثبت کنید. به بیانی دیگر، شما می‌توانید با توکن تعامل داشته باشید. برای راه‌اندازی کیف پول متا ماسک با شبکه هوشمند بایننس اسمارت چین، باید مراحل خاصی را طی کنید.

علاوه بر این، شما به مقداری BNB برای پرداخت هزینه‌های اجرای قرارداد جدید نیاز خواهید داشت. اگر قصد دارید قرارداد توکن را به‌صورت آزمایشی اجرا کنید، به بخش آزمایشی بایننس اسمارت چین رفته و با استفاده از حسابی که در مراحل قبل برای خود ایجاد کردید، مقداری وجه درخواست کنید. ممکن است این مرحله چند ثانیه طول بکشد؛ سپس به حساب شما واریز شده و شما باید تأیید کنید که مقدار خاصی BNB دارید. در این زمان می‌توانید به مرحله بعد بروید.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

با ادامه آموزش ساخت ارز دیجیتال بر بستر BEP-20 همراه ما باشید. بعدازاین که متا ماسک را راه‌اندازی کردید، می‌توانید مقداری BNB را حساب خود مشاهده کنید. در اینجا شما می‌توانید جلوتر رفته و قرارداد توکن را در یک شبکه عمومی BSC اجرا نمایید.

اگر این آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین را دنبال کرده‌اید، پس بدان معنی است که از قبل برنامه Remix را باز کرده‌اید. در غیر این صورت، برنامه Remix را باز کرده و یک فایل قرارداد ایجاد نمایید. سپس محتوای کد منبع توکن خود را در آن جای‌گذاری کنید.

در روی نوار سمت چپ، گزینه Solidity compiler را مشاهده می‌کنید که احتمالاً دومین گزینه است. آن را انتخاب و سپس روی گزینه Compile Token.sol کلیک کنید. در این مرحله هم روی گزینه اجرای تراکنش‌ها (Deploy and run transactions) کلیک کنید که احتمالاً سومین گزینه است.

بعد هم گزینه ENVIRONMENT را روی بخش وب 3 قرار دهید. در اینجا، باید با یک پیام از متا ماسک روبرو شوید که از شما می‌خواهید که تراکنش‌ها را تأیید نمایید. اگر این گزینه برای شما نمایش داده نشد، مطمئن شوید که کیف پول متا ماسک در شبکه بایننس اسمارت چین را به‌خوبی نصب و اجرا کرده‌اید.

در این مرحله از نحوه ساخت توکن روی بستر بایننس اسمارت چین باید روی گزینه اجرا (Deploy) کلیک کنید. بعد هم تراکنش‌ها را تأیید کنید تا بتوانید قرارداد توکن خود را در بخش Deployed Contracts مشاهده کنید. سپس آدرس قرارداد اجراشده خود را کپی کنید. زیرا در مرحله بعدی به آن نیاز خواهید داشت. برای کپی کردن آن هم می‌توانید به‌سادگی روی آیکون کپی که در کنار قرارداد است، کلیک کنید.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

تأیید و انتشار قرارداد توکن در BscScan

بعدازاین که در آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین با اجرای قراردادهای توکن آشنا شدید، وقت آن می‌رسد که نحوه تأیید و انتشار آن را نیز بدانید. هنگامی که توکن خود را در یک شبکه عمومی اجرا کردید، احتمالاً بخواهید آن را در BscScan نیز تأیید کنید. BscScan یک ابزاری است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه BSC را مشاهده کنید. با استفاده از این ابزار، هم تراکنش‌های اصلی و هم تراکنش‌های آزمایشی را می‌بینید.

هنگامی که شما کد منبع را در BscScan تأیید می‌کنید، در واقع اعتبار بیشتری به توکن می‌دهد و به همین دلیل هم معتبرتر می‌شود. زیرا با استفاده از این گزینه، همه افراد می‌توانند مشاهده کنند که در زیرساخت‌های توکن چه می‌‌گذرد.

نکته خوب درباره نحوه ساخت توکن روی بستر بایننس اسمارت چین این است که تا زمانی که شما به کد منبع دسترسی داشته باشید، انجام همه این کارها نسبتاً آسان است. برای مشاهده قرارداد ایجاد شده در BscScan، به صفحه اصلی بروید. اگر توکن اصلی را اجرا کرده‌اید، از بخش BscScan Mainnet دیدن کنید. اگر هم نسخه آزمایشی را اجرا کرده‌اید، باید به بخش BscScan testnet بروید.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

آدرس قرارداد خود که قبلاً کپی کردید را در نوار جست‌وجو جای‌گذاری نمایید و بعد هم اینتر را بزنید. در این بخش، شما باید بتوانید جزئیات توکن را مشاهده کنید. بعد هم روی گزینه Contract در زیر جزئیات توکن کلیک کنید. ادامه آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین را در زیر مشاهده می‌کنید.

در نهایت، گزینه Verify and Publish را انتخاب و فرم مربوط به آن را پر نمایید. مطمئن شوید نسخه‌ای که در آنجا وجود دارد، دقیقاً مشابه Remix است و بخش مجوز هم مانند کد منبع نشان‌داده‌شده است. اگر همه این موارد درست هستند، روی گزینه ادامه (Continue) کلیک کنید.

بعد از انتخاب این گزینه، شما باید یک کادر مخصوص برای جای‌گذاری کد هوشمند مشاهده کنید. در این مرحله، کد منبع را از ویرایشگر Remix کپی کرده و آن را در کادر گفته‌شده قرار دهید. در آخر هم روی Verify and Publish کلیک کنید. بعد از انجام مراحل بالا، قرارداد توکن شما در ابزار BscScan اجرا و تأیید شده است. پس اکنون می‌توانید توکن خود را در متا ماسک وارد کرده و با آن تراکنش انجام دهید.

وارد کردن توکن به متا ماسک

اکنون وقت آن رسیده که نحوه وارد کردن توکن خود به کیف پول متا ماسک را هم بدانید. این کار برای تعامل و استفاده از توکن برای تراکنش‌ها اهمیت زیادی دارد. ما نحوه این کار را در ادامه آموزش ساخت ارز دیجیتال بر بستر BEP-20 شرح می‌دهیم. برای انجام این کار، از طریق بایننس اسمارت چین وارد متا ماسک شوید. بعد هم مطمئن شوید که از همان اکانتی استفاده می‌کنید که قرارداد توکن را با آن اجرا کرده‌اید. بعد هم به صفحه Assets رفته و روی گزینه Import tokens کلیک کنید.

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین

در مرحله بعد از آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین شما باید آدرس قرارداد توکن خود که قبلاً کپی کرده‌اید را در این بخش جای‌گذاری نمایید. متا ماسک باید بتواند نماد و اعشار توکن را به‌صورت خودکار بخواند.

سپس گزینه Add Custom Token (اضافه کردن توکن) را انتخاب و با کلیک روی وارد کردن توکن (Import tokens)، عملیات را تأیید کنید. در آخر هم باید کارهایی مانند ارسال توکن‌ها به سایر آدرس‌ها را انجام دهید. بسته به شبکه انتخابی شما، عملکرد تعویض توکن ممکن است در دسترس باشد یا نه.

کلام آخر

آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین به شما درک خوبی از نحوه ایجاد توکن و شیوه کدنویسی و اجرای آن کسب کردید. ما در این نوشتار، نحوه ساخت توکن، تأیید آن و تمام مراحلی برای این کار نیاز دارید را برای شما عزیزان شرح دادیم. شما می‌توانید تنها چند دقیقه وقت گذاشته و این مطلب را مطالعه فرمایید. این موضوع می‌تواند کمک شایانی در حوزه رمزارزها به شما داشته باشد.

سوالات متداول

در این بخش قصد داریم به برخی سوالات پیرامون آموزش ساخت توکن BEP20 بر بستر بایننس اسمارت چین پاسخ دهیم.

کاربرد پلتفرم بایننس اسمارت چین چیست؟

بایننس اسمارت چین یکی از بهترین پلتفرم‌ها برای خریدوفروش ارزهای دیجیتال به شمار می‌آید که شما می‌توانید برای ساخت توکن از آن‌ استفاده کنید.

کاربرد گزینه سوزاندن (burn) چیست؟

این گزینه به کاربران و صاحبان توکن این امکان را می‌دهد تا مقدار مشخصی از توکن‌های حساب خود را بسوزاند و از بین ببرد. این عملیات عرضه کل توکن‌ها را کاهش می‌دهد.

BscScan چیست؟

BscScan یک ابزاری است که به شما این امکان را می‌دهد که بتوانید تراکنش‌های انجام‌شده در شبکه BSC را مشاهده کنید. با استفاده از این ابزار، هم تراکنش‌های اصلی و هم تراکنش‌های آزمایشی را می‌بینید.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

منبع: blog.logrocket

نظر شما درباره این آموزش چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    سلام
    یک راه آسونش هم اینه که می تونید از سایت های مثل app.mnfr.ga به راحتی با چند کلیک بدون هیچ برنامه نویسی توکن خودتون رو بسازید.

    پاسخ