coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

تصاویر قالب آیفون 14 نخستین نما از گوشی‌های این سری را نشان می‌دهد

تصاویر منتشر شده از قالب آیفون 14 سبک طراحی و برجستگی دوربین این گوشی را به نمایش می‌گذارند. اینطور که به نظر می‌رسد، سری آیفون 14 از لحاظ طراحی، تفاوت چشمگیری با سری آیفون 13 ندارند.

طی هفته‌های گذشته اخبار مختلفی درباره مشخصات و ویژگی‌های گوشی‌های 2022 اپل منتشر شده و حالا، تصاویری از قالب آیفون 14 به بیرون درز کرده که برخی از مشخصات ظاهری آن را فاش می‌کند.

خبرگزاری MacRumors اعلام کرده که این عکس‌ها را از پلتفرم اجتماعی ویبو پیدا کرده است. این احتمال وجود دارد که تصاویر قالب آیفون 14 درواقع برای شرکت‌های تولیدکننده قاب‌های محافظ گوشی‌های آیفون باشند و ارتباطی به سری آیفون 14 نداشته باشند. در ادامه به بررسی جزییات این خبر می‌پردازیم.

بررسی تصاویر قالب آیفون 14

اگر این تصاویر، واقعا مربوط به سری آیفون 14 باشند، می‌توان برخی ویژگی‌های این سری را حدس زد. برای مثال، در اولین نگاه متوجه می‌شویم که از iPhone 14 mini خبری نیست. علاوه‌براین، تغییرات در اندازه گوشی‌های 2022 آیفون نیز به خوبی قابل مشاهده است.

تصاویر قالب آیفون 14 نخستین نما از گوشی‌های این سری را نشان می‌دهد

اینطور که از شواهد پیداست، اپل قصد ندارد آیفون 5.4 اینچی را راه‌اندازی کند؛ مخصوصا با توجه به اینکه نسل قبلی نتوانست توجه بازار را به خود جلب کند. به نظر می‌رسد که کمپانی اپل، این کاهش تقاضا را به‌خوبی درک کرده و امسال، فقط روی گوشی‌های بزرگ‌تر خود تمرکز می‌کند.

با این اوصاف، می‌توان پیش‌بینی کرد که سری آیفون 14 در چهار مدل راه‌اندازی شود؛ یعنی آیفون 14 6.1 اینچی، آیفون 14 پرو 6.1 اینچی، آیفون 14 مکس 6.7 اینچی و آیفون 14 پرو مکس 6.7 اینچی. پیش از این هم برخی تحلیل‌گران اپل به این نکته اشاره کرده بودند که اپل در سال 2022، تنها چهار گوشی از سری iPhone 14 را عرضه می‌کند.

نکته دیگری که در تصاویر قالب آیفون 14 توجه را به سمت خود جلب می‌کند، برجستگی دوربین است. به نظر می‌رسد که برجستگی دوربین در این گوشی‌ها، کمی کشیده‌تر از نسل قبلی است. اما در مجموع باید گفت که شباهت‌های زیادی بین آیفون 13 و 14 وجود دارد.

یبشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تصاویر قالب آیفون 14 چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر