coinex
otetmarket
همین حالا برای دوستان خود به اشتراک بگذارید: واتساپ | تلگرام |

تاخوردگی نمایشگر ویوو X Fold از گلکسی Z Fold 3 کمتر است

اخیرا تصویری در توییتر منتشر شده که نشان می‌دهد چین تاخوردگی نمایشگر ویوو X Fold کمتر از گلکسی Z Fold 3 است. این برخلاف چیزی است که ویوو ادعا کرده بود.

ویوو ایکس فولد جدیدترین گوشی‌ تاشوی ویوو است که توانایی رقابت با گوشی تاشوی گلکسی زد فولد 3 را دارد. این گوشی به‌تازگی رونمایی شده و اخیرا تصویری از آن در کنار Galaxy Z Fold 3 منتشر شده است.

راهنمای خرید تکراتو

در این تصویر، چین تاخوردگی هر دو گوشی به‌خوبی قابل مشاهده است.

تاخوردگی نمایشگر ویوو X Fold

ویوو X Fold با طراحی زیبا و ویژگی‌های پیشرفته، وارد بازار رقابت گوشی‌های تاشوی شد. این گوشی از مشخصات رده‌بالایی برخوردار است؛ اما ویوو از ویژگی دیگری خبر داده بود. این کمپانی مدعی شده بود که نمایشگر ویوو X Fold هیچگونه چین تاخوردگی نخواهد داشت.

تاخوردگی نمایشگر ویوو X Fold

همانطور که در تصویر مشاهده می‌کنید، تاخوردگی نمایشگر این گوشی کمتر از گلکسی زد فولد 3 است؛ هرچند که برخلاف ادعای ویوو، بدون تاخوردگی نیست. خط تاخوردگی در این گوشی، نسبت به زد فولد 3، عمق کمتری دارد. گوشی تاشوی دیگری که قرار است با گوشی‌های ویوو و گلکسی رقابت کند، اوپو Find N است که گفته می‌شود کمترین تاخوردگی را دارد.

ویوو ایکس فولد هنوز از نزدیک بررسی نشده و بسیاری از قابلیت‌های آن در دنیای واقعی آزمایش نشده است؛ اما تاخوردگی کمتر نسبت به گوشی تاشوی سامسونگ می‌تواند یک امتیاز بزرگ برای این گوشی باشد.

این گوشی در بازار چین با قیمت 1,415 دلار عرضه می‌شود؛ اما هنوز تاریخ دقیقی برای راه‌اندازی آن در بازارهای جهانی مشخص نشده است. گلکسی Z Fold 3 نیز هم‌اکنون با قیمت 1,499 دلار به فروش می‌رسد و در بازارهای جهانی با استقبال خوبی مواجه شده است. انتظار داریم که نسخه جهانی Vivo X Fold بتواند در بازارهای جهانی به همان اندازه موفق باشد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاخوردگی نمایشگر ویوو X Fold چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر