;
coinex

5 مدل از بهترین گوشی های نوکیا با عمر باتری طولانی

بهترین  گوشی های نوکیا با عمر باتری طولانی ؛ نوکیا قدیمی ترین برند در بازار جهانی است که باوجود افتان و خیزانی که در فضای رقابتی در میان رقبای قدری مثل سامسونگ واپل داشت اما همچنان طرفداران زیادی دارد که به این برند خوش نام و قدیمی وفادار مانده اند.

این شرکت از سال 1965 در زمینه لوازم الکترونیکی، ارتباطات راه دور تاسیس شد اگر دنبال خرید یک گوشی نوکیا با قابلیت دوام باتری طولانی هستید، ما بهترین مدل های گوشی از برند نوکیا را در زیر رتبه بندی کرده ایم، بنابراین می توانید ببینید کدام گوشی نوکیا برای شما گزینه بهتری است. ما یک نمای کلی از مزایا هر یک از آنها قرار داده ایم، بنابراین شما می توانید گوشی مد نظر خود را انتخاب کنید.

قبل از مطالعه این مقاله پیشنهاد می کنید حتما مقاله 6عامل مهم برای انتخاب بهترین گوشی موبایل مطالعه کنید.

بهترین گوشی های نوکیا با عمر باتری طولانی

نوکیا به جز نوستالژی چه چیزی برای ارائه دارد؟ این شرکت تکامل یافته است!! نوکیا که در حال حاضر متعلق به HMD Global است، نقشی حیاتی در بازار گوشی‌های هوشمند میان‌رده و اقتصادی دارد. یکی از مزایای بارز استفاده از نوکیا این است که قیمت‌های آن‌ها بسیار مناسب است و ویژگی‌های آن نسبت به هزینه‌ای که می‌پردازید عالی است.

در این مقاله قصد داریم اگر به خرید گوشی میان رده و اقتصادی دارید گوشی های معرفی شده از برند نوکیا می توانند برای شما گزینه های مناسبی باشند.

Nokia 8.3 5G -1

این گوشی فوق العاده در 19 مارچ 2019 به بازار عرضه شد. نقطه قوت این گوشی باتری 4500 میلی آمپر ساعتی است و می توانید بدون نیاز به شارژ مجدد یک روز کامل با آن کار کنید. این گوشی به صفحه نمایشگر لمسی 6.81 اینچی با وضوح 1080 پیکسل و فول اچ دی مجهز است  و قدرتش را از پردازنده 8 هسته ای اسنپدراگون 765 5 جی دریافت می کند. دوربین اصلی 64 مگاپیکسل و 12 مگاپیکسل به علاوه دو مگاپیکسلی است . به طور کلی گوشی Nokia 8.3 5g یک گوشی قدرتمند است، اگر دنبال یک گوشی با عمر باتری زیاد و صفحه نمایشگر بزرگ هستید، این گزینه را در نظر داشته باشید.

Nokia XR20 -2

بهترین گوشی های نوکیا با عمر باتری طولانی

دومین گوشی نوکیا با عمر باتری طولانی که در این لیست قرار می گیرد Nokia XR20 است. این گوشی در یک کلام، یک دستگاه مقرون به صرفه و مقاوم است . این گوشی دارای یک باتری با ظرفیت 4630 میلی آمپر ساعت است و با استفاده متوسط می توانید یک روز کامل با آن کار کنید. همچنان یک صفحه نمایشگر بزرگ 6.67 اینچی دارد که از محافظ گوریلاگلس پوشیده است به علاوه اینکه از IP68 پشتیبانی می کند بنابراین نگران ریختن آب روی گوشی نباشید زیرا  تا عمق 1 متری آب به مدت 30دقیقه دوام می آورد. قلب تپنده دستگاه اسنپدراگون 480 5 جی است که بسیاری از بازی ها را مثل Dead Cells را به خوبی اجرا می کند. ب

Nokia X20 -3

این گوشی به یک باتری قدرتمند با ظرفیت 4470 میلی آمپرساعتی مجهز است و می توانید بدون نیاز به شارژ مجدد تا یک روز با گوشی کار کنید. دارای صفحه نمایشگر بزرگ به ابعاد 6.67 اینچی است. و از فناوری گوریلاگلس 5 پشتیبانی می کند گوشی X20 قدرتش را از پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 480 می گیرد . دوربین جلویی گوشی 32 مگاپیکسل و پشت گوشی، به دوربین چهارگانه ای مجهز است که دارای یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی، یک دوربین 5مگاپیکسلی و یک دوربین 2 مگاپیکسلی است همچنین دوربین دارای یک دوربین سلفی با سنسور 32 مگاپیکسلی است. به طور کلی این گوشی به امکانات خوبی مجهز است  و می توانید آن را  جزو لیست بررسی قرار دهید.

Nokia 3310 -4

بهترین گوشی های نوکیا با عمر باتری طولانی

Nokia 3310 به باتری 1200 میلی آمپرساعتی مجهز است و نیاز نیست برای خارج شدن از خانه مجددا آن را شارژ کنید. با این گوشی می توانید تمام روز بدون  نگرانی صحبت کنید.  این گوشی اولین بار در سال 2017 وارد بازار شد  که در سال 2019 نسخه بهبود یافته آن با رابط کاربری زیبا تغییر پیدا کرد . اگر به دنبال صفحه نمایشگر کوچک و طراحی های قدیمی علاقه مند هستید این گوشی دارای  نمایشگر 2.4 اینچی است. دوربین نوکیا 3310 دارای دوربین پشتی 2 مگاپیکسلی است و 512 مگابایت فضای ذخیره سازی دارد و البته می توانید در صورت نیاز با کارت میکرو اس دی تا 64 گیگابایت آن را ارتقا دهید. همچنین این گوشی قدرت خود را از اسنپدراگون 660 می گیرد. و این پردازنده باعث می شود که عملکرد گوشی به میزان قابل قبولی افزایش پیدا کند.

Nokia 7.2 -5

باتری 3500 میلی آمپرساعتی نوکیا 7.2 به شما امکان کار کردن بیشتر با گوشی را می دهد و باعث شده که دراین لیست جایگاه خوبی داشته باشد. Nokia 7.2 اینچی دارای نمایشگر 6.3 اینچی است و نوکیا ادعا می کند صفحه نمایشگر دقت رنگ چشمگیری دارد و در مقایسه با گوشی های دیگر مجهز به نمایشگر LCD عملکرد فوق العاده ای دارد. نقطه قوت دیگر Nokia 7.2 دوربین آن است . این گوشی دارای دوربین سه گانه با یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی و یک سنسور فوق عریض با زاویه عریض 118 درجه است  که در پشت آن قرار گرفته است

کدام مدل گوشی نوکیا بهترین است؟

بهترین از نظر هر فردی متفاوت است بنابراین برای اینکه بتوانید یک انتخاب درستی داشته باشید باید معیار اول انتخاب تان را در نظر بگیرید. در این لیست بهترین گوشی های نوکیا با عمر باتری طولانی قرار گرفته است و شما می توانید با مراجعه به صفحه خرید گوشی نوکیا لیست کامل گوشی ها را مشاهده و بررسی کنید و از میان آن هاانتخاب بهترین داشته باشید.

.

پایان خبر/ تکراتو

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر