;
coinex

افشاگر‌ معروف: موتور گرافیکی GTA 6 باورنکردنی است

با توجه به گفته آقای کریس کلیپل از مجله راک‌استار، موتور گرافیکی GTA 6 باورنکردنی است. این بازی با موتور گرافیکی RAGE9 در حال توسعه است. با تکراتو همراه باشید.

این روزها انتظارات برای معرفی بازی GTA 6 از سوی راک‌استار به بالاترین حد خود رسیده، اما این کمپانی با توجه به موفقیت غیرقابل توصیف GTA V و همین‌طور GTA Online ظاهرا عجله‌ای برای این موضوع ندارد. در نتیجه ممکن است مدتی طول بکشد تا جزئیات بیشتری در مورد Grand Theft Auto 6 از خود Rockstar به اشتراک گذاشته شود. طرفداران باید برای پی بردن به اطلاعات این بازی، به اخباری که کم و بیش از سوی افراد مورد اعتماد یا شایعه‌هایی که از سوی لیکرها فاش می‌شود بسنده کنند.

کریس کلیپل از مجله فرانسوی راک‌استار که تمامی اطلاعات مربوط به Grand Theft Auto و Red Dead Redemption را پوشش می‌دهد، اخیرا طی توییتی اعلام کرده که آن‌ها از موتور گرافیکی GTA 6 با خبر هستند. وی گفته است که GTA 6 با موتور گرافیکی RAGE9 ساخته می‌شود و معتقد است که این انجین بازی‌سازی واقعا از زمانه خود جلوتر خواهد بود.

موتور گرافیکی GTA 6 یعنی RAGE9 باورنکردنی است

آقای کلیپل نمی‌گوید که Grand Theft Auto 6 یا حتی موتور گرافیکی به‌روز شده RAGE را دیده است. اما ادعا می‌کند که جزئیاتی در مورد موتوری که Rockstar برای Grand Theft Auto 6 استفاده می‌کند و چقدر چشمگیر است، شنیده است. صرف نظر از این‌که نسخه RAGE مورد استفاده برای Grand Theft Auto 6 در واقع نسخه نهم این موتور گرافیکی است یا خیر، کلیپل می‌گوید که این یک پیشرفت نسبت به نسخه RAGE مورد استفاده برای Red Dead Redemption 2 به حساب خواهد آمد. با توجه به این‌که گرافیک Red Dead Redemption 2 چقدر در حد بالا و پر جزئیات بود، کلیپل با آخرین به روز رسانی موتور گرافیکی Rockstar انتظار یک گام بصری رو به جلو را برای بازی GTA 6 خواهد داشت.

موتور گرافیکی GTA 6 باورنکردنی است

موتور گرافیکی RAGE به‌عنوان موتور Rockstar برای پروژه‌های داخلی‌اش از جمله Grand Theft Auto 5 و Red Dead Redemption 2 شناخته می‌شود. اما راک‌استار هیچ‌وقت به‌صورت عمومی به شماره نسخه این انجین بازی‌سازی اشاره نمی‌کند. شماره گذاری این موتور گرافیکی اغلب در کامیونیتی Rockstar ذکر می‌شود، حال دقیق باشد یا خیر.

با تمام این اوصاف، گزارش کلیپل در مورد RAGE9 در هاله‌ای از ابهام قرار می‌گیرد، اما طرفداران Rockstar از قبل بر این باورند که GTA 6 یک گام بصری چشمگیر رو به جلو نسبت به بازی‌های قبلی Rockstar خواهد بود. به‌ هر حال این کمپانی همیشه برای جلوه‌های بصری پیشرفته در بازی‌های خود تلاش می‌کند. فقط باید صبور باشید و منتظر بمانید تا بالاخره راک‌استار از GTA 6 رونمایی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بازی آینده راک‌استار یعنی GAT 6 چیست. لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: GAMERANT

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر