;
coinex

آیا انتظارات برای عرضه GTA 6 به پایان می‌رسد؟

بیش از 7 سال از عرضه بازی محبوب Grand Theft Auto 5 می‌گذرد. در این مدت اما طرفداران به شدت منتظر عرضه GTA 6 بوده اند. اما آیا انتظارات به پایان میرسد؟

بازی GTA 6، نسخه اجتناب ناپذیر بعدی در سری Grand Theft Auto یا دزدی بزرگ ماشین شدیدا از سوی طرفداران مورد انتظار است با اینکه هنوز طرفداران از GTA 5 آنلاین لذت می‌برند، در انتظار دیدن شهر جدید راک استار برای کشف تجربیات تازه هستند.

نکته‌ی روشنی که در همین ابتدا وجود دارد این است که با توجه به موفقیت‌های ادامه دارِ GTA V و عرضه موفق Red Dead Redemption 2، احتمال اینکه بازی GTA 6 در سال 2020 منتشر شود چیزی نزدیک به صفر است، با این وجود به نقل از نشریه Techradar بازی GTA 6 هم اکنون در مرحله پیش تولید قرار دارد.

آیا انتظارات برای عرضه GTA 6 به پایان می‌رسد؟

در هفت سال گذشته راکستار بیشتر تمرکز خود را روی GTA Online گذاشته و برخلاف گذشته، خبری از بسته الحاقی داستانی برای Grand Theft Auto 5 نبوده است. عدم عرضه بسته الحاقی داستانی صبر برای بازی GTA 6 را سخت‌تر نیز کرده است. اکنون به نظر می‌رسد که راکستار قصد معرفی نسخه جدید Grand Theft Auto را دارد.

راکستار به تازگی از این خبر داده که منطقه جدیدی به بازی GTA Online اضافه می‌کند. در پایین این تیزر مختصات جغرافیایی خاصی درج شده است. یکی از کاربران انجمن ResetEra با وارد کردن این مختصات در گوگل مپ با تصویر زیر روبه رو شد. با دقت کردن به مسیر جاده می‌توان دید که این راه شبیه عدد رومی VI است.

عرضه GTA 6

در سال گذشته شایعات زیادی به ساخت بازی GTA 6 اشاره داشتند، اما راکستار به هیچکدام از آن‌ها واکنش نشان نداده است. منابع مختلفی از این گفته‌اند که بازی جدید در مراحل ابتدایی توسعه قرار دارند، اما مشخص نیست که راکستار چه میزان نیرو و منابع برای ساخت آن تعیین کرده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص عرضه GTA 6 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر