;
coinex

فیلم اسپین‌آف جدیدی از مرد عنکبوتی به نام El Muerto ساخته می‌شود

بد بانی (Bad Bunny)،خواننده 28 ساله پورتوریکویی که طی دو سال گذشته، محبوب‌ترین موزیسین جهان در اسپاتیفای بوده، در اسپین آف مرد عنکبوتی ایفای نقش خواهد کرد. برای اطلاع از جزییات این خبر با تکراتو همراه شوید.

بد بانی در کنار حرفه موسیقی بسیار موفق خود، به عنوان کشتی‌گیر در رویدادهای بزرگ WWE، مانند رسلمنیا 37 و رویال رامبل نیز ظاهر شده است. این موزیسین در رویداد سینماکان به مخاطبان گفت: «جان بخشیدن به ال موئرتو (El Muerto) باورکردنی نیست … خیلی هیجان‌انگیز است.»

این اولین تحربه بازیگری بد بانی نیست؛ او در فیلم قطار بولت هم در کنار برد پیت به نقش آفرینی پرداخته است.

عنوان اسپین آف مرد عنکبوتی

ال موئرتو (El Muerto) عنوانی است که برای اسپین آف جدید از مرد عنکبوتی انتخاب شده است؛ پروژه‌ای که به گسترش دنیای شخصیت‌های مردعنکبوتی در دنیای اصلی مارول می‌پردازد.

فیلم اسپین‌آف جدیدی از مرد عنکبوتی به نام El Muerto ساخته می‌شود

بعد از دو فیلم با شخصیت ونوم و موربیوس که اخیراً مورد انتقاد منتقدان قرار گرفت، قرار است دو فیلم دیگر از سونی مارول ساخته شود ساخته شود؛ کراون شکارچی با بازی آرون تیلور جانسون و مادام وب با بازی داکوتا جانسون. هنوز اطلاعاتی در داستان فیلم ال موئرتو در دسترس نیست.

فیلم ال موئرتو برای اکران در سال 2024 برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد اسپین آف مرد عنکبوتی با بازی بد بانی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: guardian

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر