;
coinex

تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal با انتشار تریلری برای موبایل و پی‌سی مشخص شد

کمپانی بلیزارد پس از مدت‌ها انتظار در نهایت تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal برای موبایل را اعلام کرد. این کمپانی همچنین از انتشار نسخه پی‌سی این بازی خبر داد. برای آگاهی از جزئیات بیشتر همراه تکراتو باشید.

اگر شما هم مانند من یکی از طرفداران سری بازی‌های Diablo باشید، حتما با شنیدن این‌که نسخه‌ای از این بازی در حال ساخت برای موبایل باشد، خوشحال خواهید شد. به‌این دلیل که می‌توانید خیلی راحت بازی مورد علاقه‌تان را هر کجا که هستید و به اصطلاح On the go تجربه کنید.

کمپانی بلیزارد چند سال پیش و در جریان رویداد Blizzcon 2018 خبر از ساخت نسخه‌ای انحصاری از این بازی به‌نام Diablo Immortal را داد، و با تمام مشکلاتی که تا به امروز این کمپانی پشت سر گذاشته است در نهایت تاریخ انتشار این بازی را برای موبایل تایید کرد.

تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal

داستان دیابلو ایمورتال مابین نسخه دوم و سوم این بازی یعنی پنج سال بعد از Lord of Destruction Expansion دیابلو 2 و قبل از Diablo 3 در جریان است. بازی از منطقه Wortham شروع شده و بازیکنان در طی مسیر داستانی بازی به شهر وسیع Westmarch رسیده و همین‌طور از منطقه Wortham نیز دیدن خواهند کرد. داستان این بازی روایت‌گر درگیری دو فرقه Immortals و Shadows است که قرار است از جذابیت بالایی برای مخاطب برخوردار باشد.

تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal با انتشار تریلری برای موبایل و پی‌سی مشخص شد

این بازی به‌صورت رایگان (Free to Play) و در سبک MMORPG و فقط به‌صورت آنلاین خواهد بود. به‌گفته تیم سازنده شخصیت‌های جدید، داستان‌ها و محتوای اضافی بازی به مرور و در بخشی جدید معرفی خواهند شد. تا به امروز همه می‌دانستیم که این بازی به‌صورت انحصاری بر روی موبایل عرضه خواهد شد. اما بلیزارد در اقدامی ناگهانی اعلام کرد که Diablo Immortal برای پی‌سی هم عرضه خواهد شد، به این دلیل که آن‌ها می‌خواهند طرفداران این بازی را بر روی رایانه‌های شخصی نیز راضی نگه دارند.

تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal با انتشار تریلری برای موبایل و پی‌سی مشخص شد

این عنوان بر روی پی‌سی از کنترلر پشتیبانی خواهد کرد. از قابلیت‌های دیگر Diablo Immortal می‌توان به تغییر کلاس شخصیت‌ها بدون ساختن یک کاراکتر جدید اشاره نمود. با این حساب شما می‌توانید یک شخصیت در هر کلاسی ساخته و به‌راحتی به کلاس‌های دیگر نظیر Monk ،Barbarian ،Wizard ،Necromancer ،Demon Hunter و Crusader سوییچ کنید.

بازی Diablo Immortal از cross-play و cross-progression پشتیبانی می‌کند، به این معنا که شما می‌توانید مراحل بازی را با دوستان خود چه در پلتفرم موبایل و چه پی‌سی به‌صورت آنلاین و هم‌زمان تجربه کنید. تاریخ عرضه بازی Diablo Immortal دوم ژوئن (12 خرداد) است. شما می‌توانید برای پیش ثبت‌نام این بازی به فروشگاه اپ استور و گوگل‌ پلی مراجعه کنید.

در ادامه تریلر این بازی به همراه تاریخ انتشار آن‌ را ببینید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما درمورد سری بازی‌های Diablo چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: THEVERGE

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر