;
coinex

نخستین تصویر از مارگو رابی در فیلم باربی (Barbie) منتشر شد

حضور مارگو رابی در فیلم باربی با انتشار تصویری از این بازیگر، علنی شد. برادران وارنر همچنین از تاریخ اکران فیلم باربی (Barbie)، معروف‌ترین عروسک جهان خبر دادند.

فیلم باربی (Barbie) یکی از آثار مورد انتظار سال 2023 است. فیلمی که با الهام از شخصیت عروسکی معروف ساخته می‌شود. نکته قابل توجه، همزمانی اکران فیلم باربی (Barbie) با فیلم جدید کریستوفر نولان است. با این حال، تیم بازیگران باربی (Barbie) نشان می‌دهد این فیلم برای رقابت در باکس آفیس اسبش را زین کرده است.

اخیرا تصویری از حضور مارگو رابی در فیلم باربی منتشر شده که هیجان طرفداران این بازیگر را بیشتر می‌کند.

حضور مارگو رابی در فیلم باربی

گرتا گرویگ علاوه بر کارگردانی فیلم باربی (Barbie) در نگارش فیلمنامه نیز نقش دارد و با نوآ بامباخ همکاری می‌کند. گرتا گارویگ کارگردان تحسین شده هالیوودی‌ست که اولین بار با فیلم لیدی برد توجهات را به خود جلب کرد. او در سال 2019 با ساخت فیلم زنان کوچک، اقتباس موفقی از رمان معروف «زنان کوچک» را به نمایش گذاشت. حال او در سومین تلاش خود در مقام کارگردان به سراغ پروژه باربی رفته است.

نخستین تصویر از مارگو رابی در فیلم باربی (Barbie) منتشر شد

از جمله بازیگرانی که در این فیلم حضور دارند، می‌توان به رایان گاسلینگ، کیت مک‌کینون، الکساندرا شیپ، آمریکا فررا، سیمو لیو، بهاری نف و ویل فرل اشاره کرد. در حال حاضر تولید در پروژه مشترک متال فیلم و برادران وارنر به اواسط تولید رسیده است. اولین تصویر مارگو رابی در فیلم باربی ، این بازیگر را در ماشین کروکی صورتی معروف باربی نشان می‌دهد؛ در حالیکه لبخندی بر لب دارد و هدبندی به سرش بسته است.

 

در سال 2021، مارگو رابی درباره بازی در فیلم باربی گفته بود:

بابتش هیجان زده‌ام. باربی عروسکی نوستاژی‌ست. با این حال، سفری که در پیش داریم، خطرات زیادی دارد و می‌تواند به شکست بیانجامد؛ چرا که مردم با شنیدن خبر فیلم باربی با خود می‌گویند، معلومه فیلم چه خواهد بود. شاید از اینکه گرتا گروینگ کارگردانی اثر را بر عهده دارد، ممکن است مردم، نگرششان به فیلم عوض شود.

فیلم باربی (Barbie) در 21 ژوئیه 2023 (30 تیر 1402) ماشین صورتی خود را در سینماهای ایالات متحده پارک می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد حضور مارگو رابی در فیلم باربی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: news.yahoo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر