;
coinex

این 6 گوشی جدید شیائومی با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه خواهند شد

کوالکام به‌زودی از سری جدید تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 رونمایی خواهد کرد و شیائومی هم قصد دارد 6 گوشی خود را به این تراشه مجهز کند. برای اطلاع از جزییات این خبر، در ادامه با تکراتو همراه شوید.

تراشه جدید کوالکام احتمالا با اسم Snapdragon 8 Gen 1 Plus تا یک ماه آینده رسما راه‌اندازی می‌شود. اینطور که از شواهد پیداست، شیائومی یکی از مشتریان پروپا قرص این تراشه خواهد بود.

خبرگزاری Xiaomiui گزارش کرده که شیائومی قصد دارد در 6 گوشی 2022 خود از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس استفاده کند.

6 گوشی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس

Xiaomiui مدعی شده که که نشانه‌هایی از 6 گوشی را در کدهای MIUI پیدا کرده که همگی با PlatformX475 در ارتباط هستند. در اسکرین شات زیر، تمامی گوشی‌ها را با اسم کد آنها مشاهده می‌کنید. منظور از PlatformX475، همان تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس است.

این 6 گوشی جدید شیائومی با اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس عرضه خواهند شد

شیائومی 12 اولترا یکی از گوشی‌هایی است که به این تراشه مجهز می‌شود و با اسم کد thor مشخص شده است. در این فهرست به اسم کد zizhan نیز اشاره شده که مجهز شدن شیائومی میکس فولد 2 به 8 نسل 1 پلاس خبر می‌دهد. گوشی‌های دیگر این فهرست، شامل شیائومی 12 اس (diting)، شیائومی 12 اس پرو (unicorn)، شیائومی 12T Pro و ردمی K50S Pro هستند. گوشی‌های شیائومی 12 تی پرو و ردمی کی 50 اس پرو با یک اسم کد، یعنی mayfly مشخص شده‌اند.

این تشابه اسم کد نشان می‌دهد که گوشی‌های نامبرده، درواقع یک مدل‌ هستند که در بازارهای مختلف با اسم‌های متفاوتی عرضه می‌شوند.

گزارش‌های متعددی درباره سری جدید تراشه اسنپدراگون منتشر شده است. این گزارش‌ها حاکی از آن هستند که کوالکام، ساخت تراشه جدید خود را به TSMC سپرده است. اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس با تکنولوژی 4 نانومتری TSMC ساخته می‌شود. تراشه جدید از همان چیدمان تراشه 8 نسل 1 برخوردار می‌شود؛ یعنی هسته اصلی آن از نوع Cortex-X2 خواهد بود و قدرت پردازش آن به 2.99 گیگاهرتز می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد 6 گوشی شیائومی با تراشه اسنپدراگون 8 نسل 1 پلاس چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: notebookcheck

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر