;
coinex

ساخت NFT موسیقی هدف جدید شرکت OurSong است

پلتفرم NFT شرکت OurSong به میزان 7.5 میلیون دلار سرمایه اولیه به رهبری Infinity Ventures و Animoca Brands جمع‌آوری کرده است.

پلتفرم مبتنی بر بلاک چین OurSong یکی از شرکت‌های تابعه Our Happy Company به شمار می‌رود. این شرکت توسط John Legend و Chris Lin تأسیس شده است.

هدف OurSong کمک به نوازندگان موسیقی جهت کسب درآمد از محتوا و ساخت جوامع طرفداری است.

هدف شرکت OurSong از ساخت NFT موسیقی چیست؟

تری لئونگ، یکی از بنیانگذاران OurSong، به CoinDesk گفت این پلتفرم مبتنی بر بلاک چین امیدوار است مشکلات اساسی فعلی در سرویس‌های کنونی پخش موسیقی را حل کند.

ساخت NFT موسیقی هدف جدید شرکت OurSong است

مهم‌ترین مشکل سرویس‌های پخش آنلاین موسیقی عدم وجود ارتباط مستقیم و راحت بین هنرمندان و طرفداران آنهاست.

تری لئونگ در ادامه افزود: «OurSong به کاربران فرصتی جهت کسب مجموعه‌های کمیاب می‌دهد. تصور کنید مالکیت یک حلقه سی‌دی که قابلیت خودبروزرسانی دارد را در اختیار دارید. تصور کنید فرصتی وجود داشته باشد که با یک تیر دو نشان بزنید.

ایده جمع‌آوری، ساخت جوامع هواداری و تعامل با آن نه تنها برای صنعت موسیقی بلکه برای بسیاری از صنایع محتوای سنتی آینده روشنی خواهد داشت.»

امکانات اپلیکیشن OurSong

اپلیکیشن موبایلی OurSong که در اوایل فوریه (بهمن) راه‌اندازی شد، در حال حاضر بیش از 150 هزار کاربر دارد. این نرم‌افزار به هنرمندان اجازه آپلود و چاپ محتوا به صورت NFT را خواهد داد.

در بیانیه‌ای مطبوعاتی آمده است که قیمت گذاری دارایی‌های هنرمندان با دلار OSD که واحد پولی این نرم‌افزار است، صورت می‌پذیرد.

Leong به این نکته اشاره کرد که برنامه OurSong با شبکه‌های اتریوم، بایننس چین، تاندرکور و در روزهای آینده پالیگان سازگار است. سرمایه اولیه باعث گسترش تیم، ایجاد مشارکت و اجرای کمپین‌های آموزش هنرمندان در مورد NFT خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد  NFT موسیقی هدف جدید شرکت OurSong چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: coindesk

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر