;
coinex

ایپ توکن به بزرگترین ارز دیجیتال متاورسی بازار تبدیل شد

رمزارز ایپ کوین صبح چهارشنبه با 7 درصد افزایش به قیمت 19.10 دلار رسید. این رشد، ایپ کوین را به بزرگترین ارز دیجیتال متاورسی بازار تبدیل کرد.

ApeCoin در هفت روز گذشته 22 درصد افزایش قیمت داشته است. این رویداد درست یک هفته پس از اعلامیه روز یکشنبه Yuga Labs، سازنده پروژه Bored Ape Yacht Club، مبنی بر راه‌اندازی سایر پروژه‌های متاورسی اتفاق افتاد.

اطلاعاتی درباره بزرگترین ارز دیجیتال متاورسی

از زمان انتشار اعلامیه Yuga Labs، رمزارز ایپ کوین به بزرگترین ارز دیجیتال متاورسی بازار تبدیل شده است. این ارز در حال حاضر ارزش بازار بیشتری نسبت به رقبای خود یعنی MANA ،SAND و AXS دارد.

APE، توکن مبتنی بر اتریوم برای اکوسیستم Bored Ape Yacht Club (BAYC) نیز در مقایسه با بقیه بازار ارزهای دیجیتال عملکرد خوبی داشت. این ارز از اکثر 100 کوین برتر فهرست شده توسط CoinMarketCap عملکرد قیمتی بهتری داشته است. در زمان نگارش این مقاله، APE با 5.5 میلیارد دلار سرمایه ذخیره‌شده، بیست و هشتمین ارز بزرگ دنیا به شمار می‌رود.

ایپ توکن به بزرگترین ارز دیجیتال متاورسی بازار تبدیل شد

سایر ارزهای موفق هفته گذشته بازار رمزارزها

تنها توکن موفق هفته گذشته که در لیست 100 کوین برتر بازار قرار داشت، Secret نام دارد. این ارز در روز گذشته 10 درصد افزایش قیمت را تجربه کرد. SCRT توکن اصلی شبکه  متمرکز بر حریم خصوصی Secret است که بر اساس چارچوب Cosmos/Tendermint ساخته شده است.

صبح روز چهارشنبه، ALTER که یک سرویس پیام‌رسانی مبتنی بر Web3 است، همکاری و شراکت خود با پلتفرم Huddle01 را اعلام کرد.

Huddle01 یک پلتفرم مبتنی بر Web3 است که در راستای برگزاری جلسات و رویدادهای آنلاین فعالیت می‌کند. این پتلفرم رقیب نرم‌افزارهای معروفی نظیر Zoom و Google Meet است. پروژه‌های ALTER و Huddle01 در صدد ایجاد فرصتی برای پیام‌رسانی و جلسات آنلاین با حفظ موارد امنیتی هستند.

ایپ توکن به بزرگترین ارز دیجیتال متاورسی بازار تبدیل شد

آیا ALTER جایگزین Microsoft Teams خواهد شد؟

هدف پروژه آلتر، ایجاد مجموعه‌ای است که توانایی جایگزینی با نرم‌افزارهای بهره‌وری معروف (نظیر مایکروسافت تیمز و G-Suite) را داشته باشد. همچنین این پروژه قصد رقابت با ابزارهای اجتماعی نظیر دیسکورد، اسلک و تلگرام را نیز دارد.

تیم پروژه آلتر در وبلاگ خود نوشت: «ALTER، همراه با Huddle01، در نظر دارد با نوآوری‌های خود تا سال 2026 بیش از 100 میلیون کاربر را به خود جذب کند.»

وضعیت بازار رمزارزها در روز گذشته

بر اساس گزارش سایت CoinMarketCap، بازار رمزارزها در حال رکود است و ارزش جهانی آن به 1.78 تریلیون دلار رسیده است. این ارقام حکایت از کاهش 2 درصدی ارزش بازار کریپتو نسبت به روز گذشته دارد.

بیت کوین، رهبر بازار رمزارزها، با 2 درصد کاهش قیمت به 38762.82 دلار رسید. اتریوم نیز که دومین رمزارز بزرگ بازار به شمار می‌رود، 2 درصد از ارزش خود را از دست داد و به قیمت 2852.03 دلار رسید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بزرگترین ارز دیجیتال متاورسی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: decrypt

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر