;
coinex

وان پلاس Nord 2T با تراشه دایمنسیتی 1300 در AliExpress رویت شد

گوشی وان پلاس Nord 2T در AliExpress دیده شده و مشخصات آن فاش شده است. این گوشی جدید از سری Nord نسبت به نسل قبلی خود، به ویژگی‌های جدیدی مجهز شده که در ادامه به بررسی آنها می‌پردازیم.

مشخصات فاش شده در AliExpress نشان می‌دهند که این گوشی از تراشه مدیاتک دایمنسیتی بهره می‌برد و در پنل پشتی آن، سه لنز دوربین قرار گرفته است. حال باید دید که مشخصات گوشی جدید نورد، ارزش قیمتی که برای آن در نظر گرفته شده را دارند یا خیر.

مشخصات وان پلاس Nord 2T

وان پلاس در طراحی این دستگاه از یک پنل نمایشگر 6.43 اینچی استفاده کرده که از رزولوشن +Full HD و نرخ نوسازی 90 هزتر پشتیبانی می‌کند. این پنل از نوع AMOLED است و بریدگی پانچ هم در بالا و سمت چپ پنل دیده می‌شود.

وان پلاس Nord 2T با تراشه دایمنسیتی 1300 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

زیر قاب پشتی این گوشی، یک سیستم روی تراشه دایمنسیتی 1300 قرار گرفته که با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی،‌ قدرت لازم برای اجرای برنامه‌ها را فراهم می‌کنند. وان پلاس نورد 2 تی از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی بهره می‌برد که از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می‌کند. این تکنولوژی شارژ نسبت به فست شارژ 65 واتی در گوشی وان پلاس نورد 2 یک آپگرید خوب محسوب می‌شود.

این دستگاه به رابط کاربری Oxygen OS 12.1 مجهز شده که مبتنی بر اندروید 12 اجرا می‌شود. در پنل پشتی این گوشی، سه لنز دوربین قرار دارد. لنز اصلی نورد 2 تی، 50 مگاپیکسلی از نوع سونی IMX766 است و از لرزشگیر اپتیکال (OIS)‌ پشتیبانی می‌کند.

وان پلاس Nord 2T با تراشه دایمنسیتی 1300 رسما رونمایی شد؛ مشخصات و قیمت

این گوشی همچنین از یک دوربین اولترا واید 8 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی مونوکروم بهره برده است. در نمای جلویی و در قسمت سوراخ پانچ نیز یک دوربین 32 مگاپیکسلی در نظر گرفته شده که برای تماس‌های ویدیویی و سلفی کاربرد دارد.

این گوشی به جک هدفون 3.5 میلی‌متری مجهز نیست.

قیمت وان پلاس Nord 2T

این گوشی تنها در یک نسخه در اروپا عرضه می‌شود؛ رم 8 با حافظه داخلی 128 گیگابایتی. قیمتی که برای این نسخه در نظر گرفته شده، 399 یورو است. گوشی جدید نورد در رنگ‌های مشکی و سبز به بازار می‌آید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد مشخصات وان پلاس Nord 2T چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: mysmartprice

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر