;
coinex

بازدید از پارک فناوری پردیس همزمان با نمایشگاه اینوتکس

همزمان با نمایشگاه اینوتکس، امکان بازدید از پارک فناوری پردیس فراهم می‌شود. بازدید‌کنندگان می‌توانند از روز 20 تا 23 اردیبهشت برای بازدید مراجعه کنند.

تور بازدید از ناحیه نوآوری پارک فناوری پردیس هر ساله از برنامه‌های حاشیه نمایشگاه اینوتکس بوده است. امسال نیز این برنامه پابرجاست و بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس می‌توانند با اکوسیستم نوآوری و فناوری پارک آشنا شوند.

 بازدید پارک فناوری پردیس

پارک فناوری پردیس این بازدید را شامل مواردی چون آشنایی با شرکت‌های پارک، حوزه‌ فعالیت و محصولات تولیدی آنها، بازدید از فازهای مختلف پارک و آشنایی با برنامه‌ریزی‌های پارک برای گسترش در فازهای آینده و آشنایی با مراکز عمومی و تخصصی ارائه دهنده خدمات در پارک اعلام می‌کند.

نمایشگاه اینوتکس همچنین یک رویداد منحصر به فرد در اکوسیستم نوآوری و فناوریست که هرساله باحضور کارآفرینان و صاحب‌نظران مطرح حوزه علم و فناوری و توسط پارک فناوری پردیس و برگزار می‌شود.

هدف از بازدید پارک فناوری پردیس

هدف از این رویداد، تلاقی سه ترند برتر زیست بوم نوآوری و فناوری از سرمایه‌گذاری بر روی ایده‌ها و استارتاپ‌ها، تا افزایش همکاری و مشارکت و نیز گفتگو و شبکه سازی بین بازیگران اصلی این زیست بوم است.

تور بازدید ار پارک فناوری پردیس شامل برنامه‌هایی چون «گشت شهری در پارک»، «بازدید از فضای کار اشتراکی کوآپ» و «بازدید از فضای داخلی و آشنایی با محصولات برخی شرکت‌های مستقر» می‌شود. شرکت‌های منتخب جهت بازدید در حوزه‌های علوم زیستی، تجهیزات پزشکی، مکانیک پیشرفته، مخابرات، فناوری اطلاعات و ارتباطات فعال هستند.

بازدید از پارک فناوری پردیس همزمان با نمایشگاه اینوتکس

گفتنی‌ست پارک فناوری پردیس تاکنون به عنوان مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پارک فناوری کشور، میزبان بیش از 400 واحد فناور و دانش بنیان از بین بیش از 2000 متقاضی در حوزه‌های مختلف فناوری‌های پیشرفته بوده و با افق توسعه 1000 هکتاری، در صدد ایجاد «ناحیه نوآوری پردیس» است.

برگزاری رویداد اینوتکس در محل پارک فناوری پردیس، فرصت مغتنمی را جهت بازدید عمومی مخاطبان از فعالیت‌ها، محصولات و خدمات کارآفرینان و متخصصان مستقر در این پارک به ارمغان خواهد آورد.

زمان برگزاری تور بازدید از پارک فناوری پردیس

لازم به ذکر است، تور بازدید از پارک فناوری پردیس، سه‌شنبه الی جمعه (20 الی 23 اردیبهشت ماه) در بازه‌های زمانیِ 11 تا 13، 14 تا 16 و تا 18 انجام می‌شود. تور بازدید مختص کلیه بازدید کنندگان نمایشگاه اینوتکس در تمام سنین است و افراد یا گروه های متقاضی برای ثبت نام شرکت در این برنامه باید ابتدا به عنوان متقاضی حضور در نمایشگاه اینوتکس در سایت inotex.com ثبت نام و پس از آن در قسمت تور بازدید نیز ثبت نام و سانس مورد نظر خود را انتخاب نمایند و در ساعت مقرر در محل برگزاری تور حضور داشته باشند.

ثبت‌نام نمایشگاه اینوتکس 2022 آغاز شد
20 تا 23 اردیبهشت میزبان شما هستیم

اگر می خواهید از مجموعه‌ای از جدیدترین تکنولوژی‌های روز کشور بازدید کنید
اگر می خواهید از آینده فناوری ها در مرزهای دانش مطلع شوید
اگر می خواهید در اکوسیستم نوآوری کشور شبکه‌سازی کنید و در این فضا نفس بکشید
و بسیاری اگرهای دیگر…
ما در نمایشگاه #اینوتکس2022 منتظر شما هستیم

نحوه ثبت نام رایگان برای بازدید و حضور در نمایشگاه:
http://inotex.com

نظر شما درباره تور بازدید از پارک فناوری پردیس چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر