;
coinex

تریلر فیلم Hustle با بازی آدام سندلر را تماشا کنید

تریلر فیلم Hustle با بازی آدام سندلر منتشر شد. این فیلم که در ژانر درام ورزشی قرار می‌گیرد، جدیدترین همکاری آدام سندلر با شبکه نتفلیکس است.

در ادامه همکاری‌های نتفلیکس با آدام سندلر، ستاره فیلم تحسین شده Uncut Gem، نتفلیکس تریلر فیلم Hustle را منتشر کرد. آدام سندلر بازیگر کهنه‌کار فیلم‌های کمدی، در ادامه ماجراجویی‌هایش در ژانر درام، این بار به سراغ بازی در فیلمی ورزشی درام رفته است.

تریلر فیلم Hustle با بازی آدام سندلر

سندلر 55 ساله که در Uncut Gem برادران سفدی خوش درخشید و توانست جایزه بهترین بازیگر رویداد مستقل اسپریت (Independent Spirit Awards) 2020 را از آن خود کند، حال در سال 2022 با فیلم درام ورزشی Hustle قصد تکرار دوباره درخشش در آثار جدی را دارد.

تریلر فیلم Hustle با بازی آدام سندلر را تماشا کنید

با توجه به تریلر فیلم Hustle می‌توان گفت سندلر در این فیلم، نقش استعدادیابی شکست خورده را بازی می‌کند. او تلاش دارد با پیدا کردن بسکتبالیستی جوان، دوباره ارزش‌هایش را به دیگران ثابت کرده و نامی برای خود دست و پا کند. برای همین به نقاط مختلف جهان سفر می‌کند. او در سفرش به اسپانیا، جوانی مستعد را پیدا می‌کند و با خودش به فیلادلفیا می‌آورد. برای آنکه بتواند این جوان را وارد لیگ بسکتبال NBA آمریکا کند، به او آموزش می‌دهد و با مدیران ورزشی باشگاه‌های بسکتبال مذاکره می‌کند.

در کنار آدام سندلر، بن فاستر، کویین لطیفه، لیون بک کویت، کنی اسمیت و رابرت دووال بازی می‌کنند. این فیلم به کارگردانی جرمایا زاگار در تاریخ 22 جولای (31 تیر)  بر روی سرویس استریم نتفلیکس قرار خواهد گرفت.

در ادامه تریلر فیلم Hustle را تماشا نمایید:

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تریلر فیلم Hustle چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر