;
coinex

مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی فاش شد

اخیرا گزارشی منتشر شده که نشان می‌دهد خانواده اوپو رینو 8، یک عضو دیگر هم دارد که احتمالا با اسم رسمی اوپو رینو 8 پرو پلاس کار خود را آغاز می‌کند.

دیجیتال چت استیشن اخیرا جزییاتی از مشخصات اوپو رینو 8 پرو را منتشر کرد و حالا، گزارش‌های جدیدتر، از وجود یک نسخه پلاس هم خبر می‌دهند. افشاگر Mukul Sharma با انتشار پستی در توییتر، جزییاتی از مشخصات این گوشی را فاش کرده است.

مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس

Mukul Sharma در پست توییتری خود اعلام کرده که OPPO Reno 8 Pro Plus از نمایشگر 6.7 اینچی OLED با رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 120 هرتز برخوردار می‌شود. او همچنین مدعی شده که این دستگاه با ضخامت 7.34 میلی‌متر و وزن 183 گرمی ساخته می‌شود.

از دیگر مشخصات فاش شده می‌توان به تراشه دایمنسیتی 8100 مکس اشاره کرد. گزارش‌های قبلی درباره مشخصات اوپو رینو 8 پرو نشان می‌دادند که این گوشی از تراشه دایمنسیتی 8100 برخوردار می‌شود. علاوه‌براین، می‌دانیم که نسخه اوپو رینو 8 با تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 و اوپو Reno 8 SE با تراشه دایمنسیتی 1300 راه‌اندازی خواهند شد.

مشخصات اوپو رینو 8 پرو پلاس با تراشه دایمنسیتی فاش شد

اما درباره Oppo Reno 8 Pro Plus باید گفت که از واحد پردازشگر عصبی MariSilicon X برخوردار می‌شود که به بهینه‌سازی و آپگریدهای بیشتر در بخش قابلیت‌های دوربین کمک می‌کند. این افشاگر درباره مشخصات دوربین اوپو Reno 8 Pro Plus هم مدعی شده که این گوشی از سه لنز دوربین برخوردار می‌شود و لنز اصلی آن، 50 مگاپیکسلی Sony IMX766 خواهد بود. یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی IMX709 هم در پنل جلویی گوشی قرار می‌گیرد.

Mukul Sharma اطلاعات کلیدی دیگری را نیز فاش کرده است. او اعلام کرده که رینو 8 پرو پلاس از باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ سریع 80 وات، اندروید 12،‌ موتور خطی X-axis، دو اسپیکر استریو و قابلیت پشتیبانی از NFC برخوردار خواهد شد.

فریم این گوشی هوشمند از جنس آلومینیوم بوده و در سه تنوع رنگی سبز، خاکستری و مشکی به بازار می‌آید.

اگر این مشخصات درست باشند، پس اوپو Reno 8 Pro Plus یکی از بهترین گوشی های میان رده 2022 خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر