;
coinex

رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی استعفا داد

حمید محمدی رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی استعفا داد. اتحادیه کسب و کارهای مجازی مدت طولانی است که با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم می‌کند.

حمید محمدی دومین رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی است که استعفا می‌دهد. این اتحادیه برای مدت مدیدی با مشکلات بسیار درگیر است. اکنون بعد از دوبار لغو  انتخابات اتحادیه، استعفای رئیس آن مورد بررسی هیئت مدیره قرار گرفت و در نهایت با موافقت اعضا تصویب شد.

استعفای رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی

حمید محمدی ابتدا در 7 بهمن 1400 استعفای خود را اراسه داده بود اما از آن زمان اتحادیه به بهانه برگزاری انتخابات دور آینده بررسی این موضوع را به تعویق انداخته بود. حالا با بلاتکلیف بودن وضعیت انتخابات اتحادیه کسب و کارهای مجازی، هیئت مدیره تصمیم به بررسی استعفای حمید محمدی و در نهایت موافقت با آن گرفت.

رئیس اتحادیه کسب و کارهای مجازی استعفا داد

حمید محمدی شهریورماه 1400 پس از استعفای محمد کرمی از ریاست اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی به عنوان رئیس اتحادیه انتخاب شد. او در زمان ریاست محمد کرمی بر اتحادیه، نایب رئیس اول اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی بود.

حمید محمدی از روزهای نخست ریاست خود اعلام کرد که به دلیل مشغله کاری تنها در مدت زمان کوتاه دو یا سه ماهه می‌تواند سمت ریاست اتحادیه کسب و کارهای مجازی را عهده‌دار باشد.

طبق قانون نظام صنفی با استعفای رئیس اتحادیه، نائب رئیس اول به عنوان رئیس اتحادیه انتخاب می‌شود که در شرایط فعلی نیز فرشاد وکیل‌زاده، نایب رئیس اول اتحادیه کسب وکارهای مجازی است اما هنوز نامه ریاست وی برای اتحادیه صادر نشده است.

تکلیف انتخابات چیست؟

اگر از خود اعضای اتحادیه کسب و کارهای مجازی هم بپرسیم احتمالا جواب قاطعی برای زمان برگزاری انتخابات و روشن شدن تکلیف این اتحادیه ندارند. چندی پیش ائتلاف توسعه اقتصاد دیجیتال در طی یک نشست خبری اعلام کرد که بعد از تعویقات مکرر انتخابات اتحادیه در نهایت انتخابات به کلی لغو گردیده؛ ائتلاف تاد نیز برای اطلاع رسانی اصحاب رسانه از مضرات این تصمیم‌گیری برای اتحادیه، تصمیم به برگزاری این نشست خبری گرفته است.

همچنین اتفاق دیگری که ائتلاف تاد و اعضای اتحادیه را نگران کرده بود خبر تفکیک اتحادیه به دو بخش، آن هم در نزدیکی زمان انتخابات بود.

نشست خبری ائتلاف تاد

خبرنگاران در این نشست در حال پرسش و پاسخ بودند که مهدی نجفی، مدیرعامل سفرمارکت و از اعضای ائتلاف اعلام کرد که یک ساعت پیش خبر رسیده انتخابات هنوز بر سرجای خود باقی است.

هر چند تاکنون فقط یک دوره انتخابات اتحادیه کسب‌ و کارهای مجازی برگزار شده است و برگزاری دور دوم انتخابات آن همچنان در هاله‌ای از ابهام قرار دارد اما در صورت تعیین رئیس جدید برای اتحادیه، این سومین رئیسی خواهد بود که در یک دوره از اتحادیه روی صندلی ریاست آن می‌نشیند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد استعفای رئیس هیئت مدیره اتحادیه کسب و کارهای مجازی چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر