;
coinex

چهره مشهور دیگری به جمع بازیگران سریع و خشن 10 پیوست

بازیگر جدید سریع و خشن 10 سال پیش با ایفای نقش جک ریچر در سریالی از این کاراکتر است. با تکراتو همراه باشید و بهتر او را بشناسید.

این روزها بیشتر خبرها حول و حوش فیلم سریع و خشن 10 است. فیلمی که با کناره گیری جاستین لین، به نظر میرسید وارد بحران خواهد شد؛ اما بلافاصله با معرفی جانشین لین دوباره به مسیر تولید خود برگشت. حال خبر پیوستن آلن ریچاردسون به جمع  بازیگران سریع و خشن 10، طرفداران این فرانچایز امیدوارند، دیگر فیلم وارد بحران نشود.

البته آلن ریچسون تنها ستاره‌ای نیست که برای فیلم سریع و خشن 10 به تازگی قرارداد بسته است بلکه جیسون موموآ (Jason Momoa) و بری لارسون (Brie Larson) نیز برای بازی در این فیلم قبل از ریچسون، قرارداد های خود را بسته‌اند. این باعث خوش شانسی آلن ریچسون است که خود را به قطار سریع و خشن رسانید چون این فیلم دهمین قسمت از سری سریع و خشن بوده و قرار است این مجموعه در فیلم یازدهم برای همیشه پایان پیدا کند.

بازیگر جدید سریع و خشن 10 را بهتر بشناسید

بازیگر جدید سریع و خشن 10، آلن ریچسون که طرفداران او را با سریال جک ریچر می‌شناسند. این بازیگر 39 ساله با بازی در سریال جک ریچر توانست نگاه مثبت منتقدین و طرفداران را به خود جلب کند. از کارهای بازیگر جدید سریع و خشن 10 می‌توان Hunger Game، لاک‌پشت‌های نینجا جهش‌یافته، سخنران عروسی و چندین سریال اشاره کرد.

بازیگر جدید سریع و خشن 10

آلن ریچسون با بازی در فیلم سریع و خشن و بازی در کنار ستاره مطرح هالیوودی در مسیر موفقیت گام برداشته است. هر چند باید دید، بازی او چشم نواز خواهد بود یا نه؟
دهمین فیلم از مجموعه ی سریع و خشن هم اکنون در اوروپا در حال فیلمبرداری است. در کنار وین دیزل، میشل رودریگز، شارلیز ترون، جان سینا، ناتالی امانوئل (ستاره سریال بازی تاج و تخت) و هلن میرن بازی می‌کنند.

قسمت جدید سریع و خشن در تاریخ  ۱۹ می ۲۰۲۳ (۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲) به روی پرده سینما خواهد رفت.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درباره قسمت جدید این فیلم و تیم بازیگران آن چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر