;
coinex

تاریخ و ساعت بازی ایران و کانادا چه موقعی است؟

تاریخ و ساعت بازی ایران و کانادا مشخص شد. تیم‌های ملی فوتبال ایران و کانادا در جریان بازی‌های دوستانه و تدارکاتی، به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

پس از مشخص شدن گروه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 قطر، حالا نوبت به آماده‌سازی تیم و مهیا کردن پیش‌نیازهای لازم رسیده تا مسیر برای کسب موفقیت در این رویداد بزرگ جهانی هموار شود. تیم ملی فوتبال کشورمان در اولین بازی دوستانه خود به مصاف کانادا می‌رود. اکنون تاریخ و ساعت بازی ایران و کانادا که به صورت دوستانه برگزار می‌شود، مشخص شده است.

تاریخ و ساعت بازی ایران و کانادا

فدراسیون فوتبال در تقویم از پیش اعلام شده خود، به تاریخ و زمان بازی ایران و کانادا اشاره کرده و خرداد ماه آینده را برای برگزاری این رقابت دوستانه، اعلام کرده است.

تیم های ملی ایران و کانادا در تاریخ یکشنبه، 15 خرداد 1401 در ونکوور کانادا با هم رقابت می‌کنند. در حال حاضر، ساعت دقیق شروع مسابقه اعلام نشده است.

تاریخ و ساعت بازی ایران و کانادا چه موقعی است؟

هم‌گروهی‌‌های ایران در جام جهانی 2022 قطر

در قرعه‌کشی مرحله گروهی که در 12 فروردین 1401 انجام شد، هم‌گروهی‌های ایران در جام جهانی 2022 قطر مشخص شدند. تیم ملی فوتبال ایران در رقابت‌های جام جهانی با تیم‌های ملی انگلیس، آمریکا و برنده پلی آف ولز / اسکاتلند با اوکراین مسابقه خواهد داد. بسیاری بر این باورند که ایران در این گروه، برای اولین بار شانس صعود را دارد.

جام جهانی 2022 قطر از دوشنبه، 30 آبان 1401 آغاز خواهد شد و ایران در اولین بازی خود که 30 آبان در ساعت 19:30 برگزار می‌شود، به مصاف تیم انگلیس می‌رود.

دومین بازی ایران در مقابل برنده پلی آف خواهد بود که در روز جمعه، 4 آذر در ساعت 16:30 برگزار می‌شود. ایران در آخرین بازی خود به مصاف آمریکا می‌رود. این مسابقه، در تاریخ 8 آذر ساعت 22:30 آغاز خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد تاریخ و ساعت بازی ایران و کانادا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (2 نظر)

    لغو شد بازی بابا، هیچکس با اینا بازی نمیکنه جز خاورمیانه اونم چندتاش

    پاسخ

    تورو خدا عکس پسر عابد زاده رو بر دارید حالمون بد شد
    آخه پارتی بازی تا به کی

    پاسخ