coinex
otetmarket
راهنمای خرید تکراتو

رسوایی جنسی ایلان ماسک ؛ ماجرای درخواست نامشروع به کارمند زن اسپیس‌ایکس را بخوانید

یکی از کارمندان زن اسپیس ایکس به تازگی، مطالبی را بازگو کرده که باعث انتشار خبری با عنوان رسوایی جنسی ایلان ماسک در رسانه‌‌ها شده است. در این مطلب قصد داریم به جزئیات بیش‌تری از این خبر بپردازیم؛ پس با تکراتو همراه باشید.

این کارمند زن ادعا کرده که ایلان ماسک، ثروتمندترین فرد جهان، در سال 2016 با آلت نمایی و لمس بدن وی از او درخواست رابطه جنسی داشته است. همچنین در ازای این درخواست، به او وعده‌ی خرید اسب داده است.

این کارمند زن همچنین گفته که شرکت اسپیس ایکس به محض مطلع شدن از این موضوع، او را اخراج کرده و مبلغ 250 هزار دلار را برای حق‌السکوت، به بهانه‌ی تسویه حساب نهایی با شرکت، برای او واریز کرده است. درواقع این شرکت در آن زمان برای پنهان کردن این موضوع و جلوگیری از رسوایی جنسی ایلان ماسک همچین مبلغی را هزینه کرده است.

رسوایی جنسی ایلان ماسک و درخواست رابطه جنسی از کارمند زن اسپیس ایکس

در واقع این خانوم در رابطه با ادعاهای خود مدارکی را از جمله مکاتبات اداری و سوابق کاری ارائه کرده است که حرف او را کاملا تایید می‌کند. همچنین در این راستا بیانیه‌ای را تنظیم کرده که یکی از دوستان وی به منظور از حمایت و تایید حرف او، به عنوان شاهد، این بیانیه را امضا کرده است.

او همچنین در این بیانیه، جزئیات دقیق مکانی که ایلان ماسک به او پیشنهاد رابطه جنسی داده بود را بازگو کرده است. طبق این مستندات، در سال 2016 ایلان ماسک به عنوان مدیرعامل اسپیس ایکس، به یکی از کارمندان زن این شرکت پیشنهاد برقراری رابطه جنسی داده و همچنین در ازای این پیشنهاد، وعده خرید اسب نیز داده است.

رسوایی جنسی ایلان ماسک

در پی این موضوع، پس از درمیان گذاشتن این پیشنهاد با دیگر کارمندان اسپیس ایکس توسط این خانم، این شرکت در سال 2018 در قالب تسویه حساب مبلغ 250 هزار دلار را برای حق‌السکوت به فرد مذکور پرداخت کرده تا بلکه بتواند این موضوع را لاپوشانی کند.

مطالب بیشتر در تکراتو:

.

نظر شما درمورد رسوایی جنسی ایلان ماسک و اعترافات کارمند زن اسپیس ایکس پس از گذشت 7 سال از آن موضوع، چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    به این میگن کشور امن

    پاسخ