;
coinex

شیائومی با همکاری لایکا یک گوشی پرچمدار عرضه می‌کند

شیائومی از همکاری خود با لایکا برای طراحی و راه‌اندازی یک گوشی پرچمدار خبر داد. شیائومی رسما اعلام کرده که گوشی تا چند ماه آینده کار خود را آغاز می‌کند.

کمپانی محبوب چینی شیائومی، «همکاری استراتژیک طولانی» خود با لایکا را تایید کرد و از راه‌اندازی یک گوشی پرچمدار در جولای (تیر تا اوایل مرداد) خبر داد که توسط هر دو کمپانی، طراحی و تولید می‌شود.

این چهارمین همکاری لایکا با تولیدکننده‌های گوشی‌های موبایل در بخش قابلیت‌های تصویربرداری است؛ این کمپانی پیش از این با برند‌های شارپ، هواوی و پاناسونیک نیز همکاری کرده بود.

گوشی پرچمدار شیائومی و لایکا

شیائومی هنوز هیچ جزییاتی از مشخصات گوشی جدید پرچمدار خود را فاش نکرده است. لی جان (Lei Jun)، مدیرعامل شیائومی اعلام کرده است که همکاری با لایکا، بهینه‌سازی‌ها و قابلیت‌های جدیدی را برای استراتژی‌های تصویربرداری شیائومی به همراه دارد؛ اما هیچ جزییاتی از مشخصات گوشی را فاش نکرد.

شیائومی با همکاری لایکا یک گوشی پرچمدار عرضه می‌کند

اینطور که به نظر می‌رسد، شیائومی قصد دارد در همان مسیری قدم بردارد که توسط برندهای چینی طی می‌شود. این کمپانی می‌خواهد گوشی‌های پرچمدار و رده‌بالای خود را به ویژگی‌هایی مجهز کند که آنها را از سایر گوشی‌های پرچمدار بازار، متمایز می‌کند؛ ویژگی‌هایی که به‌عنوان شاخصه گوشی‌های رده‌بالای شیائومی معرفی شوند.

این گرایش برای اولین بار در سال 2016، توسط کمپانی هواوی آغاز شد که گوشی‌های خود را با برند لایکا راه‌اندازی می‌کرد. پس از آن، برندهای وان پلاس و اوپو برای بهینه‌سازی عملکرد دوربین با برند Hasselblad همکاری کردند. ویوو نیز نمونه دیگری است که در حال حاضر با برند Zeiss همکاری می‌کند.

همانطور که گفتیم، این گوشی در تابستان آینده راه‌اندازی می‌شود؛ بر همین اساس پیش‌بینی می‌کنیم که از تراشه جدید کوالکام اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 برخوردار شود.

شیائومی هیچ اسمی از گوشی جدید خود نبرده است؛ اما برخی پیش‌بینی می‌کنند که منظور شیائومی از گوشی جدید، همان Xiaomi 12 Ultra است؛ گوشی پرچمداری که مدت‌هاست منتظر آن هستیم و می‌دانیم که به ویژگی‌های رده‌بالایی مجهز می‌شود. چند ماه قبل بود که تصویری از شیائومی 12 اولترا منتشر شد که ماژول دوربین این گوشی را با برند لایکا به نمایش می‌گذاشت.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد گوشی پرچمدار شیائومی با همکاری لایکا چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر