;
coinex

وبسایت eBay از کلکسیون NFTهای خود رونمایی کرد

غول تجارت الکترونیک دنیا، صبح دوشنبه با همکاری Wayne Gretzky از اولین کلکسیون NFTهای eBay رونمایی کرد. برای کسب اطلاعات بیشتر با ما همراه باشید.

شرکت eBay در سن خوزه کالیفرنیا مستقر شده است. این شرکت برای عرضه کلکسیون NFTهای خود با پلتفرم OneOf همکاری کرد.

اولین کلکسیون NFT شرکت eBay شامل سیزده اثر هنری از یکی از بهترین هاکی‌بازان تاریخ جهان است. قیمت برخی از این اثرها به 1500 دلار نیز می‌رسد.

رونمایی از کلکسیون NFTهای eBay

Dawn Block معتقد است که توکن‌های غیرمثلی بخش کلکسیونی را مختل می‌کنند. شرکت eBay در اوج حباب دات کام دهه 90 میلادی شروع به کار کرد. این شرکت همچنان دومین شرکت بزرگ تجارت الکترونیک در کشور آمریکا به شمار می‌رود. تنها آمازون در این بخش عملکرد بهتری از eBay ارائه داده است. در گذشته شایعاتی مبنی بر قصد شرکت آمازون بر استفاده از رمزرها وجود داشت؛ اما این شرکت شایعات منتشر شده را به شدت تکذیب کرد.

وبسایت eBay از کلکسیون NFTهای خود رونمایی کرد

Jamie Iannone، مدیر عامل eBay، در سال گذشته از علاقه‌مندی این شرکت به استفاده از رمزارزها به عنوان روش پرداخت صحبت کرده بود.

زمان‌بندی بد برای انتشار کلکسیون NFTهای eBay

طبق گزارش‌های U.Today، شرکت eBay اولین بار در اواخر ماه می سال گذشته (اردیبهشت) قصد خود از فروش NFT را اعلام کرد. در آن زمان کل حوزه NFTها به دلیل علاقه زیاد کاربران در حال رونق بود.

در حال حاضر توکن‌های غیرمثلی نیز از ریزش شدید بازارهای مالی در امان نبوده‌اند. زمستان کریپتویی منجر به ریزش 90 درصدی فروش NFTها شده است. طبق داده‌های سایت گوگل ترندز، میزان جستجو برای کلیدواژه NFT به روند کاهشی خود ادامه می‌دهد. تمامی این اتفاقات حاکی از کاهش علاقه‌مندی افراد به NFT است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره کلکسیون NFTهای شرکت eBay چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر