;
coinex

ارزش بازار این ارز دیجیتال از شیبا اینو بیشتر شد

ارزش بازار یکی از ارزهای دیجیتال بازار از شیبا اینو بیشتر شده است. طبق داده‌های سایت CoinMarketCap، رمزارز ترون از لحاظ ارزش کلی بازار از شیبا اینو پیشی گرفته است. TRON با ارزش بازار فعلی 7.4 میلیارد دلار، چهاردمین ارز دیجیتال بزرگ بازار به شمار می‌رود.

ارزش بازار (Market Cap) به تعداد واحدهای یک سهام یا دارایی، ضرب در قیمت هر واحد از سهام یا دارایی گفته می‌شود. هر چه کاربران و موسسات مالی علاقه‌ بیشتری به سرمایه‌گذاری بر روی یک رمزارز داشته باشند، مارکت کپ یا همان ارزش بازار آن ارز افزایش خواهد یافت.

رمزارز شبیا اینو تا مدت‌ها جایگاه 14ام مارکت کپ رمزارزها را در اختیار داشت؛ اما رمز ارز ترون در نهایت با رشد چشمگیر اکوسیستم خود، جایگاه 14ام بازار رمزارزها را به دست آورد. در گذشته رتبه 14ام بازار با 5.83 میلیارد دلار متعلق به شیبا اینو بود.

راه‌اندازی استیبل کوین الگوریتمی USDD

ترون به دنبال راه‌اندازی استیبل کوین الگوریتمی خود به نام USDD است. ترون به منظور حفظ جریان رو به رشد خود به طور پیوسته توکن‌های TRX را می‌سوزاند. طبق اعلامیه‌های توییتر، بیش از 5.8 میلیارد دلار توکن TRX با ارزش بیش از 462 میلیون دلار سوزانده شده است.

ارزش بازار این ارز دیجیتال از شیبا اینو بیشتر شد

استیبل کوین تازه تأسیس USDD که الگوریتمی مشابه با UST دارد، تنها پس از گذشت دو هفته از زمان انتشار به لیست 100 ارز دیجیتال برتر بازار اضافه شده است.

افزایش چشمگیر شاخص TVL رمزارز ترون

بر اساس داده‌های defiLlama، بلاک چین ترون به جمع سه زنجیره برتر کریپتوکارنسی‌ها پیوسته است. کل سرمایه قفل شده (TVL) ترون طی 24 ساعت گذشته 22.37 درصد افزایش یافته است. در زمان نگارش این مقاله، میزان کل سرمایه قفل شده ترون 5.34 میلیارد دلار است.

ترون پس از راه‌اندازی Just Lend و Sun.io با افزایش چشمگیر شاخص TVL خود مواجه شد. اکوسیستم ترون از استیبل کوین‌های USDT ،USDJ ،TUSD ،USDC و USDD تشکیل شده است. این استیبل کوین‌ها پایه‌ای قدرتمند برای اکوسیستم ترون تشکیل داده‌اند.

رمزارز ترون با افزایش 10.23 درصدی در 24 ساعت گذشته با قیمت 0.076 دلار معامله می‌شود.

شراکت Ankr با TRON

شرکت زیرساخت مطرح Ankr از همکاری خود با TRON خبر داده است. Ankr یک زیر ساخت غیرمتمرکز حوزه Web3 به شمار می‌رود. همکاری این دو شرکت جهت ساخت dAppهای ایمن و مقیاس پذیر صورت گرفته است.

قابلیت RPC انکر و ترون به کاربران اجازه می‌دهد تا کیف پول خود را به dApp بلاک چین ترون متصل کنند. این دو تیم قصد ایجاد یک پیام رسان بلاکچینی را دارند که اطلاعات روی زنجیره را به نودها، dApps و کاربران نهایی منتقل می‌کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره افزایش ارزش بازار ترون نسبت به شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر