;
coinex

یک نفر از زیر آوار متروپل آبادان زنده بیرون آمد [هشدار ویدیو دلخراش]

پس از تلاش‌های چند ساعته نیروهای امداد و نجات، یک نفر از زیر آوار متروپل آبادان زنده بیرون آمد. اخیرا ویدیویی از آن منتشر شده که حاوی صحنه‌های دلخراش است.

ریزش ساختمان نوساز و نیمه‌تمام متروپل آبادان، روز سیاهی را در تاریخ ایران رقم زد و نه تنها مردم آبادان، بلکه سراسر ایران را عزادار کرد. این حادثه یکی دیگر از پیامدهای سوءمدیریت است که هر روز به نوعی، بلای جان مردم می‌شود.

خوشبختانه پس از ساعت‌ها تلاش، یکی از شهروندان، در حالی از زیر آوار بیرون کشیده شد که هنوز نفس می‌کشید. امیدواریم در ساعت‌های آینده، گزارشی از بهبود اوضاع سلامتی او منتشر شود.

زنده بیرون آمدن یک نفر از زیر آوار

در این ویدیو مشاهده می‌کنیم که تیم‌های امداد و نجات، یکی از شهروندان را که از زیر آوار بیرون کشیده شده، به آمبولانس منتقل می‌کنند. زنده بیرون آمدن یک نفر از زیر آوار قطعا امیدواری برای نجات افراد را بیشتر می‌کند.

هنوز ابعاد این حادثه در حال بررسی است. برج متروپل آبادان بدون هیچ‌گونه اصول استاندارد ساخته شده بود. متاسفانه به هشدارهای سازمان نظام مهندسی و ناظران توجهی نشد و هنوز مشخص نیست که مقصر اصلی کیست و کجاست.

روز اول حادثه، دوم خرداد اعلام شد که مالک و پیمانکار ساختمان متروپل آبادان، حسین عبدالباقی دستگیر شده‌ است؛ اما دیروز خبری مبنی بر کشف جسد مالک در زیر آوارها منتشر شد. حسین عبدالباقی، مالک برج و هولدینگ عبدالباقی، به عنوان متهم اصلی این فاجعه شناخته می‌شود.

او که به گفته دادستان ویژه آبادان، در روز اول بازداشت شده بود، حالا تنها جنازه‌ای از او باقی مانده که با انجام آزمایش‌های پزشکی قانونی، هویتش تایید شده است. ابعاد این ماجرا هنوز در حال بررسی است.

بیشتر بخوانید:

.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر