;
coinex

تاریخ عرضه و مشخصات ردمی 11 5G فاش شد

ردمی 11 5G یکی از مورد انتظارترین گوشی‌های شیائومی قرار است ماه آینده عرضه شود. البته هنوز تاریخ دقیق عرضه آن در بازارها مشخص نشده است.

خبرگزاری 91Mobiles به اطلاعات تاریخ عرضه و برخی از مشخصات این گوشی دست پیدا کرده و حتی قیمت آن در بازار هند را نیز فاش کرده است.

گفته می‌شود که این دستگاه از نمایشگر 6.58 اینچی LCD برخوردار می‌شود که از رزولوشن +FHD و نرخ نوسازی 90 هرتزی پشتیبانی می‌کند.

مشخصات ردمی 11 5G

اطلاعاتی که اخیرا فاش شده،‌ نشان می‌دهند که گوشی اقتصادی شیائومی از تراشه دایمنسیتی 700 بهره می‌برد. این تراشه همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را بر عهده دارند. این گوشی همچنین به درگاه نصب میکرو اس‌دی کارت مجهز شده و از افزایش حافظه نیز پشتیبانی خواهد کرد.

تاریخ عرضه و مشخصات ردمی 11 5G فاش شد
ردمی 10

جزییاتی از مشخصات دوربین Redmi 11 5G نیز منتشر شده که مدعی هستند لنز اصلی آن، 50 مگاپیکسلی است. علاوه بر لنز اصلی، یک سنسور 2 مگاپیکسلی هم در پنل پشتی و روی ماژول دوربین قرار گرفته؛ اما مشخص نیست که از نوع تشخیص عمق است یا ماکرو.

دوربینی که برای نمای جلویی و عکاسی سلفی در نظر گرفته شده، 5 مگاپیکسلی است. ردمی 11 از یک باتری 5000 میلی‌آمپرساعتی تغذیه می‌کند و با تکنولوژی 18 وات شارژ می‌شود.

به گزارش 91Mobiles، این دستگاه در بازار هند با قیمت 180 دلار به فروش می‌رسد. این قیمتی است که برای نسخه مجهز به رم 4 و حافظه 64 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. هنوز مشخص نیست که نسخه‌های دیگری از این گوشی هم راه‌اندازی می‌شوند یا خیر.

اگر این اطلاعات درست باشند، پس شاهد آپگریدهای بهینه‌ای نسبت به ردمی 10 خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره مشخصات ردمی 11 5G چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر