;
coinex

آیا عمو پورنگ ممنوع التصویر است؟

داریوش فرضیایی مطرح کرد که فعلا برنامه جدیدی برای تلویزیون نخواهد داشت. او دو روز بعد در استوری‌ خود، راجع به خداحافظی حمید جبلی گفت و توضیح داد که با غم جبلی حس نزدیکی دارد. سوال این است که آیا عمو‌ پورنگ نیز مشکلی با تلویزیون دارد؟ آیا امکان ممنوع التصویر بودن عمو پورنگ وجود دارد؟

فرضیایی روز شنبه در لایو اینستاگرامی صفحه مجازی‌اش گفت، برای تولید سری جدید عمو پورنگ، فعلا برنامه‌ای وجود ندارد. به دنبال آن، استوری‌ها و مطالبی در پیچ ایستاگرام خود منتشر کرد که نگرانی طرفدارانش را بابت حضور او در عرصه تلویزیون برانگیخته است. با این خبر همراه ما باشید تا احتمال ممنوع التصویر بودن عمو پورنگ را بررسی کنیم.

ممنوع التصویر بودن عمو پورنگ

فرضیایی درمورد خداحافظی حمید جبلی، پست رسول صدرعاملی را استوری کرد و نوشت: «چه خداحافظی غمگینی! و من چه احساس نزدیکی با این غم دارم.»

ممنوع التصویر بودن عموپورنگ

بعد از استوری، پستی منتشر کرد و گفت: «در تعجبم کسی‌ که این چنین عاشقانه و ماهرانه سال‌ها در عرصه هنر تلاش می‌کرد، چرا به یک‌دفعه چنین تصمیم عجیبی را گرفت و همه را به شوک وا داشت، زیرا همگی می‌دانیم هنر جزو لاینفک زندگی هر انسانی است که سال‌ها فعالیت هنری داشته. استاد جبلی از جمله هنرمندانی است که هنوز می‌تواند خالق آثاری شود که برای همه ما سالیان دراز شیرین و خاطره‌انگیز باشد.»

داریوش فرضیایی ادامه داد: «استاد، شما همیشه در قلب ما جا داری و فراموش شدنی نیستی، کاش می‌دانستم چه دلیلی باعث شد که این چنین از بزرگترین عشق زندگیتان «هنر» فاصله بگیرید. شمایی که سال‌ها مردم را شاد کردید و خاطره‌ساز بودید چطور به این کار راضی شدید.»

او صحبت‌‌اش را با این جمله به پایان رساند: «و چه درس بزرگی شدید برای ما …!»

حال با توجه به این استوری‌ها و اظهار نظرات توسط ایشان، سوال پیش می‌آید که آیا او قصد اجرای برنامه‌ای داشته و تلویزیون مشکلاتی در این‌مورد برایش پیش آورده است؟

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد احتمال ممنوع التصویر بودن عموپورنگ چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر