;
coinex

خالق شیبا اینو نیز مانند ساتوشی ناکاموتو غیب شد

Ryoshi، خالق شیبا اینو به طرز مرموزی اقدام به پاک کردن پیام‌های توییتری و پست‌های بلاگ خود نموده و ناپدید شده است.

خالق شیبا اینو مسیری مشابه با بنیان‌گذار بیت کوین را در پیش گرفته است. ساتوشی در دسامبر 2010 جامعه کریپتوکارنسی را تنها گذاشت. هویت ساتوشی از آن زمان تا کنون همچنان مخفی باقی مانده است.

هدف ریوشی از ناپدید شدن مشخص نیست. ممکن است هدف وی دور ماندن از صحنه و بازگشت با ایده‌های جدید برای بهبود اکوسیستم باشد.

خالق شیبا اینو غیب شد!

بنیان‌گذار شیبا اینو در پستی در وبلاگ خود نوشت:

من مهم نیستم و یک روز بدون هماهنگی قبلی ناپدید خواهم شد. پروژه شیبا اینو بعد از من نیز ادامه خواهد داشت.

ریوشی از Shytoshi Kusama، توسعه‌دهنده شیبا اینو خواست که به صحبت‌های غیرمنطقی خود پایان داده و بر روی بهبود اکوسیستم تمرکز کند. شیتوشی در توییت اخیر خود اعلام کرد که پروژه Shiba Inu رو به جلو حرکت خواهد کرد.

خالق شیبا اینو نیز مانند ساتوشی ناکاموتو غیب شد

تغییرات اخیر قیمت شیبا اینو

قیمت توکن شیبا تحت تأثیر ناپدید شدن خالق شیبا اینو قرار نگرفت. بر اساس داده‌های CoinMarketCap، شیبا اینو در 24 ساعت گذشته بیش از 6 درصد رشد کرده است.

شیبا اینو در حال حاضر 6.4 میلیارد دلار ارزش ذخیره‌ شده دارد. این رمزارز 16امین ارز برتر صنعت کریپتوکارنسی از لحاظ ارزش کلی بازار است. شیبا اینو هم اکنون 86.40 درصد از بالاترین قیمت تاریخی خود در اواخر اکتبر فاصله دارد. ریوشی پروژه شیبا اینو را در آگوست 2020 راه‌‌اندازی کرد و نیمی از عرضه کلی آن را به ویتالیک بوترین، خالق اتریوم هدیه داد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره غیب شدن خالق شیبا اینو چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: u.today

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر