;
coinex

شیائومی ساعت هوشمند Mi Band 7 Pro را همزمان با شیائومی 12 اولترا عرضه ‌می‌کند

برخی افشاگرها مدعی شدند که کار شیائومی با ساعت‌های سری می بند 7 تمام نشده و یک نسخه پرو هم در راه است. ساعت هوشمند Mi Band 7 Pro احتمالا همزمان با شیائومی 12 اولترا معرفی می‌شود.

یکی از گجت‌های پوشیدنی و محبوب در دنیای دیجیتال، ساعت‌های هوشمند هستند. شیائومی در ساخت این ساعت‌ها و گجت‌های پوشیدنی بسیار موفق بوده و محبوبیتی چشمگیر در سراسر دنیا از فروش آن دارد.

طبق اخبار منتشر شده، نسخه رده بالاتر ساعت هوشمند Mi Band 7 با پسوند Pro به زودی روانه‌ بازار می‌گردد.

رونمایی از ساعت هوشمند Mi Band 7 Pro شیائومی در تابستان

براساس گزارش‌های چند افشاگر، ساعت هوشمند Mi Band 7 Pro شیائومی به زودی عرضه خواهد شد. مدتی بود که شایعات مربوط به نسخه Mi Band 7 Pro منتشر شده بود، اما شیائومی تنها یک نوع معمولی و NFC از ساعت هوشمند را تاکنون معرفی کرده است. گفته می‌شود که Xiaomi Band 7 Pro همزمان با گوشی Xiaomi 12 Ultra رونمایی خواهد شد.

شیائومی ساعت هوشمند Mi Band7 Pro را همزمان با شیائومی 12 اولترا عرضه ‌می‌کند

وبلاگ نویسان اخبار دیجیتال ادعا کرده‌اند که دستبند هیجان انگیز Xiaomi Band 7 Pro در واقع همزمان با گوشی هوشمند Xiaomi 12 Ultra رونمایی می‌شود. طبق آخرین اطلاعات، ممکن است این رونمایی در ماه جولای (تیر تا اوایل مرداد) باشد.

احتمال می‌رود ساعت هوشمند Mi Band 7 Pro با به روزرسانی و آپدیت‌های جدیدی همراه باشد. این نسخه از ساعت هوشمند که جدیدترین و کامل‌ترین ساعت شیائومی تاکنون خواهد بود، همراه با صفحه نمایش بزرگ‌تر و ظرفیت باتری بیشتری عرضه خواهد شد.

ساعت هوشمند Mi Band 7 Pro نسخه‌ای حرفه‌ای‌تر

به نظر می‌رسد که شیائومی با ساخت ساعت هوشمند Band 7 قانع نبوده و نسخه حرفه‌ای‌تر آن را به زودی وارد بازار می‌کند. اخبار حاکی از ارتقای نسخه‌ی پرو نسبت به نسخه‌ی معمولی هستند. دنیای دیجیتال هر روز پیشرفت می‌کند و شیائومی نیز از آن دسته کمپانی‌هایی است که به سرعت، دستگاه‌های خود را آپدیت می‌کند. گرچه اطلاعات دقیق‌تری از این نسخه‌ی جدید در دست نیست، اما بی‌شک انتظارها برای رونمایی آن طولانی نخواهد بود.

با توجه به تجربه‌ی ساعت‌های هوشمند قبلی، احتمال موفقیت و محبوبیت نسخه‌ی جدید نیز بسیار است. به زودی در میان گجت‌های پوشیدنی، ساعت هوشمند Mi Band 7 Pro شیائومی هم با گجت‌های هم‌تراز خود رقابت خواهد کرد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره ساعت هوشمند Mi Band7 Pro در ایران چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر