;
coinex

خانواده گوگل پیکسل 7 یک عضو رده‌بالاتر هم دارد؛ شاید پرو پلاس!

گوگل قصد دارد گوشی‌های خانواده گوگل پیکسل 7 را در آبان ماه امسال رونمایی کند. این کمپانی قبلا در رویداد I/O پیش‌نمایشی از این گوشی‌ها را به نمایش گذاشت؛ اما این تمام ماجرا نیست!

به گزارش 9to5Google، گوگل برای یک گوشی دیگر هم برنامه‌ریزی کرده که از نمایشگر رده‌بالاتری بهره می‌برد. این خبرگزاری چند روز قبل هم جزییاتی از نمایشگر خانواده گوگل پیکسل 7 را فاش کرد؛ اما اخیرا، جزییات تازه‌تری منتشر شده است.

9to5Google با بررسی کدهای منبع باز گوگل، به اطلاعاتی درباره نمایشگر گوگل پیکسل 7 و پیکسل 7 پرو دست پیدا کرد. این گوشی‌ها به ترتیب با اسم کد Panther و Cheetah مشخص شده و در کدهای گوگل، با اسم کد P10 و C10 دیده شدند.

نسخه رده‌بالاتر خانواده گوگل پیکسل 7 چه مشخصاتی دارد؟

در کدهای گوگل مشخص شد که گوگل پیکسل 7 از نمایشگر Full HD+ 2400×1080 و نرخ نوسازی 90 هرتز برخوردار می‌شود. نمایشگر گوگل پیکسل 7 پرو نیز از رزولوشن 3210×1440 پیکسل +Quad HD با نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند. همچنین مشخص شد که این گوشی‌ها از همان مدل پنلی بهره‌ می‌برند که در گوشی‌های سری پیکسل 6 قرار گرفته است.

خانواده گوگل پیکسل 7 یک عضو رده‌بالاتر هم دارد؛ شاید پرو پلاس!

اما درباره جزییات تازه‌تری که فاش شده باید گفت که دو اسم کد دیگر هم در منابع گوگل کشف شده؛ Felix و Lynx. پیش‌بینی شده که اسم کد Felix مربوط به گوشی گوگل پیکسل 7a است؛ اما اطلاعاتی درباره اسم کد Lynx در دست نیست. برخی معتقدند که این دستگاه، همان گوشی تاشوی پیکسل نوت پد است که احتمالا به تراشه تنسور 2 مجهز می‌شود.

اطلاعات دیگری هم درباره نمایشگر یک گوشی با اسم کد G10 کشف شده که از تراشه تنسور بهره می‌برد. این گوشی از نرخ نوسازی 120 هرتز پشتیبانی می‌کند و بعید است که ارتباطی با گوشی‌های سری a داشته باشد.

در این کدها مشخص شده که نمایشگر گوشی G10 توسط کمپانی BOE ساخته شده، نه سامسونگ. این دستگاه در ابعاد 71×15 میلی‌متری است و از نمایشگری با رزولوشن 3120×1440 پیکسل +Quad HD پشتیبانی می‌کند. ابعاد G10 نشان می‌دهند که این دستگاه ربطی به تبلت پیکسل ندارد. گفته شده این دستگاه در سال 2023 راه‌اندازی خواهد شد.

مشخصاتی که تاکنون منتشر شده، بیشتر به سری پیکسل 6 پرو و پیکسل 7 پرو شباهت دارند. شاید گوگل می‌خواهد یک نسخه پرو پلاس را به بازار معرفی کند.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی مرموز خانواده گوگل پیکسل 7 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر