;
coinex

بازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت حذف شد

این روزها خبر حذف بازی Apex Legends از کافه بازار و مایکت سرو صدای زیادی به پا کرد. نسخه موبایل این بازی با دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه، از اپلیکیشن کافه بازار و مایکت حذف شد.

بازی پر طرفدار اپکس لجند به دلیل مصادیق محتوای مجرمانه از کافه بازار حذف شد. این خبر به طور رسمی در حساب توئیتر کافه بازار اعلام شد و بازخورد بسیاری از سمت کاربران دریافت کرد. گفته می‌شود که تنها نسخه سازگار با موبایل آن حذف شده و نسخه کامپیوتری آن در دیگر مارکت‌ها در دسترس است.

حذف بازی Apex Legends از کافه بازار چه دلیلی دارد؟

در حالی که زمان زیادی از عرضه‌ی نسخه اندرویدی این بازی به کاربران نگذشته بود، فیلترینگ گریبانش را گرفت. نسخه موبایل بازی Apex Legends که در اردیبهشت ماه سال جاری در دسترس قرار گرفت، حالا به دستور کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه از اپلیکیشن کافه بازار و مایکت حذف شد.

کمیته‌ی فیلترینگ که پیشتر بازی PUBG را نیز صادر کرده‌ بود، این بار تجربه‌ی تلخ دیگری را برای کاربران علاقه‌مند به حوزه‌ی گیم رقم زد. احتمال می‌رود که محتوای خارج از هنجار و ترویج خشونت از دلایل مهم کمیته فیلترینگ برای حذف بازی Apex Legends از کافه بازار باشد. این در حالی است که نسخه‌ی موبایل و کامپیوتر این بازی در مارکت‌های خارجی در دسترس کاربران است. با توجه به نظرات و واکنش‌ها در خصوص حذف این گیم، به نظر نمی‌رسد که اختلالی در تقاضا و محبوبیت آن در بین کاربران ایرانی با فیلترینگ ایجاد شود.

کافه بازار با حذف بازی Apex Legends مخالفت کرد

با حذف نسخه موبایل بازی Apex Legends، عوامل کافه بازار نظرات خود را در حساب اصلی خود در توئیتر خود بیان کردند. مجموع این سخنان مخالفت آن‌ها و ابراز ناراحتی از حذف نسخه بازی‌های مختلف بود. کافه بازار در توئیت خود نوشت: حذف و فیلترینگ این نوع بازی‌ها باعث کاهش تقاضا و محبوبیت آن نمی‌شود و فقط تنوع و قدرت عرضه‌ی مارکت‌های داخلی را از بین می‌برد.

در ادامه کافه بازار از روند فیلترینگ ابراز ناراحتی و تاسف کرد و گفت این محدودیت، مارکت‌های ایرانی را در مقابل رقبای خارجی تضعیف خواهد کرد و موجب روی آوردن کاربران به نمونه‌های دیگر خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره حدف بازی Apex Legends چیست؟ آیا شما نیز از علاقه‌مندان Apex Legends هستید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر