;
coinex

اولین مسابقات متاورسی FIFA 22 در قطر برگزار می‌شود

برنده اولین مسابقات متاورسی FIFA 22 به میزبانی قطر با 25 هزار دلار جایزه به خانه بازمی‌گردد. قطر میزبان اولین مسابقات متاورسی فیفا در خاورمیانه است.

این رقابت‌ها در سالن ورزشی Aspire Ladies شهر دوحه برگزار می‌شوند. در مسابقات FIFA 22 شانزده بازیکن برای به دست آوردن جوایز نقدی به رقابت با یکدیگر می‌پردازند. 12 بازیکن از تعداد 16 شرکت‌کننده مسابقات فیفا 22 بهترین بازیکنان EA Sports FIFA 22 هستند و چهار بازیکن نیز از ناحیه MENA به مسابقات دعوت شده‌اند.

جزئیات اولین مسابقات متاورسی FIFA 22

چهار بازیکن منقطه منا در مسابقات انتخابی آنلاین شرکت کرده و شانس قرار گرفتن در مقابل بهترین بازیکنان حرفه‌ای جهان را پیدا کردند. مسئول برگزاری رقابت‌های فیفا 22 پلتفرم ورزشی Ooredoo Nation – Gamers’ Land است.

نفر اول اولین مسابقات متاورسی FIFA 22، بیست و پنج هزار دلار برنده خواهد شد. نفر دوم 15 هزار دلار و نفرات سوم و چهارم نیز هر کدام 5 هزار دلار به دست خواهند آورد.

اولین مسابقات متاورسی FIFA 22 در قطر برگزار می‌شود

Nasser bin Hamad bin Nasser Al Thani، مدیر ارشد بازرگانی Ooredoo، از ورود این شرکت به حوزه متاورس و وب 3 ابراز خوشحالی کرد. به گفته وی، حرکت رو به رشد Ooredoo با حوزه سرمایه‌گذاری در نوآوری‌ها هم راستاست.

به لطف فضای متاورس، تماشاگران اولین مسابقات متاورسی FIFA 22 این فرصت را خواهند داشت تا با افراد دیگر و بازیکنان در طول مسابقه گفتگو و تعامل داشته باشند. از دیگر امکانات این پروژه می‌توان به فرصت خرید و فروش توکن‌های غیرمثلی رایگان (NFT) و کالاهای دیگر اشاره کرد. کاربران می‌توانند NFTهای دریافتی را به قصد سرمایه‌گذاری نگه دارند.

کاربران همچنین می‌توانند مسابقات EA Sports FIFA 22 را از طریق لینک یوتیوب و یا وبسایت رسمی فیفا تماشا کنند.

متاورس قدم بعدی صنعت Esports است

شرکت Esports در حال گسترش فعالیت‌های خود در حوزه متاورس است. در اوایل ماه جاری، فدراسیون Global Esports یک شورای متاورس را برای توسعه متاورس در جامعه جهانی ورزشی راه‌اندازی کرد.

تیم فدراسیون Global Esports متشکل از کارشناسان بلاک چین، توسعه‌دهندگان NFT و اینفلوئنسرهای رسانه‌های اجتماعی در این راستا گفت:

ما شورای متاورسی Global Esports را در جهت پرورش ایده‌ها، نقطه‌ نظرها و اقداماتی در راستای گسترش متاورس ایجاد کرده‌ایم. متاورس فرصت‌های نامحدودی برای تمامی افراد به وجود خواهد آورد.

Hugo Philion، مدیر عامل و رئیس شورای شبکه Flare، در توضیح دلایل اشتیاق شورا به پذیرش متاورس گفت: «Esports پتانسیل نامحدود و فرصت‌های متعددی برای برنامه‌های اجرایی بلاک چین ارائه می‌دهد.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره برگزاری اولین مسابقات متاورسی FIFA 22 در قطر چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cryptoslate

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر