;
coinex

نظر CZ مدیرعامل بایننس در مورد طرح احیای لونا چیست؟

Changpeng Zhao، مدیر عامل بایننس،‌ نسبت به طرح احیای لونا و راه‌اندازی توکن جدید اکوسیستم ترا ابراز تردید کرد.

چنگ پنگ ژاو (Changpeng Zhao)، پس از فروپاشی TerraUSD (استیبل کوین اکوسیستم ترا)، از تیم این اکوسیستم به دلیل عدم مدیریت صحیح بحران به وجود آمده انتقاد کرد. وی همچنین به مهم‌ترین نواقص پروژه که منجر به سقوط این رمزارز شد نیز اشاره کرد.

مدیر عامل بایننس در مصاحبه خود با مجله خبری Cointelegraph درباره فروپاشی اکوسیستم ترا گفت: «من مانند سایر اعضای جامعه قصد پیش‌بینی چیزی را ندارم. به طور کلی بسیاری از افراد نسبت به توکن لونا بدبین هستند. من نیز یکی از آن افراد هستم.»

ناامیدی مدیرعامل بایننس نسبت به طرح احیای لونا

صرافی بایننس کماکان به پشتیبانی خود از طرح احیای لونا ادامه می‌دهد. این صرافی مسئولیت توزیع ایردراپ توکن جدید لونا را بر عهده گرفته است. مدیر عامل بایننس در راستای حمایت از طرح احیای لونا به این نکته اشاره کرد که هدف بایننس، در اختیار قرار دادن نقدینگی میان کاربران بوده و به امید کارساز بودن طرح احیای لونا به این پروژه کمک می‌کند.

نظر CZ مدیرعامل بایننس در مورد طرح احیای لونا چیست؟

به عقیده چنگ پنگ ژاو، شکست Terra باید به عنوان هشداری برای پروژه‌هایی در نظر گرفته شود که از مدل کسب و کار تهاجمی استفاده می‌کنند. پروژه‌های رمزنگاری‌شده همانند ترا، وعده سود زیاد و بازدهی بالا به کاربران می‌دهند. این فعالیت به امید جذب کاربران کافی و سودآوری شرکت انجام می‌گیرد.  مدیر عامل بایننس در این راستا اشاره کرد: «برای بررسی پروژه‌های رمزارزی می‌بایست نگاه بنیادی‌تری داشته باشیم. منبع سود پروژه‌ها باید مشخص شود. آیا سود حاصله از طریق درآمد بیشتر حاصل شده یا صرفا یک پرداخت تشویقی برای جذب کاربران بیشتر است؟»

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره اظهارات مدیر عامل بایننس درباره طرح احیای لونا چیست؟ آیا شما نیز قربانی سقوط لونا کلاسیک شده‌اید؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: cointelegraph

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر