;
coinex

گوگل Meet و گوگل Duo با هم ادغام می‌شوند

از آخرین دفعه‌ای که گوگل پلتفرم‌های پیام‌رسان خود را اصلاح کرده است، مدت زمان زیادی می‌گذرد. اکنون این شرکت آمریکایی، اعلام کرد که به زودی ادغام گوگل Meet و گوگل Duo اتفاق خواهد افتاد.

شرکت گوگل اعلام کرده که دو اپلیکیشن تماس ویدیوئی Meet و Duo، با یکدیگر ادغام خواهند شد. این خبر بسیاری از افراد را خوشحال می‌کند، زیرا دیگر مجبور به استفاده از دو پلتفرم جدا نخواهند بود. Meet بیشتر برای کسب و کارهای تجاری کاربرد دارد، در حالی که Duo بیشتر برای استفاده‌ شخصی و رقابت با Facetime اپل در نظر گرفته شده‌ است.

ادغام گوگل Meet و گوگل Duo

در هفته‌های آینده، گوگل همه ویژگی‌های پلتفرم Meet را به Duo اضافه می‌کند و در اواخر سال 2022 میلادی، نام پلتفرم Duo را به Google Meet تغییر خواهد داد. پس از آن، Meet تنها سرویس تماس ویدیوئی گوگل خواهد بود.

ادغام گوگل Meet و گوگل Duo

Duo تمام ویژگی‌های تماس ویدیویی موجود خود را با نام جدید حفظ می‌کند. اگر کاربر Duo هستید، سابقه مکالمه، مخاطبین و پیام‌های شما در امان هستند و اطلاعات شما از حافظه سیستم شما پاک نخواهند شد. فقط یک روز از خواب بیدار شده و متوجه می‌شوید که «Duo»، یک نام جدید دارد (Meet) و به ویژگی‌هایی که به استفاده از آن‌ها عادت کرده‌ بودید، ویژگی‌های جدیدی نیز افزوده شده‌ است.

ویژگی‌های جدید شامل تصویر زمینه‌ مجازی سفارشی برای ارتباط‌های تصویری، برنامه‌ریزی جلسه‌ها، اتاق‌های گفت‌وگو درون جلسه، اشتراک‌گذاری مستقیم محتوا هنگام تماس‌ها، زیرنویس‌های لحظه‌ای، تغییر در محدودیت تماس تصویری از 32 به 100 شرکت‌کننده، تجربه‌های ویدیویی و صوتی پیشرفته با حذف نویز، ادغام با سایر ابزارهای گوگل مانند Messages ،Google Assistant، تقویم و جیمیل خواهد بود.

ادغام گوگل Meet و گوگل Duo

همانطور که اکنون بدون پرداخت هیچ هزینه‌ای، از این دو سرویس پیام‌رسانی استفاده می‌کنید، پس از ادغام هم، به صورت رایگان می‌توانید از سرویس جدید بهره‌مند شوید.

اگر در حال حاضر از برنامه Meet استفاده می‌کنید، پس از تغییر نام Duo به Meet، با باز کردن برنامه قدیمی Meet، گزینه نصب آن برنامه به شما پیشنهاد می‌شود. تا آن زمان، برنامه اصلی Meet به کار خود ادامه می‌دهد.

گوگل در رابطه با این موضوع می‌گوید:

«به عنوان بخشی از ماموریت ما برای ایجاد یک ارتباط متصل برای همه کاربران، مشتاق هستیم که فناوری‌های تماس ویدیویی و ملاقات خود را در یک راه‌حل واحد، قدرتمند و آسان، گرد هم بیاوریم. ارتباطات ویدیویی حوزه اصلی تمرکز ماست و شما همچنان سرمایه‌گذاری‌های ما را در Google Meet مشاهده خواهید کرد تا به افراد کمک کنیم تا در هر دستگاهی، در خانه، مدرسه و محل کار، با یکدیگر ارتباط برقرار کنند، همکاری کنند و تجربیات خود را به اشتراک بگذارند.»

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد ادغام گوگل Meet و گوگل Duo چیست؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر