;
coinex

بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت iOS و اندروید [15 برنامه برتر]

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت گوشی هستید در ادامه همراه ما باشید تا بهترین برنامه های کارت به کارت گوشی را به شما معرفی کنیم.

امروزه خدمات الکترونیکی و پرداخت‌های موبایلی به کمک افراد آمده‌اند تا از اتلاف زمان، انرژی و هزینه‌ها بکاهند. شاید تا چند سال پیش کمتر کسی فکر می‌کرد که به زودی اپلیکیشن‌هایی به بازار می‌آیند که می‌توانند خدماتی از قبیل نقل و انتقال پول، پرداخت قبض، خرید شارژ و بسته‌ی اینترنت ارائه دهند اما حالا که به لطف گوشی‌های هوشمند این سیر تحول که از تلفن بانک، اینترنت بانک و کدهای دستوری شروع شده بود به اپلیکیشن‌های پرداخت آنلاین رسیده است.

با استفاده از این اپلیکیشن‌های بانکی که بسیار کاربردی هستند دیگر نیازی به رفتن به بانک یا عابربانک نیست و شما درصد بسیار زیادی از کارهای بانکی خود را می‌توانید از طریق این اپلیکیشن‌ها انجام دهید. پس بهتر است بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت را شناسایی و یکی از آنها را برای خود نصب کنید.

اگر به دنبال بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت آیفون یا بهترین برنامه های پرداخت پول با کارت برای اندروید هستید با ما همراه باشید تا بهترین‌ها را به شما معرفی کنیم.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های یادداشت اندروید و آیفون

بهترین اپلیکیشن های مدیریت مالی

بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت

در گذشته بسیاری از افراد مجبور بودند برای کارت به کارت کردن و پول در طول روز چندین مرتبه به بانک و یا عابر بانک مراجعه کنند اما با گذشت زمان و پیشرفت سامانه‌های پرداختی و عرضه اپلیکیشن‌های پرداخت انجام این قبیل کارهای بانکی ساده‌تر شده است.

بهترین برنامه های کارت به کارت گوشی و همچنین بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت آیفون و اندروید در ادامه معرفی شده‌اند تا از طریق آنها بتوانید کارهای بانکی خود را انجام دهید.

دیجی پی

شروع فعالیت شرکت نوآوران پرداخت مجازی ایرانیان از تیرماه 1397 بوده که منجر به ارائه دیجی پی به بازار شده است. دیجی پی بر دو نوع محصول درگاه هوشمند پرداخت و اپلیکیشن موبایل تمرکز کرده است.

اپلیکیشن موبایل دیجی پی خدمات مالی (انتقال وجه کارت به کارت،خرید شارژ،پرداخت قبض) برای کاربران نهایی فراهم می‌کند و همچنین با انتخاب درگاه پرداخت دیجی پی شما می‌توانید پرداختی‌های خود را در سطح اینترنت انجام دهید.

بیشتر بخوانید:

بهترین آنتی ویروس اندروید 2022

بهترین برنامه هک بازی ؛ لذت بازی بدون محدودیت

7030

یکی دیگر از بهترین نرم افزار های انتقال وجه، برنامه هفتادسی است. برنامه 7030، محیط کاربری ساده‌ای دارد و با استفاده از آن می‌توانید خریداری شارژ، پرداخت قبوض و کارت به کارت را انجام دهید.

7030 در حال حاضر خدماتی همچون خرید شارژ و بسته های اینترنت، پرداخت قبض و… در قالب وبسایت و اپلیکیشن ارائه می‌دهد. این سامانه و اپلیکیشن پرداخت از روش‌های متداول تبلیغی مثل تبلیغات تلویزیونی، بنری و … بهره نمی‌گیرد و نکته جالب درباره این اپلیکیشن، راه کسب درآمد از آن است.

شما با خرید شارژ، 70 درصد از سود آن را دریافت خواهید کرد. همچنین با دعوت دوستان خود و گرفتن زیرمجموعه، این درآمد را افزایش دهید. این اپ یک برنامه قابل اعتماد است و علاوه بر اینکه بهترین برنامه برای انتقال پول و خرید شارژ محسوب می‌شود، از بهترین برنامه های کارت به کارت گوشی است.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه هک وای فای ؛ چطور وای فای را هک کنیم؟

بهترین یوتیوب دانلودر تلگرام کدام است؟

780

780

شرکت پرداخت نوین آرین زیر نظر بانک اقتصاد نوین با راه اندازی سامانه کد دستوری #780* امکان ارائه خدمات بانکی را برای کاربران خود فراهم کرد و در ادامه با تبدیل آن به اپلیکیشنی با قابلیت انتقال وجه، خرید شارژ برای سیم کارت‌های اعتباری،خرید بسته‌های اینترنت همراه و ADSL، پرداخت قبوض روند رو به رشد خود را ادامه داد.

هفت هشتاد با به کارگیری دانش و تخصص بخش‌های خود، در پی دستیابی به بهترین عملکرد و بالاترین کیفیت خدمات پرداخت در بستر موبایل و نیز توسعه شبکه پذیرندگی است.

ایوا

اپلیکیشن ایوا توسط شرکت پرداخت الکترونیک سداد برای اولین بار در سال 1395 رونمایی و عرضه شد. با توجه به اتصال مستقیم این اپلیکیشن به درگاه سداد از مبدا اکثر بانک‌های عضو شتاب و البته از طریق کارت می‌توان‌ پول جا به جا کرد. مشابه اکثر اپلیکیشن‌های پرداخت می‌توان امور مربوط به کارت به کارت، خرید شارژ و بسته اینترنت، پرداخت قبض را با ایوا انجام داد.

همراه کارت

اپلیکیشن همراه کارت نرم افزاری ساده و کاربردی برای انجام فعالیت‌هایی از قبیل انتقال وجه به صورت کارت به کارت و کارت به شبا، خرید شارژ و اینترنت، پرداخت قبض و… که بر روی موبایل، تبلت و ساعت‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید و IOS نصب می‌شود. این اپلیکیشن از سال 1393 فعالیت خود را توسط شرکت تجارت الکترونیکی ارتباط فردا و تحت نظر بانک آینده شروع کرده است.

بیشتر بخوانید:

آموزش دیدن پیام واتساپ بدون خوردن تیک آبی

دانلود برنامه هپی مود اندروید و iOS [آموزش هک بازی با HappyMod]

724

محصولی از شرکت پرداخت الکترونیک سامان که اولین بار در سال 1389 به بازار ارائه شد و تا پاییز سال 1391 فقط مشترکین ایرانسل می‌توانستد با شماره گیری کد دستوری #724* و ثبت نام در سایت از خدمات آن مثل خرید انواع شارژ، پرداخت قبوض خدماتی، موبایل و تامین‌‌اجتماعی بهره‌مند شوند.

از آن تاریخ به بعد این قابلیت‌ها برای مشترکین همراه اول نیز در دسترس قرار گرفت. اولین نسخه اپلیکیشن 724 در پاییز سال 1393 و با نام سه سوت به بازار آمد. تابستان سال 96 زمان آپدیت چشمگیر این اپلیکیشن فرا رسید و با اضافه شدن امکان کارت به کارت و رفع ایرادات قبلی از سه سوت به 724 تغییر نام داد.

بیشتر بخوانید:

بهترین جایگزین واتساپ در ایران ؛ برنامه شبیه واتساپ چی نصب کنیم؟

اپلیکیشن های جایگزین اینستاگرام در ایران ؛ برنامه شبیه اینستاگرام چی نصب کنیم؟

تاپ

در نگاه اول رابط کاربری این اپلیکیشن شباهت زیادی به رابط کاربری ویندوز 8 مایکروسافت دارد. این اپلیکیشن متعلق به شرکت تابان آتی پرداز از زیر مجموعه گروه داده پردازی بانک پارسیان که خدماتی همچون کارت به کارت به کلیه کارت های عضو شتاب، خرید شارژ و بسته‌های اینترنتی،پرداخت قبوض خدماتی، تلفن ثابت و همراه بدون نیاز به شناسه قبض و پرداخت ارائه می‌کند.

بیشتر بخوانید:

بهترین برنامه های دانلود از اینستاگرام ؛ اپلیکیشن های دانلود استوری و پست

استاپ موشن چیست و نحوه ساخت Stop Motion چگونه است؟

آپ

سابقه ی شرکت آسان پرداخت پرشین به سال 1388 بر می‌گردد و در ابتدا با استفاده از کد دستوری #733* انجام تراکنش های پرداخت را برای کاربران فراهم می‌کرد و در حال حاضر هم با استفاده از کد دستوری و هم با استفاده از اپلیکیشن خود خدمات بسیاری از جمله انتقال وجه (کارت به کارت)،خرید شارژ و بسته های اینترنتی، پرداخت قبوض موبایل و تلفن و خدماتی ارائه می کند.

صاپ

بانک صادرات که یکی از مهم‌ترین و قدیمی‌ترین بانک‌های ایران به شمار می‌رود، به‌ منظور رفاه حال بیشتر مشتریان خود اقدام به طراحی و معرفی نرم‌افزار موبایلی موسوم به «صاپ» برای ارائه خدمات پرکاربرد مبتنی‌ بر کارت کرده است.

اپلیکیشن صاپ خدماتی مانند امکان ثبت کارت‌های مختلف بانکی، انتقال وجه کارت به کارت از مبدأ بانک‌های عضو شبکه شتاب، خرید شارژ مستقیم و بسته اینترنتی، پرداخت قبوض (سازمانی، خدمات عمومی و موبایل) و انجام امور نیکوکاری و خیریه را برای کاربران خود فراهم آورده است.

با اضافه شدن خدمات گردشگری به اپلیکیشن صاپ با اتصال به سامانه «با همرو» امکان رزرو بلیت هواپیما، هتل‌های داخلی و خارجی، پرداخت بیمه مسافرتی و پرداخت عوارض خروج از کشور هم فراهم است.

بیشتر بخوانید:

حل مشکل no network connection تیک تاک

رفع مشکل نصب نشدن توئیتر و نحوه حل مشکلات کاربران ایرانی توئیتر

ماناپی

ماناپی از بهترین برنامه های کارت به کارت گوشی است که می‌توانید استفاده کنید. ماناپی اپلیکیشن شرکت فناوری اطلاعات و ارتباطات پاسارگاد (فناپ) است. این برنامه هم از بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت آیفون بوده و هم از بهترین برنامه های پرداخت پول با کارت برای اندروید است.

آوا

آوا پرداخت اپلیکیشن شرکت فن‌آوا کارت است. این اپلیکیشن که از بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت گوشی بوده از بهترین برنامه های پرداخت پول با کارت برای اندروید و iOS است. اپلیکیشن آوا پرداخت هر چند روی دو سیستم‌عامل اندروید و iOS قابل‌نصب است ولی با دو نسخه کاملاً متفاوت از لحاظ گرافیکی و فضای کاربری مواجه هستید.

پات لایف

پات لایف که قبلا با نام پات فعالیت می‌کرد، یک اپلیکیشن پرداخت است که تلاش کرده تا با ارائه امکانات مختلف بتواند به بهترین اپلیکیشن کارت به کارت تبدیل شود. این برنامه دارای قابلیت‌هایی نظیر، کارت‌به‌کارت، خرید بسته، پرداخت قبض، خدمات بیمه و گردشگری است و می‌تواند جایگزین خوبی برای سایر برنامه‌های این فهرست باشد.

جیرینگ

جیرینگ برنامه‌ای است که توسط شرکت پرداخت اول کیش عرضه شده و می‌تواند بهترین برنامه همراه بانک گوشی لقب بگیرد. این برنامه قادر است هم به صورت آنلاین و هم آفلاین به کاربران خدمت‌رسانی کند. استفاده آفلاین این برنامه باعث شده است که جزو مجموعه بهترین نرم افزار کارت به کارت در بین برنامه های انتقال پول باشد.

این برنامه از بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت آیفون و اندروید است که می‌توانید آن را دانلود کرده و از آن استفاده کنید.

بیشتر بخوانید:

اینستا جی بی ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از GBInstagram

اینستا پلاس ؛ دانلود، نصب و آموزش استفاده از Instagram Plus

بله

اپلیکیشن بله یکی از برنامه‌های پیام‌رسانی است که پس از فیلترینگ تلگرام به عنوان جایگزین ایرانی این برنامه معرفی شد. وجه تمایز بله نسبت به سایر برنامه‌های پیام‌رسان و همچنین برنامه‌های پرداخت، ادغام دو دسته متفاوت از برنامه‌های اینترنتی در یک اپلیکیشن است.

بله بیشتر به عنوان یک برنامه پیام رسان معرفی شده اما این برنامه خدمات بانکی نیز به کاربران ارائه می‌دهد. این برنامه اولین برنامه‌ای است که خدمات پیام رسانی و بانکی را در یک اپلیکیشن به کاربران ارائه می‌دهد.

سکه

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت ، اپلیکیشن سکه متعلق به شرکت به پرداخت ملت از زیرمجموعه‌های بانک ملت است. مهمترین ویژگی این برنامه پشتیبانی از قابلیت پرداخت با NFC است.

با استفاده از این قابلیت در صورتی که کارت بانک ملت را در این برنامه برای کارت به کارت ذخیره کرده باشید، می‌توانید هنگام خرید از پایانه‌های فروشگاهی شرکت به پرداخت ملت با نزدیک کردن گوشی به پایانه و وارد کردن رمز دوم بدون نیاز به کشیدن یا همراه داشتن کارت، خرید خود را انجام دهید.

در این مطلب به بررسی و معرفی اپلیکیشن های برتر کارت به کارتiOS  و بهترین برنامه های پرداخت پول با کارت برای اندروید پرداختیم. از طریق این برنامه‌ها می‌تواند حجم زیادی از کارهای بانکی را با گوشی‌ خود انجام داد و به این ترتیب نیازی به رفتن به بانک یا کمک گرفتن از عابر بانک نیست. شما می‌توانید بهترین برنامه های کارت به کارت گوشی را دانلود کرده و برای انجام کارهای بانکی خود از آنها استفاده کنید.

سوالات متداول

بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت گوشی کدام ها هستند؟

اگر در انتخاب بهترین بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت گوشی دچار مشکل شده‌اید، می‌توانید با استفاده از این مطلب، با بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت آیفون و همچنین بهترین برنامه های پرداخت پول با کارت برای اندروید آشنا شوید. دقت کنید که بهترین نرم افزارهای انتقال وجه ذکر شده دارای امنیت بالایی هستند و نیازی نیست که نگران به سرقت‌رفتن اطلاعات خود باشید.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در مورد بهترین اپلیکیشن های کارت به کارت گوشی چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و سایر کاربران در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر