coinex
otetmarket
propification.com

تایید نمایش گیم پلی رسمی Modern Warfare 2 در Summer Game Fest

رویداد Summer Game Fest در 9 ژوئن (18 خرداد) توسط جف کیلی برگزار خواهد شد و قرار است در آن شاهد اولین تریلر از گیم پلی رسمی Modern Warfare 2 باشیم که توسط Infinity Ward در حال توسعه است.

هنوز مشخص نیست که دقیقا چه زمانی در طول پخش این رویداد، تریلر گیم‌پلی این بازی به نمایش در می‌آید اما به‌نظر می‌رسد اطلاعات زیادی از این عنوان به‌صورت رسمی توسط اکتیویژن اعلام شود.

اکتیویژن اخیرا با انتشار تیزری تاریخ انتشار Call of Duty: Modern Warfare 2 را بیست و هشتم اکتبر (6 آبان 1401) اعلام کرده و کاور آرت رسمی بازی به‌همراه چند تصویر از شخصیت‌های آن را نیز منتشر کرد. زمانی که بازی عرضه شود طرفداران Call of Duty می‌توانند با گروه Task Force 141 که در حال بازگشت هستند، وارد ماجراجویی جدیدی در جهان بازی شوند. این نسخه شامل شخصیت‌هایی است که باید برای کسانی که ریبوت Modern Warfare 2019 یا سه گانه اصلی Call of Duty: Modern Warfare را بازی کرده‌اند، آشنا باشند. همچنین اشاره شده است که داستان این نسخه به کارتل‌های کلمبیایی مربوط می‌شود که با پلیس مواد مخدر درگیر هستند. ظاهرا این نسخه از خشونت بیشتری در داستان استفاده کرده و فضای دارک‌تری را به تصویر خواهد کشید.

گیم پلی رسمی Modern Warfare 2 در Summer Game Fest به نمایش در خواهد آمد

نسخه جدید بازی Call of Duty: Modern Warfare 2 دارای گروه معروف Task Force 141 به رهبری کاپیتان جان پرایس است. کایل گریک (Gaz)، مک‌تاویش (Soap)، سایمون رایلی (Ghost)، جان «سوپ» مک‌تاویش و سرهنگ نیروهای ویژه مکزیکی الخاندرو وارگاس به گروه پرایس یعنی Task Force 141 در Modern Warfare 2 می‌پیوندند. کمپانی Activision با اشاره به گروه Task Force 141 گفت: سلاح نهایی، تیم شما است.

تایید نمایش گیم‌پلی رسمی Modern Warfare 2 در Summer Game Fest

جوئل امزلی مدیر هنری Infinity Ward در یک پست وبلاگی گفت Modern Warfare 2 یکی از جاه طلبانه‌ترین، زیباترین و غم‌ انگیزترین بازی‌هایی است که Infinity Ward تا به حال ساخته است. بازی Modern Warfare 2 در 28 اکتبر (6 آبان 1401) برای کنسول‌ها و پی‌سی عرضه می‌شود. پیش از انتشار بازی نیز یک نسخه بتا از آن برای کاربران پلی استیشن در دسترس قرار خواهد گرفت.

با توجه به این‌که مایکروسافت در حال خرید اکتیویژن بلیزارد است، اما این مجموعه همچنان در آینده بر روی پلی استیشن نیز منتشر خواهد شد. همچنین طبق گزارش‌هایی که به بیرون درز پیدا کرده است، تغییر بزرگی در اکتیویژن به‌وجود خواهد آمد و در نتیجه بازی جدیدی از سری Call of Duty در سال 2023 منتشر نخواهد شد.

بیشتر بخوانید:

به‌نظر شما در گیم پلی رسمی Modern Warfare 2 شاهد چه چیز خواهیم بود؟ لطفا نظرات خود را در قسمت کامنت با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gamespot

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر