;
coinex

تصاویر زنده گوگل پیکسل 7 پرو فاش شد

در شرایطی که به نظر می‌رسد چند ماهی تا عرضه رسمی سری پیکسل 7 فاصله داریم، امروز تصاویر زنده گوگل پیکسل 7 پرو فاش شده است. با ما همراه باشید.

چند روز پش تصاویری از نمونه اولیه گوگل پیکسل 7 در eBay و Facebook Marketplace منتشر شد و حال در اندک زمانی، اتفاقی مشابه برای نسخه پرو این گوشی رخ داده است. این بار البته خبری از آگهی فروش پیکسل 7 نیست اما شاهد انتشار اولین تصاویر گوگل پیکسل 7 پرو هستیم.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های گیمینگ میان رده

تصاویر زنده گوگل پیکسل 7 پرو

گوگل پیکسل 7 پرو آنطور که از این تصاویر برمی‌آید، یک دوربین اضافی دارد اما در طراحی ظاهری و به خصوص قاب پشتی شباهت زیادی به نسخه عادی دارد. همچنین برآمدگی فلزی دوربین از دو طرف به فریم پیوند خورده است.

گرچه دو گوشی جدید شباهت زیادی با نسل‌های قبلی خود یعنی پیکسل 6 و پیکسل 6 پرو دارند و به سادگی می‌توان از طراحی قاب پشتی حدس زد که با یک گوشی گوگل طرف هستیم، اما نگاه دقیق‌تر نشان از تغییراتی ظریف دارد.

البته در قسمت جلویی گوشی هم به نظر می‌رسد که با نمایشگر خمیده‌ای مشابه با مدل پیشین یا حتی شاید دقیقا همان نمایشگر مواجه باشیم.

نکته جالب توجه اینکه در اطلاعات فاش شده، نام دستگاه Cubot Cheetah 2 ذکر شده است و با وجود اینکه از پیش می‌دانستیم Cheetah اسم رمز گوگل پیکسل 7 است، اما Cubot خود یک برند گوشی‌سازی چینی است و مشخص نیست که ممکن است دقیقا چه ارتباطی با پیکسل‌های جدید داشته باشد.

گرچه سالها پیش شاهد عرضه یک گوشی به نام Cubot Cheetah 2 بودیم اما قطعا آن گوشی با چیزی که در تصاویر گوگل پیکسل 7 میبینم متفاوت است. در هر حال این موضوع تا زمان عرضه رسمی گوشی مانند یک راز باقی خواهد ماند.

در قاب پشتی گوشی همان لوگوی عجیبی و متفاوتی که در پیکسل 7 هم دیده شده بود به چشم می‌خورد و این درواقع روش رایجی برای گوگل است که با لوگویی متفاوت سبب می‌شود ابهام بیشتری درباره نمونه‌های اولیه گوشی‌هایش داشته باشیم.

پیکسل 7 و 7 پرو احتمال در پاییز و به طور دقیق‌تر در ماه اکتبر رسما معرفی خواهند شد و آنطور که در مدت اخیر اطلاعات آن‌ها فاش شده است، به نظر می‌رسد تا قبل از رونمایی رسمی گوشی‌ها کاملا از مشخصات آن‌ها مطلع باشیم.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص تصاویر زنده گوگل پیکسل 7 پرو چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر