;
coinex

گلکسی اس 21 با فناوری Voice Over 5G یا VoN5 سازگار خواهد بود

بنابر اعلام T-Mobile گلکسی اس 21 با فناوری Voice Over 5G یا VoN5 سازگار خواهد بود و حالا کاربران می‌توانند از ارتباطات تلفنی بهتری استفاده کنند.

T-Mobile به تازگی قابلیت برقراری و دریافت تماس‌های تلفنی از طریق  5G را رونمایی و راه‌اندازی کرده است. Voice over 5G (VoNR یا Voice Over New Radio) اکنون در مناطق محدودی از سطح تحت پوشش T-Mobile در پورتلند، اورگان و سالت لیک سیتی، یوتا در دسترس است و قرار است تا پایان سال جاری میلادی به مناطق بیشتری در سراسر آمریکا گسترش یابد.

بیشتر بخوانید: بهترین گوشی های سامسونگ 2021

گلکسی اس 21 با فناوری Voice Over 5G سازگار خواهد بود

مشترکان T-Mobile که سری گوشی‌های گلکسی اس 21 را داشته باشند حالا می توانند از VoNR استفاده کنند. سری گوشی‌های پرچمدار گلکسی اس 22 سامسونگ نیز قرار است در به‌روزرسانی‌های بعدی به این ویژگی تجهیز شوند.

گوشی‌های 5G در حال حاضر تنها باید به 4G LTE اکتفا کنند و در زمان برقراری تماس‌های تلفنی، مانع از تجربه 5G مستقل می‌شوند. در حال حاضر T-Mobile می‌گوید مشتریان متصل به VoNR می‌توانند انتظار «زمان تنظیم تماس کمی سریع‌تر» را داشته باشند و نیازی به جابجایی بین  4G و 5G در زمان پاسخ و پایان دادن به تماس‌ها ندارند.

گلکسی اس 21 با فناوری Voice Over 5G

از سوی دیگر 5G مستقل نیاز و اتکا به شبکه 4G LTE را از میان برمی‌دارد و در نتیجه، 5 جی به پتانسیل واقعی خود خواهد رسید. به همان نحوی که در ماه‌های اخیر، 3 جی در ایالات متحده کاملا رو به افول بوده، رونمایی از VoNR را  می‌توان نشانه‌ای از آغازِ پایانِ  4G LTE در نظر گرفت. روند رو به رشد اشباع گوشی‌های فایوجی در بازارهای جهانی نیز به روند از میان برداشته شدن 4G LTE کمک می‌کند و نهایتا تنها شاهد VoLTE در ارتباطات تلفنی خواهیم بود.

بیشتر بخوانید:

نظر شما در خصوص گلکسی اس 21 با فناوری Voice Over 5G یا VoN5 چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر