;
coinex

جزئیات جدید نمایشگر از Nothing Phone (1) گزارش شد

جزئیات بیشتری از نمایشگر گوشی هوشمند Nothing Phone (1) افشا شده است. گزارش کامل و جزئیات آن را در تکراتو بخوانید.

با نزدیک شدن به زمان عرضه Nothing Phone (1) ، اطلاعات و شایعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر می‌شود. قبلاً فهمیدیم که این گوشی از یک پنل پشتی شفاف و یک پردازنده اسنپدراگون برخوردار خواهد شد. اما امروز اطلاعات جدیدی منتشر شده که به ما می‌گوید نمایشگر Nothing Phone چه مشخصاتی دارد.

مشخصات Nothing Phone (1)

کمپانی NOTHING تاکنون اطلاعات زیادی از گوشی خود را فاش کرده است. این کمپانی اخیرا اعلام کرده بود که در آینده نزدیک از گوشی خود رونمایی می‌کند. حدس می‌زنیم که این گوشی در تیر ماه رسما رونمایی شود.

Nothing Phone (1) ، اولین گوشی هوشمند کمپانی ناتینگ!

TechDroider به تازگی جزئیات جالبی در مورد نمایشگر این گوشی هوشمند منتشر کرده است. طبق ادعای این افشاگر، Nothing Phone (1) دارای پنل OLED با رزولوشن +Full HD خواهد بود. این افشاگر همچنین اعلام کرد که این گوشی، حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی دارد که خبر از ظرافت ظاهری Nothing Phone (1) می‌دهد.

طبق گزارش‌ها، انتظار می‌رود Nothing Phone (1) با صفحه نمایش 6.55 اینچی +OLED Full HD با رزولوشن 1080×2400 پیکسل عرضه شود. همچنین به نظر می‌رسد، اولین گوشی هوشمند NOTHING، با تراشه اسنپدراگون همراه شود که به احتمال زیاد، اسنپدراگون 7 نسل 1 خواهد بود. این گوشی با رم 8 و حافظه 128 گیگابایتی عرضه می‌شود.

گوشی ناتینگ، اندروید 12 و رابط کاربری Nothing OS را به‌صورت پیش‌فرض اجرا می‌کند. علاوه بر این، Nothing Phone (1) مشمول 3 سال به‌روز رسانی سیستم عامل و 4 سال به‌روز رسانی امنیتی کمپانی خواهد شد.

 

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی هوشمند Nothing Phone (1) چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر