;
coinex

مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی با اتحاد چقدر است؟ [گرانترین سرمربی ایرانی]

مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی با اتحاد چقدر است؟ فرهاد مجیدی پس از کسب قهرمانی در ایران با تیم استقلال از این تیم جدا شد به الاتحاد امارات پیوست.

فرهاد مجیدی به باشگاه الاتحاد کلبا پیوست تا فوتبال امارات دوباره صاحب یک سرمربی ایرانی شود و قطعاً اگر مجیدی بتواند آنجا موفق شود زمینه را برای حضور مربیان جوان و موفق ایرانی در این کشور فراهم خواهد کرد. فرهاد مجیدی سرمربی استقلال که با این تیم قهرمان لیگ برتر شد، به باشگاه اتحاد کلبا در لیگ امارات رفت و هدایت این تیم را برعهده گرفت. فرهاد مجیدی در بیانیه خداحافظی خود به نکته مهمی اشاره کرده بود. این که روزی برمی‌گردد تا استقلال را قهرمان آسیا کند.

مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی با اتحاد چقدر است؟

البته الاتحاد در فوتبال امارات با توجه به معیارهای مطرح در آن کشور تیم ثروتمندی محسوب نمی‌شود ولی با وجود این خبرهای رسیده حکایت از آن دارد که فرهاد مبلغ قابل ملاحظه‌ای را بابت یک فصل مربیگری در این باشگاه به دست خواهد آورد.

با توجه به قیمت درهم باید گفت فرهاد مجیدی در امارات حداقل ۵ برابر استقلال دستمزد می گیرد. قیمت درهم تقریبا ۱۱۴۰۰ تومان است و فرهاد حتی اگر کمترین قرارداد ممکن را هم بسته باشد مبلغ قراردادش خیلی بالاتر از زمان حضور در استقلال خواهد بود. طبق شنیده های ما او حداقل ۵ برابر استقلال پول می گیرد اما قطعا اهداف مهم دیگری هم جدای از مسائل مالی دارد.

بیشتر بخوانید: 

.

نظر شما در خصوص مبلغ قرارداد فرهاد مجیدی با اتحاد چیست؟ در کامنت‌ها بنویسید.

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    برای پسر آبی این مبلغ ناچیز هستش .فرهاد همیشه باعث خوشحالی هواداران بوده و هست .و تعصب خودشو به استقلال و فوتبال با رفتارش نشون داده .اون مهدی قائدی رو واقعا دوست داره و همیشه خوشحاله که استقلال یک همچین بازیکنی داره

    پاسخ