;
coinex

گوشی متاورسی HTC ماه آینده رسما رونمایی می‌شود

گوشی متاورسی HTC با نام Viverse به طور رسمی در تاریخ 7 تیر 1401 رونمایی خواهد شد. این کمپانی بعد از مدت‌ها دوباره به میدان آمده و یک گوشی کاملا متفاوت با تمرکز بر متاورس را وعده داده است.

در سال‌های اخیر شرکت‌های بزرگ تولید‌کننده اسمارت فون نظیر اپل، سامسونگ، گوگل و شیائومی، بازار تلفن‌های همراه را به دست گرفته‌اند؛ اما HTC در سال‌های اخیر تمرکز کمتری بر روی تولید گوشی‌های همراه گذاشته است. پس از مدت‌ها، این شرکت از گوشی هوشمند متاورسی خود به نام Viverse رونمایی خواهد کرد.

عرضه اولین گوشی متاورسی HTC

کمپانی HTC با انتشار یک توییت از رونمایی اولین گوشی متاورسی خود با نام Viverse در تاریخ 28 ژوئن (7 تیر) خبر داد.

گوشی متاورسی HTC ماه آینده رسما رونمایی می‌شود

به طول کلی اطلاعاتی جز تاریخ رسمی رونمایی از این گوشی در دسترس نیست. مهم‌ترین نکته درباره عرضه گوشی Viverse، ارتباط آن با دنیای متاورس است. HTC در ماه مارس 2022  از برند Viverse خود رونمایی کرد. در آن زمان اکثر صحبت‌ها از فضای متاورس به شرکت فیسبوک و متا معطوف می‌شد؛ اما HTC علاقه خود از شرکت در متاورس را به شکل دیگری به نمایش گذاشت.

بلندپروازی‌های HTC در حوزه متاورس

شرکت HTC در اولین اقدام خود برای ورود به متاورس دست به تولید گوشی موبایل Viverse زد. سال‌ها قبل از اینکه متاورس به ترند جهانی تبدیل شود، HTC قصد راه‌اندازی چیزی شبیه به متاورس را در گوشی‌های HTC Exodus و HTC Exodus 1s داشت. این گوشی‌ها در ابتدا قرار بود به عنوان اولین گوشی‌های حامی بلاک چین معرفی شوند. شرکت HTC در این گوشی‌ها کیف‌پول‌های اختصاصی رمزارزهای مطرح دنیا را طراحی کرده بود.

با گسترش متاورس، HTC قصد دارد پروژه ساخت گوشی‌های بلاک چینی خود را از سر بگیرد. گوشی متاورسی Viverse در ابتدا قرار بود در فروردین ماه رونمایی شود، اما با شیوع ویروس کرونا در تایوان عرضه آن به تأخیر افتاد.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره گوشی متاورسی HTC چیست؟ لطفا نظرات خود را در بخش کامنت با تکراتو و دیگر کاربران به اشتراک بگذارید.

منبع: digitaltrends

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    تا تولید بشه بازار متاورس خوابیده و از مد رفته

    پاسخ