;
coinex

مارول با فیلم Thunderbolts نسخه خودش از Suicide Squad را می‌سازد

فیلم Thunderbolts مارول جدیدترین ترفند کوین فایگی برای جذب مخاطب است. فیلمی که از همین الان جزو پرفروش‌های سال محسوب می‌شود.

مارول تاکنون با اکران 2 Doctor Strange و Moon Knight سال فوق‌العاده‌ای را پشت سر گذاشته است. علاوه بر این، استودیو مارول اخیرا سریال Ms.Marvel را در دیزنی پلاس منتشر کرد. این استودیو همچنین در حال آماده شدن برای اکران Thor: Love and Thunder است. خبرگزاری Deadline طی گزارشی درباره پروژه جدید مارول، از جیک شرایر به عنوان کارگردان جدید کمپانی مارول نام برده است. اریک پیرسون، فیلمنامه نویس Black Widow نیز فیلمنامه فیلم Thunderbolts مارول را می‌نویسد و کوین فایگی نیز تهیه‌کننده این پروژه خواهد بود.

آنچه تاکنون از فیلم Thunderbolts مارول می‌دانیم

هنوز اطلاعات زیادی در مورد داستان فیلم در دست نیست؛ اما Thunderbolts تیمی از ابرشرورها هستند که زیر نظر تادئوس رز به ماموریت‌های خطرناکی از سوی دولت اعزام می‌شوند.

این فیلم در اصل نسخه مارول از The Suicide Squad است. هنوز مشخص نیست کدام بازیگرها در این فیلم هنرنمایی می‌کنند؛ با این‌حال، یک منبع نزدیک به ددلاین گفته است که مارول در حال مذاکره با بازیگرانی بوده که قبلاً بخشی از MCU بوده‌اند. این بدان معناست که هرکسی که هنوز در MCU زنده است و در گذشته نقش شرورانه‌ای را بازی کرده‌، می‌توانند جزو گزینه‌های بازی در فیلم Thunderbolts مارول باشد.

فیلم Thunderbolts مارول

شخصیت‌هایی که می‌توانند در این تیم حضور داشته باشند عبارتند از Yelena Belova (با بازی فلورنس پیو)، Baron Zemo (با بازی دنیل بروهل)، Abomination (با بازی تیم راث)، Taskmaster (با بازی اوریا کولینکف) و سرباز زمستانی (با بازی سباستین استن).

بزرگترین مانعی که این فیلم باید با آن روبرو شود، شخصیت تاندربولت راس است. ویلیام هرت این شخصیت را بیش از یک دهه در MCU بازی کرد؛ اما این بازیگر مشهور متأسفانه اوایل سال 2022 درگذشت. به نظر می‌رسد مارول به دنبال بازیگری جایگزین می‌گردد که منطقی است. به همین خاطر احتمالا شخصیت تاندربولت را ریبوت خواهد کرد. جالب است که ببینیم مارول چه مسیر جدیدی را با این شخصیت در پیش خواهد گرفت.

درمورد کارگردان فیلم Thunderbolts مارول

شرایر احتمالاً بیشتر به خاطر کارگردانی موزیک ویدیو برای افرادی مانند کانیه وست و کندریک لامار به شهرت رسیده؛ اما این کارگردان بی‌سر و صدا، در دهه گذشته در دنیای سینما و تلویزیون نامی برای خود دست و پا کرده است. او فیلم‌هایی مانند فیلم پرطرفدار Robot & Frank در سال 2013 و درام رمانتیک Paper Towns را کارگردانی کرده است.

فیلم Thunderbolts مارول

در تلویزیون نیز، شرایر مشغول کارگردانی اپیزودهایی از سریال‌های Kidding ،Lodge 49 ،Dave و جواهری دست کم گرفته شده به نام Brand New Cherry Flavor بوده است.

شرایر همچنین به تازگی تولید سریال Beef را در A24 و Netflix به پایان رسانده است. ما هیجان زده هستیم که ببینیم شرایر چه نگرش جدیدی را برای MCU به ارمغان می‌آورد. همچنین، با توجه به پیشینه پیرسون به عنوان فیلمنامه‌نویس Black Widow، فیلم Thunderbolts مارول ممکن است یک عنصر جاسوسی در داستانش داشته باشد.

فیلمبرداری‌ فیلم Thunderbolts مارول در تابستان آینده آغاز می‌شود.

مطالب بیشتر در تکراتو:

نظر شما درباره این فیلم چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر