;
coinex

نقش‌آفرینی سلما هایک در فیلم Without Blood آنجلینا جولی

فیلم Without Blood آنجلینا جولی ششمین فیلم بلند او در مقام کارگردان خواهد بود. باید دید آنجلینا جولی در تجربه جدیدش موفق خواهد بود یا خیر؟

آنجلینا جولی فیلم دیگری به کارنامه کارگردانی‌اش اضافه خواهد کرد. او یک بازیگر درجه یک را برای انجام این کار انتخاب کرده است. سلما هایک برای بازی در فیلم Without Blood انتخاب شد. جولی نویسندگی و تهیه‌کنندگی فیلم را نیز بر عهده دارد. Without Blood اولین پروژه جولی تحت قرارداد سه ساله‌اش با Fremantle است و بر اساس رمان  پرفروش الساندرو باریکو ساخته خواهد شد. هنوز جزئیات دقیقی از پروژه جدید آنجلینا جولی در دست نیست؛ اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که علاوه بر سلما هایک، پینو و بیچیر نیز در فیلم حضور خواهند داشت.

ساخت فیلم Without Blood آنجلینا جولی در ایتالیا

داستان اصلی کتاب حول محور کودکی‌ست که به زنی به نام نینا تبدیل می‌شود. رمان در حومه ایتالیا شروع می‌شود؛ منطقه‌ای که گردشگران یا افرادی که در خارج از دهکده زندگی می‌کنند، به این روستای دور افتاده سر نمی‌زنند. اینجاست که یک رویداد وحشتناک و خشونت‌آمیز رخ می‌دهد. تنها دلیلی که نینا زندگی خود را حفظ می‌کند، کمک‌های فردی ناشناس است. نینا در پنجاه سالگی، دوباره با فردی که سال‌ها قبل او را نجات داده بود ملاقات می‌کند و از این طریق، اتفاقات وحشتناکی که او را تغییر داده و او را به زنی که هست تبدیل کرده برایش زنده می‌شود.

فیلم Without Blood آنجلینا جولی

فیلمبرداری Without Blood در جنوب ایتالیا و رم آغاز شده است. افراد تیم تولید اظهار داشته‌اند که این فیلم عمیقاً به حقایق جهان در مورد جنگ، تروما، حافظه و شفا می‌پردازد. جولی در مورد این فرصت هیجان‌انگیز جدید برای زنده کردن کتابی محبوب در مورد وضعیت انسان، بیانیه‌ای منتشر کرد و گفت:

«مفتخرم که اینجا در ایتالیا هستم تا این روایت بسیار خاص را روی پرده سینما ببرم. الساندرو باریکو اقتباس از کتابش را به من سپرده است؛ با همان شعر و احساسات منحصر به فردش و نوع نگاه به جنگ و سوالاتی که درباره آن وجود دارد. فیلم درباره تجربه‌ای تلخ مانند از دست دادن عزیزی یا وجود بی‌عدالتی در جامعه است؛ چیزی که ممکن است سال‌ها بعد گریبانمان را بگیرد.»

Without Blood توسط «فریمانتل» تولید می‌شود که سال گذشته با همکاری پائولو سورنتینو فیلم دست خدا را برای مخاطبان به ارمغان آورد؛ فیلمی که در مراسم امسال نامزد جایزه اسکار نیز شد.

همکاری جولی با فریمانتل، می‌تواند اثری خیره‌کننده برای مخاطب به ارمغان بیاورد. در حال حاضر، تاریخ انتشار بازی Without Blood مشخص نشده است.

بیشتر بخوانید:

نظر شما درباره فیلم Without Blood آنجلینا جولی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت‌ها با تکراتو در میان بگذارید.

منبع: collider

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر